momsen Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Er det noe å lure på?? Herrefred, mannen er ikke til å stole på, det har han bevist for lenge siden! Hvorfor gidder du kaste bort tid og energi på en mann som behandler deg som dritt, og ikke eier respekt for følelsene dine?? Man KAN IKKE forandre folk! Så la være å slite deg ut ved å prøve. Du forjener bedre, og det kan du få, hvis du bare slutter å krype rundt for den fyren. Du sier at du elsker han, og at du ikke vil leve uten han. Hvilke egenskaper har han som gjør at du elsker ham? For meg høres han ut som en person som jeg ville holdt meg langt unna. Han krever generelt at kjærestene skal kutte forbindelsen med sine venninner og familie, han lyver (hvor mye er riktignok usikkert, men dog, bare tenk på at han ikke hadde sagt til ex-en at dere er sammen),og han liker ikke å prate om ting. Hva skal du egentlig med en slik type,uansett om han har vært utro eller ikke? Kutt han ut nå før dere får barn sammen!!!!!!!!!!!!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/98277-utro/page/2/#findComment-558033 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.