Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er det noe å lure på?? Herrefred, mannen er ikke til å stole på, det har han bevist for lenge siden! Hvorfor gidder du kaste bort tid og energi på en mann som behandler deg som dritt, og ikke eier respekt for følelsene dine?? Man KAN IKKE forandre folk! Så la være å slite deg ut ved å prøve. Du forjener bedre, og det kan du få, hvis du bare slutter å krype rundt for den fyren.

Du sier at du elsker han, og at du ikke vil leve uten han.

Hvilke egenskaper har han som gjør at du elsker ham?

For meg høres han ut som en person som jeg ville holdt meg langt unna. Han krever generelt at kjærestene skal kutte forbindelsen med sine venninner og familie, han lyver (hvor mye er riktignok usikkert, men dog, bare tenk på at han ikke hadde sagt til ex-en at dere er sammen),og han liker ikke å prate om ting.

Hva skal du egentlig med en slik type,uansett om han har vært utro eller ikke? Kutt han ut nå før dere får barn sammen!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/98277-utro/page/2/#findComment-558033
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...