Gå til innhold

ingen følelser likevel

Anbefalte innlegg

Gjest nyah_lita84

hei!

er det noen der ute som kan svare meg på en liten ting?

jeg har vært singel i 8 måneder nå, etter mitt første og eneste forhold som varte i over 2 år..

jeg har mange venner og et par "evt typer" .. det som er problemet er at en dag føler jeg noe for den ene, den neste dagen føler jeg noe for den andre, den tredje dagen vil jeg være singel og til slutt liker jeg ikke noen... jeg har liksom ikke lyst på ny type, selv om jeg vet at jeg egentlig vil... dette føles så rart... er det normalt? jeg har brukt nok tid på å lure, og nei, jeg er ikke desperat, jeg lurer bare på om det er noe galt med meg.. dette er plagsomt...

jeg bruker antidepressive tabletter, kan dette ha noen innvirkning?

på forhånd takk for svar..

m.v.h.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/98327-ingen-f%C3%B8lelser-likevel/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ikke undertegnet

hei=)

her kjenner jeg meg godt igjen.

etter det ble slutt med meg og eksen min,(vi var ilag i 2 år) har jeg ikke hatt lyst på ny type. av og til vil jeg, men en annen dag ikke...(jeg har holdt litt på med en fyr).....helt til nå nylig..da traff jeg den nyyyydelige fyren, og det eneste jeg tenker på er ham!!

så nå er jeg klar for et forhold=)

så det jeg tror er at du ikke har funnet den rette, og at du ikke er forelsket i de fyrene du er glad i, men at du savner en å være glad i og det å ha en kjæreste.

lykkke til=)=)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...