Oki1365380363 Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Hei.Nå har det gått nesten tre uker siden typen min fikk et brev i postkassa av x`n sin..(se innlegget mitt fra 06.03.03) Etter dette har jeg ringt til henne to ganger og hun har bekreftet at de har sendt mld i sommer og høst!Det gikk for det meste ut på og treffes for sex.Men de har ikke truffet hverandre.Hun visste ting om typen min som hun ikke kunne ha visst uten og ha vært i kontakt med ham.Men til henne hadde han sagt at han ikke hadde dame og at han først fikk dame i november.Da sluttet de med mld. Hun har nå et samlivsbrudd bak seg og tok kontakt med typen min.....Vi er fremdeles sammen,men jeg tror ikke jeg stoler på ham.Han tar det hele så rolig.Og snakker ikke om det. Jeg har grått nesten hver dag og veit ikke hvor jeg skal gjøre av meg.Så er det det at han er så blid og snill hele tiden.Hva enn jeg sier eller gjør så så er det greit. Han fikk bonus fra jobben og da kom jeg hjem til roser og gave.Men jeg tenker hele tiden at det ligger noe under....Han tok utskrift fra mob sin,men den går bare 6 mnd tilbake i tid.Der fant jeg ingenting utenom mld fra en venninne av oss som han har sagt han ikke har hatt kontakt med.(og som han kjeftet på meg for i høst siden jeg visste de hadde sendt mld,men ikke ville si det til meg.) X`n sier han har to tlf.En vanlig og en med hemmelig nr...Så begynte jeg og tenke meg om.Det var vel i høst en gang jeg sto på badet og pratet med typen min som satt på kjøkkenet.Da han plutselig roper på meg(?),men sier navnet hennes!!! Jeg spurte ham hvem det var,men han lo det vekk og sa at han hadde lest noe i bladet han hadde foran seg og derfor sa feil navn..... Jeg sa det til ham etter brevet til X`n kom i postkassen,hvis du har vært utro gjør jeg det slutt.Men hvis du innrømmer det nå kan vi ha en sjangs til og bygge videre på forholdet! Men han innrømmet ingenting.Og nå later han som ingenting har hendt!Hjelp meg? Hva mener dere? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/98277-utro/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Irriterende! Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Er det noe å lure på?? Herrefred, mannen er ikke til å stole på, det har han bevist for lenge siden! Hvorfor gidder du kaste bort tid og energi på en mann som behandler deg som dritt, og ikke eier respekt for følelsene dine?? Man KAN IKKE forandre folk! Så la være å slite deg ut ved å prøve. Du forjener bedre, og det kan du få, hvis du bare slutter å krype rundt for den fyren. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/98277-utro/#findComment-554892 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oki1365380363 Skrevet 25. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2003 Tusen takk for all hjelp dere som svarte sist gang:)Men jeg tenkte kanskje at Solveig også kunne ha noen smarte svar på lur.Men takk for all hjelp og støtte!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/98277-utro/#findComment-554941 Del på andre sider Flere delingsvalg…
shandy Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Hei igjen, huske innlegget ditt ja. Bare sakser litt fra ditt nye innlegg. ---------------------- "Etter dette har jeg ringt til henne to ganger og hun har bekreftet at de har sendt mld i sommer og høst!Det gikk for det meste ut på og treffes for sex.Men de har ikke truffet hverandre.Hun visste ting om typen min som hun ikke kunne ha visst uten og ha vært i kontakt med ham.Men til henne hadde han sagt at han ikke hadde dame og at han først fikk dame i november.Da sluttet de med mld." Jeg skjønner ikke helt, bekreftet hun at de hadde hatt sex, eller bare sendt meldinger om dette. Ønsket HAN eller hun sex? Sa HUN at de IKKE hadde møtt hverandre? Virket hun ok, og ærlig? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/98277-utro/#findComment-554942 Del på andre sider Flere delingsvalg…
petter smart Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Er du selvdestruktiv? Du stoler mye mer på denne jenta som kanskje bare prøver å ødelegge for dere. Det er lett for henne å si at de har hatt kontakt og at han ønsket sex. Har hun noe bevis? Kan hun ikke oppgi nummeret på denne hemmelige telefonen hans? Eller vise deg noen av meldignene han har sendt? Alt du har å gå på er det hun sier. At du kan stole mer på det enn din samboer. Dump han, han fortjener bedre enn deg. Han har jo til og med vist deg utskrift av sin mobil, noe jeg ikke hadde gjort. Tillit er alt i et forhold, har en ikke det er forholdet meningsløst. Du tolker alt og ser ting som ikke er der. Du bør vurdere å oppsøke hjelp, du virker sykelig sjalu. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/98277-utro/#findComment-554948 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oki1365380363 Skrevet 25. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2003 Hei igjen, huske innlegget ditt ja. Bare sakser litt fra ditt nye innlegg. ---------------------- "Etter dette har jeg ringt til henne to ganger og hun har bekreftet at de har sendt mld i sommer og høst!Det gikk for det meste ut på og treffes for sex.Men de har ikke truffet hverandre.Hun visste ting om typen min som hun ikke kunne ha visst uten og ha vært i kontakt med ham.Men til henne hadde han sagt at han ikke hadde dame og at han først fikk dame i november.Da sluttet de med mld." Jeg skjønner ikke helt, bekreftet hun at de hadde hatt sex, eller bare sendt meldinger om dette. Ønsket HAN eller hun sex? Sa HUN at de IKKE hadde møtt hverandre? Virket hun ok, og ærlig? Hei igjen. Det værste av alt var at hun virket veldig koselig og grei.Hun fikk sjokk når hun fikk høre at vi hadde vært sammen i 3 år og bodde sammen,planla barn etc...Andre gangen virket hun litt sur når jeg ringte,mente jeg måtte snakke med typen ang tlf nr han hadde brukt til og sende mld .Han hadde sendt fra sitt eget og et hemmelig ett.... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/98277-utro/#findComment-554949 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oki1365380363 Skrevet 25. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2003 Er du selvdestruktiv? Du stoler mye mer på denne jenta som kanskje bare prøver å ødelegge for dere. Det er lett for henne å si at de har hatt kontakt og at han ønsket sex. Har hun noe bevis? Kan hun ikke oppgi nummeret på denne hemmelige telefonen hans? Eller vise deg noen av meldignene han har sendt? Alt du har å gå på er det hun sier. At du kan stole mer på det enn din samboer. Dump han, han fortjener bedre enn deg. Han har jo til og med vist deg utskrift av sin mobil, noe jeg ikke hadde gjort. Tillit er alt i et forhold, har en ikke det er forholdet meningsløst. Du tolker alt og ser ting som ikke er der. Du bør vurdere å oppsøke hjelp, du virker sykelig sjalu. Kanskje jeg er det? Kanskje det er meg det er noe feil med? Det kan godt hende!Men nå har jeg prøvd og sende innlegget mitt til Solveig Vennesland (over),Så får vi se om det er jeg som trenger hjelp eller begge to... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/98277-utro/#findComment-554951 Del på andre sider Flere delingsvalg…
shandy Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Hei igjen. Det værste av alt var at hun virket veldig koselig og grei.Hun fikk sjokk når hun fikk høre at vi hadde vært sammen i 3 år og bodde sammen,planla barn etc...Andre gangen virket hun litt sur når jeg ringte,mente jeg måtte snakke med typen ang tlf nr han hadde brukt til og sende mld .Han hadde sendt fra sitt eget og et hemmelig ett.... Ja, greit det du sier der. Han har jo helt klart lurt henne også, det er vel bekreftet? Men sa hun noe om de hadde møttes, og om de hadde hatt sex? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/98277-utro/#findComment-554961 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oki1365380363 Skrevet 25. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2003 Ja, greit det du sier der. Han har jo helt klart lurt henne også, det er vel bekreftet? Men sa hun noe om de hadde møttes, og om de hadde hatt sex? Ups.Glemte det jeg..Men hun sa ihvertfall at de ikke hadde møttes.Hun var i et forhold da.Men hadde følelser for typen min (derfor ville hun ikke bare ha sex med ham )Nå er det slutt mellom henne og typen....... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/98277-utro/#findComment-554976 Del på andre sider Flere delingsvalg…
shandy Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Ups.Glemte det jeg..Men hun sa ihvertfall at de ikke hadde møttes.Hun var i et forhold da.Men hadde følelser for typen min (derfor ville hun ikke bare ha sex med ham )Nå er det slutt mellom henne og typen....... Da virker hun forsåvidt real mot deg. Hun sier jo at hun har følelser for han, og ikke er interssert i bare sex. Da er det kanskje samboeren din som er ute etter sex, og det er hans ansvar å være ærlig ovenfor deg. Det ser jo faktisk ut som om det ikke har skjedd noe mellom dem, nettopp pga. henne, og ikke pga. samboeren din, og det i seg selv burde jo være en tankevekker for deg. Jeg vet jo ikke, det er vanskelig å skulle si noe utifra det lille du skriver, men samboeren din virker litt for ivrig etter exdamen sin, og hun på sin side vil jo ha han. Eller så er det bare det at hun savner noen, og griper fatt i den som er villig. Virker noe rart hele greiene, for var det ikke 10 år siden de hadde vært sammen, eller husker jeg feil? Er det ikke mulig å få noe ut av samboeren din, på noen måte? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/98277-utro/#findComment-555008 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oki1365380363 Skrevet 25. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2003 Da virker hun forsåvidt real mot deg. Hun sier jo at hun har følelser for han, og ikke er interssert i bare sex. Da er det kanskje samboeren din som er ute etter sex, og det er hans ansvar å være ærlig ovenfor deg. Det ser jo faktisk ut som om det ikke har skjedd noe mellom dem, nettopp pga. henne, og ikke pga. samboeren din, og det i seg selv burde jo være en tankevekker for deg. Jeg vet jo ikke, det er vanskelig å skulle si noe utifra det lille du skriver, men samboeren din virker litt for ivrig etter exdamen sin, og hun på sin side vil jo ha han. Eller så er det bare det at hun savner noen, og griper fatt i den som er villig. Virker noe rart hele greiene, for var det ikke 10 år siden de hadde vært sammen, eller husker jeg feil? Er det ikke mulig å få noe ut av samboeren din, på noen måte? Det er ca 9-10 år siden..Når det gjelder det og prate med sambo,vel jeg har prøvd.Jeg har sagt til ham at det er viktig vi er åpne mot hverandre.Men han er veldig vanskelig og prate med.Jeg tror ikke han evner og sette seg inn i min situasjon... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/98277-utro/#findComment-555041 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oki1365380363 Skrevet 25. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2003 Det er ca 9-10 år siden..Når det gjelder det og prate med sambo,vel jeg har prøvd.Jeg har sagt til ham at det er viktig vi er åpne mot hverandre.Men han er veldig vanskelig og prate med.Jeg tror ikke han evner og sette seg inn i min situasjon... Det sier jeg egentlig fordi han alderi har lyst til og prate med meg om forholdet vårt... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/98277-utro/#findComment-555075 Del på andre sider Flere delingsvalg…
meningsløs Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Er du selvdestruktiv? Du stoler mye mer på denne jenta som kanskje bare prøver å ødelegge for dere. Det er lett for henne å si at de har hatt kontakt og at han ønsket sex. Har hun noe bevis? Kan hun ikke oppgi nummeret på denne hemmelige telefonen hans? Eller vise deg noen av meldignene han har sendt? Alt du har å gå på er det hun sier. At du kan stole mer på det enn din samboer. Dump han, han fortjener bedre enn deg. Han har jo til og med vist deg utskrift av sin mobil, noe jeg ikke hadde gjort. Tillit er alt i et forhold, har en ikke det er forholdet meningsløst. Du tolker alt og ser ting som ikke er der. Du bør vurdere å oppsøke hjelp, du virker sykelig sjalu. Så du mener at det BARE er Oki som har gjort noe galt her? Jeg må innrømme at jeg hadde blitt litt nysgjerrig når eksen min kjæresten min hadde kommet med opplysninger av den typen Oki skriver om... jeg tror rett og slett at det er menneskelig. :-) Og når det gjelder telefonutskriften, er det jo mulig at typen til Oki på eget initiativ gjorde dette, ikke nødvendigvis at Oki måtte mase om det. Jeg synes at dette utgjør en forskjell. Men jeg er selvfølgelig enig i at hvis man ikke har tillit i et forhold, har man ingenting.. Dessuten, hva slags grunnlag har du for å mene at Oki er "sykelig sjalu"?? Vi har da ikke peiling på hvordan hun er som person! I det hele tatt synes jeg at dine råd om å gå til legen med alle mulige slags problemer (referer til innlegget ditt til han som ville ronke kameraten sin...) er litt i drøyeste laget... Hvis dette hørtes litt krasst ut, er ikke det meningen.. :-) Vil bare få frem at man ikke kan vite noe særlig om en person ut fra noen få linjer som personen har skrevet.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/98277-utro/#findComment-555384 Del på andre sider Flere delingsvalg…
petter smart Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Så du mener at det BARE er Oki som har gjort noe galt her? Jeg må innrømme at jeg hadde blitt litt nysgjerrig når eksen min kjæresten min hadde kommet med opplysninger av den typen Oki skriver om... jeg tror rett og slett at det er menneskelig. :-) Og når det gjelder telefonutskriften, er det jo mulig at typen til Oki på eget initiativ gjorde dette, ikke nødvendigvis at Oki måtte mase om det. Jeg synes at dette utgjør en forskjell. Men jeg er selvfølgelig enig i at hvis man ikke har tillit i et forhold, har man ingenting.. Dessuten, hva slags grunnlag har du for å mene at Oki er "sykelig sjalu"?? Vi har da ikke peiling på hvordan hun er som person! I det hele tatt synes jeg at dine råd om å gå til legen med alle mulige slags problemer (referer til innlegget ditt til han som ville ronke kameraten sin...) er litt i drøyeste laget... Hvis dette hørtes litt krasst ut, er ikke det meningen.. :-) Vil bare få frem at man ikke kan vite noe særlig om en person ut fra noen få linjer som personen har skrevet.. Jeg kjenner verken Oki eller samboeren hennes, men ut fra det hun skriver er det ingen bevis for at han har gjort noe galt. Hun stoler mer på denne x-en hans enn på han. Da er kanskje forholdet allerede så godt som over. Hun tolker alt i verste mening og bruker mangel på bevis og ønske fra hans side til å bevise sin uskyld som beviser på hans skyld. Derfor mener jeg hun er sykelig sjalu. Det skal ikke være så lett å bryte opp et godt(?) forhold. Her mener jeg det kan være lurt å oppsøke hjelp, enten de to sammen eller hun på egen hånd. Det er ikke bra å gå rundt å tenke slik hun gjør. Svaret til han med kompisen var ment humoristisk og myntet på en person her inne som faktisk råder alle til å oppsøke fastlegen for alle problemer. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/98277-utro/#findComment-555738 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oki1365380363 Skrevet 26. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2003 Jeg kjenner verken Oki eller samboeren hennes, men ut fra det hun skriver er det ingen bevis for at han har gjort noe galt. Hun stoler mer på denne x-en hans enn på han. Da er kanskje forholdet allerede så godt som over. Hun tolker alt i verste mening og bruker mangel på bevis og ønske fra hans side til å bevise sin uskyld som beviser på hans skyld. Derfor mener jeg hun er sykelig sjalu. Det skal ikke være så lett å bryte opp et godt(?) forhold. Her mener jeg det kan være lurt å oppsøke hjelp, enten de to sammen eller hun på egen hånd. Det er ikke bra å gå rundt å tenke slik hun gjør. Svaret til han med kompisen var ment humoristisk og myntet på en person her inne som faktisk råder alle til å oppsøke fastlegen for alle problemer. Det kan godt hende jeg er sjalu.Men jeg tror ikke sykelig sjalu er det riktige ordet.Det er så klart flere faktorer som spiller inn på mine mistanker her.Vi trenger helt klart hjelp.Og jeg håper ting vil ordne seg hvis vi får igang en dialog.Men det er bare jeg som vil snakke i dette forholdet! Han tror at så lenge vi ikke snakker om ting så er alt i orden!Dessuten tar han alderi initiativ til og ville prate. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/98277-utro/#findComment-555811 Del på andre sider Flere delingsvalg…
meningsløs Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Jeg kjenner verken Oki eller samboeren hennes, men ut fra det hun skriver er det ingen bevis for at han har gjort noe galt. Hun stoler mer på denne x-en hans enn på han. Da er kanskje forholdet allerede så godt som over. Hun tolker alt i verste mening og bruker mangel på bevis og ønske fra hans side til å bevise sin uskyld som beviser på hans skyld. Derfor mener jeg hun er sykelig sjalu. Det skal ikke være så lett å bryte opp et godt(?) forhold. Her mener jeg det kan være lurt å oppsøke hjelp, enten de to sammen eller hun på egen hånd. Det er ikke bra å gå rundt å tenke slik hun gjør. Svaret til han med kompisen var ment humoristisk og myntet på en person her inne som faktisk råder alle til å oppsøke fastlegen for alle problemer. Det med fastlegen skjønner jeg mer av nå... :-) Begynte ærlig talt å lure et øyeblikk, da... :-) Jeg er vel fortsatt enig med Oki når hun skriver at hun kanskje er sjalu, men ikke nødvendigvis sykelig sjalu. Hvis det har gått så langt med sjalusien at man er nødt til å søke hjelp for det, har det blitt ganske alvorlig. Jeg tror nok at det finnes mange som ville reagert på samme måte som Oki. Poenget mitt er at hvis alle de skulle oppsøkt hjelp for sykelig sjalusi, hadde nok helsetjenesten fått nok å henge fingrene i... :-) Men for all del, jeg er enig i at det for utenforstående virker rart å stole mer på eksen til kjæresten enn på kjæresten selv. Rent bevismessig har Oki jo ingen grunn til å ikke tro på kjæresten. Men allikevel er det mange som ikke er så sikre på seg selv at de klarer å tenke slik. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/98277-utro/#findComment-556498 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oki1365380363 Skrevet 27. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2003 Det med fastlegen skjønner jeg mer av nå... :-) Begynte ærlig talt å lure et øyeblikk, da... :-) Jeg er vel fortsatt enig med Oki når hun skriver at hun kanskje er sjalu, men ikke nødvendigvis sykelig sjalu. Hvis det har gått så langt med sjalusien at man er nødt til å søke hjelp for det, har det blitt ganske alvorlig. Jeg tror nok at det finnes mange som ville reagert på samme måte som Oki. Poenget mitt er at hvis alle de skulle oppsøkt hjelp for sykelig sjalusi, hadde nok helsetjenesten fått nok å henge fingrene i... :-) Men for all del, jeg er enig i at det for utenforstående virker rart å stole mer på eksen til kjæresten enn på kjæresten selv. Rent bevismessig har Oki jo ingen grunn til å ikke tro på kjæresten. Men allikevel er det mange som ikke er så sikre på seg selv at de klarer å tenke slik. Tusen takk for støttende ord. Grunnen til at jeg er så sjalu som jeg er skyldes nok omstendighetene på det tidspunktet vi ble sammen. Vi traff hverandre på jobb.Vi var begge i hvert vårt forhold,men etter og ha jobbet et år sammen ble vi forelsket. Mitt forhold som hanglet lenge før jeg begynte i denne jobben tok slutt.Jeg hadde rett og slett ikke følelser for typen min lenger. Han og dama kranglet hele tiden og gjorde det slutt igjen.( de har vært fra og på i flere år.) Så ble vi sammen da.Men poenget var jo at vi var forelsket lenge før vi gjorde det slutt med partnerne våre.Så nå lurer jeg på om det samme skjer med oss...Han beskyldte f.eks x`n hele tiden for og være sjalu og utro!Sa hun måtte kutte ut vennenne sine,fordi han likte dem ikke.Han likte heller ikke foreldrene hennes.Det samme skjer med meg.. Og det er vel derfor jeg er på tå hev ovenfor han tror jeg? Dessuten når han sier navnet til x`n som har sendt brevet når han roper på meg,vel... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/98277-utro/#findComment-556911 Del på andre sider Flere delingsvalg…
shandy Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Tusen takk for støttende ord. Grunnen til at jeg er så sjalu som jeg er skyldes nok omstendighetene på det tidspunktet vi ble sammen. Vi traff hverandre på jobb.Vi var begge i hvert vårt forhold,men etter og ha jobbet et år sammen ble vi forelsket. Mitt forhold som hanglet lenge før jeg begynte i denne jobben tok slutt.Jeg hadde rett og slett ikke følelser for typen min lenger. Han og dama kranglet hele tiden og gjorde det slutt igjen.( de har vært fra og på i flere år.) Så ble vi sammen da.Men poenget var jo at vi var forelsket lenge før vi gjorde det slutt med partnerne våre.Så nå lurer jeg på om det samme skjer med oss...Han beskyldte f.eks x`n hele tiden for og være sjalu og utro!Sa hun måtte kutte ut vennenne sine,fordi han likte dem ikke.Han likte heller ikke foreldrene hennes.Det samme skjer med meg.. Og det er vel derfor jeg er på tå hev ovenfor han tror jeg? Dessuten når han sier navnet til x`n som har sendt brevet når han roper på meg,vel... Det er helt umulig å få en sammenheng i det du skriver Oki. Er det exen med brevet du prater om nå, eller en annen ex han hadde som var til og fra? Var det en annen han var sammen med da dere ble sammen, og som han beskyldte for å være sjalu, og derfor mye til og fra. For NÅ er det vel exen fra 10 år tilbake du snakker om - det er hun DU er sjalu og mistenksom ovenfor nå? Du er nesten nødt til å få svaret fra din samboer, eller tro på exen fra 10 år tilbake. For sånn som du skriver og ordlegger deg, blir det rene gjettekonkurransen for oss andre. Du er sikker på at du ikke legger for mye i for lite, eller ingenting(kanskje)? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/98277-utro/#findComment-556996 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oki1365380363 Skrevet 27. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2003 Det er helt umulig å få en sammenheng i det du skriver Oki. Er det exen med brevet du prater om nå, eller en annen ex han hadde som var til og fra? Var det en annen han var sammen med da dere ble sammen, og som han beskyldte for å være sjalu, og derfor mye til og fra. For NÅ er det vel exen fra 10 år tilbake du snakker om - det er hun DU er sjalu og mistenksom ovenfor nå? Du er nesten nødt til å få svaret fra din samboer, eller tro på exen fra 10 år tilbake. For sånn som du skriver og ordlegger deg, blir det rene gjettekonkurransen for oss andre. Du er sikker på at du ikke legger for mye i for lite, eller ingenting(kanskje)? Huff da.Jeg får prøve og forklare jeg da,hehe..Den x`n han var sammen med når vi ble kjent er helt ute av bildet.Det er hun fra 10 år tilbake som er problemet.Det er hennes navn han brukte på meg. Det jeg prøver og si er: Jeg er usikker på han fordi han hadde følelser for meg når han var sammen med x`n sin (ikke hun fra 10 år tilbake)!Så jeg er redd han kan føle noe sånt for andre når han er sammen med meg også! Og at han kan ha gått litt lenger denne gangen? Det er bare det at jeg er villig til og tilgi ham bare han kunne innrømme det,skjønner du? Jeg er helt forferdelig glad i ham!Dessuten har jeg alltid vært ærlig mot ham. Jeg veit jo at det er fra ham jeg får svaret,men så er det det at jeg alderi har følt at jeg kan snakke med ham.Sånn om forholdet,intime ting etc.. Sorry ang mye rot med innlegg.Jeg har så mye og skrive ned på èn gang.Og så ble jeg så ivrig... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/98277-utro/#findComment-557033 Del på andre sider Flere delingsvalg…
shandy Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Huff da.Jeg får prøve og forklare jeg da,hehe..Den x`n han var sammen med når vi ble kjent er helt ute av bildet.Det er hun fra 10 år tilbake som er problemet.Det er hennes navn han brukte på meg. Det jeg prøver og si er: Jeg er usikker på han fordi han hadde følelser for meg når han var sammen med x`n sin (ikke hun fra 10 år tilbake)!Så jeg er redd han kan føle noe sånt for andre når han er sammen med meg også! Og at han kan ha gått litt lenger denne gangen? Det er bare det at jeg er villig til og tilgi ham bare han kunne innrømme det,skjønner du? Jeg er helt forferdelig glad i ham!Dessuten har jeg alltid vært ærlig mot ham. Jeg veit jo at det er fra ham jeg får svaret,men så er det det at jeg alderi har følt at jeg kan snakke med ham.Sånn om forholdet,intime ting etc.. Sorry ang mye rot med innlegg.Jeg har så mye og skrive ned på èn gang.Og så ble jeg så ivrig... Ja greit nok. Jeg kan igrunn ikke få sagt noe mer. Det er bare å håpe for din del, at han åpner seg og snakker. Ikke bare om dette, men om andre ting som har med dere to personlig å gjøre også. Må være slitsomt å ikke kunne fortelle/snakke om intime ting med hverandre. Uff, jeg er så trøtt, at jeg har igrunn ikke noe mer fornuftig å si Bare lykke til videre 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/98277-utro/#findComment-557048 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.