Gå til innhold

Tenner man på mer og mer...med årene?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, jeg tror at man tenner på mer og mer med årene, man vil prøve å man vil utforske alt som kan gå an innen sex.Jeg for min del har et mål i livet og det er at intet skal vere uprøvd, og jeg har stadig nye ting å utforske.Sex er jo det beste som finns, så hvorfor ikke??

Ja, jeg tror at man tenner på mer og mer med årene, man vil prøve å man vil utforske alt som kan gå an innen sex.Jeg for min del har et mål i livet og det er at intet skal vere uprøvd, og jeg har stadig nye ting å utforske.Sex er jo det beste som finns, så hvorfor ikke??

det er da ikke så ille :-)

tok litt tid før jeg tente på det og..

det er mer vanlig for gutter å ha analsex med jenter enn det du tror..

:-)

grensen går ett sted, så du trenger ikke å være redd for at du skal begynne å spise møkk :-D.

det er bare for sykinger og ikke for vanlige folk

det er da ikke så ille :-)

tok litt tid før jeg tente på det og..

det er mer vanlig for gutter å ha analsex med jenter enn det du tror..

:-)

grensen går ett sted, så du trenger ikke å være redd for at du skal begynne å spise møkk :-D.

det er bare for sykinger og ikke for vanlige folk

Annonse

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

Ja, gå i gang du. Det er mangt og meget å finne på de jaktmarkene. Men ikke ha urealistiske forventninger.

Om det er det beste som fins kan diskuteres, men det betyr nok adskillig for de fleste, i hvert fall i faser av livet. Det er så viselig innrettet at det står aller mest i fokus og har høyeste prioritet i den delen av livet hvor vi skal avle barn.

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

Ja, gå i gang du. Det er mangt og meget å finne på de jaktmarkene. Men ikke ha urealistiske forventninger.

Om det er det beste som fins kan diskuteres, men det betyr nok adskillig for de fleste, i hvert fall i faser av livet. Det er så viselig innrettet at det står aller mest i fokus og har høyeste prioritet i den delen av livet hvor vi skal avle barn.

Tror nok at man tenner på mer jo eldre,mer erfaren og trygg på egen kropp/seksualitet en blir.Slik har det iallefall vært for meg,jeg har turd å flytte mange grenser etter hvert!

De e` bærre lækkert!!

Annonse

Tror nok at man tenner på mer jo eldre,mer erfaren og trygg på egen kropp/seksualitet en blir.Slik har det iallefall vært for meg,jeg har turd å flytte mange grenser etter hvert!

De e` bærre lækkert!!

Analsex er skikkelig jævlig - iallefall hvis du ikke er usannsynlig kåt når du gjør det.

Samboern prøver seg stadig vekk med å lure karen inn på galt sted, derfor er jeg nok litt paranoid.

Han skjenker meg som oftest full og utnytter meg når han vil ha det - jeg blir dritings og vet ikke hva som skjer.

Analsex er skikkelig jævlig - iallefall hvis du ikke er usannsynlig kåt når du gjør det.

Samboern prøver seg stadig vekk med å lure karen inn på galt sted, derfor er jeg nok litt paranoid.

Han skjenker meg som oftest full og utnytter meg når han vil ha det - jeg blir dritings og vet ikke hva som skjer.

fysj, for en sleip gris!

fysj, for en sleip gris!

De e` bærre lækkert!!

hmmm...jeg er 18 og tenner på det meste...

analsex er herlig!

Er jeg "for ung" til å tenne på slike ting?

Kommer isåfall til å bli gal når jeg er førti! =)

De e` bærre lækkert!!

hmmm...jeg er 18 og tenner på det meste...

analsex er herlig!

Er jeg "for ung" til å tenne på slike ting?

Kommer isåfall til å bli gal når jeg er førti! =)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...