Gjest litt usikker på det Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Jeg er en jente på 26 som for 4-5 mnd traff en mann. Vi har truffet hverandre litt av og til sånn ca hver 3 uke eller sjeldnere, og har hatt sex sammen ved disse anledningene. Nå har vi begynt å tenke på om vi skal bli sammen . Det jeg lurer på er hvor ofte har du erfarning med at man treffer en man nettopp er blitt sammen med slik? Vi bor et lite stykke fra hverandre sånn at det er litt upraktisk å motes I uka. Er det urimelig å forvente å se ham hver helg? Hvor ofte snake på tlf? Jeg er ikke vant til nye forhold I denne aldermen, så jeg aner ikke hva jeg burde kreve/forvente? Kan noen gi meg tips? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/98265-nytt-forhold-hvor-ofte-treffes/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
meningsløs Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Dette er selvfølgelig opp til hver enkelt. Vi har alle behov for forskjellige ting. Jeg hadde en kjæreste en gang som måtte ringe meg 4-5 ganger om dagen og i tillegg se meg omtrent hver dag. Dette ble litt masete, men det er jo min personlige mening. Andre vil sikkert synes at det er hyggelig å ha så mye kontakt som mulig. Nå har jeg en kjæreste som jeg ser kun i helgene, fordi vi bor 1 t 40 min bilkjøring fra hverandre. Jeg synes dette for så vidt går greit, men jeg skulle jo ønske at vi kunne sees oftere.. Hvor ofte det er greit å "forlange" å treffes avhenger vel en del av akkurat hvor langt unna dere bor fra hverandre. Hvor langt er det? Hvis avstanden er noe slikt som for eksempel Oslo - Trondheim, blir det både dyrt og litt upraktisk å møtes hver helg. Men igjen: Det er bare min mening! :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/98265-nytt-forhold-hvor-ofte-treffes/#findComment-555346 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest litt usikker på det Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Dette er selvfølgelig opp til hver enkelt. Vi har alle behov for forskjellige ting. Jeg hadde en kjæreste en gang som måtte ringe meg 4-5 ganger om dagen og i tillegg se meg omtrent hver dag. Dette ble litt masete, men det er jo min personlige mening. Andre vil sikkert synes at det er hyggelig å ha så mye kontakt som mulig. Nå har jeg en kjæreste som jeg ser kun i helgene, fordi vi bor 1 t 40 min bilkjøring fra hverandre. Jeg synes dette for så vidt går greit, men jeg skulle jo ønske at vi kunne sees oftere.. Hvor ofte det er greit å "forlange" å treffes avhenger vel en del av akkurat hvor langt unna dere bor fra hverandre. Hvor langt er det? Hvis avstanden er noe slikt som for eksempel Oslo - Trondheim, blir det både dyrt og litt upraktisk å møtes hver helg. Men igjen: Det er bare min mening! :-) Hei! Takk for svar:) Vi bor ca 1,5 times kjøring unna hverandre. Så det går jo å treffes i uka, men litt pes blir det jo. Hvor ofte snakkes eller sms'es dere i løpet av uka da? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/98265-nytt-forhold-hvor-ofte-treffes/#findComment-556397 Del på andre sider Flere delingsvalg…
meningsløs Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Hei! Takk for svar:) Vi bor ca 1,5 times kjøring unna hverandre. Så det går jo å treffes i uka, men litt pes blir det jo. Hvor ofte snakkes eller sms'es dere i løpet av uka da? 1,5 t? Da er det ca samme avstand som kjæresten min og jeg, da. Enig i at det blir litt pes å møtes midt i uka... Særlig hvis dere begge jobber fulltid. Kjæresten min og jeg studerer og har ikke så veldig mange undervisningstimer i uka, men allikevel blir det mest til at vi treffes i helgene... (Er litt vanskeligere å lese skoleting hvis vi skal besøke hverandre så mye.) Til gjengjeld har jeg ingen undervisning på mandager, så jeg pleier ofte å være hos ham fra fredag til tirsdag morgen. Når det gjelder ringing og meldinger, er dette veldig opp og ned... Siden vi ikke treffes mer enn i helgene, blir det ofte til at en av oss ringer nesten hver dag.. Vil tippe at vi snakkes tre ganger på telefon pr. uke. Dette er relativt korte samtaler, for vi har begge mobiltelefoner... Det blir faktisk ikke så veldig mange meldinger, ofte bare en nattamelding per dag (ikke alltid det heller). Dette ble kanskje veldig utbrodering, men håper det var til hjelp. Uansett må du tenke på hvor mye kontakt DU har behov for og kanskje snakke med "nesten-kjæresten" din om hva slags behov han har. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/98265-nytt-forhold-hvor-ofte-treffes/#findComment-556512 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest litt usikker på det Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 1,5 t? Da er det ca samme avstand som kjæresten min og jeg, da. Enig i at det blir litt pes å møtes midt i uka... Særlig hvis dere begge jobber fulltid. Kjæresten min og jeg studerer og har ikke så veldig mange undervisningstimer i uka, men allikevel blir det mest til at vi treffes i helgene... (Er litt vanskeligere å lese skoleting hvis vi skal besøke hverandre så mye.) Til gjengjeld har jeg ingen undervisning på mandager, så jeg pleier ofte å være hos ham fra fredag til tirsdag morgen. Når det gjelder ringing og meldinger, er dette veldig opp og ned... Siden vi ikke treffes mer enn i helgene, blir det ofte til at en av oss ringer nesten hver dag.. Vil tippe at vi snakkes tre ganger på telefon pr. uke. Dette er relativt korte samtaler, for vi har begge mobiltelefoner... Det blir faktisk ikke så veldig mange meldinger, ofte bare en nattamelding per dag (ikke alltid det heller). Dette ble kanskje veldig utbrodering, men håper det var til hjelp. Uansett må du tenke på hvor mye kontakt DU har behov for og kanskje snakke med "nesten-kjæresten" din om hva slags behov han har. Tusen takk for svarene dine! De var til hjelp:) Skal snakke litt med ham om hva han synes jeg.. er redd for å være "masete".. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/98265-nytt-forhold-hvor-ofte-treffes/#findComment-557292 Del på andre sider Flere delingsvalg…
meningsløs Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Tusen takk for svarene dine! De var til hjelp:) Skal snakke litt med ham om hva han synes jeg.. er redd for å være "masete".. Det var bare hyggelig å være til hjelp! :-) Kan skjønne at du er redd for å virke masete, jeg tenker ofte slik selv, siden jeg var sammen med en gutt en gang som var altfor "kontaktsøkende"... (Men så ble han litt fysisk noen ganger i tillegg, så jeg tror det er mest HAN jeg syntes var slitsom..) Håper dere får snakket litt om dette og at dere finner ut av det! :-) Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/98265-nytt-forhold-hvor-ofte-treffes/#findComment-557442 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.