Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg fikk satt inn egg torsd. forrige uke. Tenkte jeg skulle teste 11 dg.er etter innsetting (m. innsett.dag) denne gangen. Vil så gjerne få resultatet fort. Skal til syden onsd. etter. Hadde vært fint om jeg kunne få bearbeidet nedturen før avreise.....

Tror dere det er for tidlig? Skal ta blodprøven to dager etter. Må ringe fra syden for å få svar på den..

Håper ellers at dere har det greit her inne og er snille med hverandre. Har ikke vært her på ett par mnd.er nå.

Lykke til dere andre!!!

klem

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/98313-testing-etter-fysefors%C3%B8k/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, på Haukeland tar vi blodprøve 10 døgn etter innsetting. Den er positiv med en hcgpå over 20, mens CB testen slår ut med hcg på over 50 - så det er jo ikke til å stole 100% på selv om den er negativ så tidelig. Sist jeg ble gravid på fryseforsøk tok jeg CB 9 døgn etter innestting, den var pos. Hcg dagen etter lå på 114. Men hcg kan jo variere fra person til person osv.

Lykke til!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...