Gå til innhold

hvordan kjøpe kondom?

Anbefalte innlegg

Gjest kondomsulten

Jeg er en gutt på 19 år, og ja jeg er jomfru men det er ikke poenget her!

Jeg lurer på... hvordan skal jeg kjøpe kondomer på en dagligvareforetning? Jeg har sett etter dem, men kan ikke se dem, regner med at de skal stå ved kassa. Der ligger tyggegummi, drops osv, men jeg ser ingen kondomer. Klarer liksom ikke å spørre hun i kassa om hvor kondomene er. Kan ikke se at de er bak kassa heller, bare sigaretter og tobakk der. Hvor finner jeg kondomene???

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/98300-hvordan-kj%C3%B8pe-kondom/
Del på andre sider

Fortsetter under...

De er ved kassa, du skal kunne ta dem ned og legge dem på samlebåndet selv.

(Litt kjipt å måtte nikke og peke som i den VG reklamen ;) )

Du kan også bestille på nettet

www.rfsu.no

www.durex.com

(Er ikke sikker på linkene)

Eller www.kondomeriet.no

Apotek er kanskje det greieste, da kan du spasere inn og plukke dem selv.

kølle anka

la meg si det sånn... selv om du gjerne føler deg som han i vg-reklamen, så er det ikke vanskeligere å si "en pakke profil takk"

hvor lenge tror du at kassadamen kommer til å tenke på det? akkurat den tiden det tar før hun drar neste vare gjennom bip'eren.

jeg synes ikke det er spesielt pinlig, og det virker ikke som noen andre bryr seg. du blir vandt til det.

:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...