Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg går her og "vagger" enda, er 39+1 uker i dag. Det er visst ganske utrolig ifølge gynekolog og jordmor, siden jeg er tvillinggravid og har gått med 2-3 cm åpning i 6 uker nå. Har fått time på fødepoliklinikken tirsdag 1. april, med igangsetting av fødselen onsdag 2. april. Det er akkurat på termindag (selv om Ciconias termin er mandag 31. mars). Selv håper jeg jo at fødselen starter spontant, men nå er det iallefall ikke mer enn 8 dager til jeg kan holde de to småguttene mine i armene.

Ønsker alle dere der ute lykke til nå i vårsola. Det hjelper med litt sol og varme. Selv klaffet det først på 4. forsøket, på Ciconia i København.

Mange oppdateringshilsener fra en VELDIG utålmodig

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/98340-enda-en-oppdatering-for-de-som-gidder/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nord-Trønder

Dette er intet mer enn imponerende Sats, det er vel mer unntaket enn regelen at tvillingsvangerskap strekker seg helt fram til terminen.

Forstår at du er utålmodig, men åtte dager er jo ingenting i forhold til hvor lenge du har ventet på dette. Hvis du ser deg tilbake (og det gjør du sikkert ofte) så er det jo ikke måte på hvor mange "termindatoer" du har hatt. Men denne er dog den gjeveste!

Lykke til med fødselen ikke noe kan måle seg med det som opplevelse!

Annonse

Hei sats. Kjempebra at du har klart å gå så lenge med de to små.Har selv vært tvillinggravid to ganger og fikk de første da jeg var 38+5 og tvillingpar nr to da jeg var 39+2.Du får sikkert noen store fine gutter.Lykke til med den kommende fødselen.

Hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...