Gå til innhold

Svar ærlig, jenter (omskåret)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

meningsløs

Jeg har aldri sett en omskåret gutt, bare for å si det. Men jeg mener allikevel at det ikke spiller NOEN SOM HELST rolle... Om man er omskåret eller ikke; Det er da ikke det som teller. Absolutt ikke! Guttens kjønnsorganer kan egentlig se ut slik de vil, det er personen som betyr noe for meg når jeg har sex. Så dette tror jeg ikke at du bør tenke noe på! :-)

tigertrollet

Det er pent å se på, ja.

Det virker også rensligere, men det har selvsagt med hygiene å gjøre -omskåret eller ikke.

Men man velger vel ikke mann etter pikken -uansett lengde, tykkelse eller om forhuden er til stede eller ikke...Så overfladiske er vi vel ikke?

Neida, det som teller er en kjærlig mann med store biceps

;-P

Annonse

Ulv I Faarikaal

Det er pent å se på, ja.

Det virker også rensligere, men det har selvsagt med hygiene å gjøre -omskåret eller ikke.

Men man velger vel ikke mann etter pikken -uansett lengde, tykkelse eller om forhuden er til stede eller ikke...Så overfladiske er vi vel ikke?

Neida, det som teller er en kjærlig mann med store biceps

;-P

En gris blir ikke reinere av å være omskjært. Det er mer som skal vaskes.

Kanskje ikke det du mente ?

tigertrollet

En gris blir ikke reinere av å være omskjært. Det er mer som skal vaskes.

Kanskje ikke det du mente ?

Hehe, ja renslighet er en selvfølge uansett da:)

Det fremgår av vaskeanvisningen på kjønnsorganer at pikk med eller uten forhud bør vaskes regelmessig. Dette gjelder også glattbarberte eller krusete kvinnekjønn.

:-)

Ulv I Faarikaal

Hehe, ja renslighet er en selvfølge uansett da:)

Det fremgår av vaskeanvisningen på kjønnsorganer at pikk med eller uten forhud bør vaskes regelmessig. Dette gjelder også glattbarberte eller krusete kvinnekjønn.

:-)

De er godt å høre, nå trodde jeg man slapp å vaske seg hvis man er omskjært ?

Så feil kan man ta.

Igrunnen litt for lettvint å skjære av seg kroppsdeler man ikke gidder vaske.

Skjære av seg hue for å slippe å vaske håret ?

Det var en idé ! *finner fram motorsaga* *vrooom* *wiieeeee* *dunk*

THE END

Gjest sussi

Så feil kan man ta.

THE END

*lol*

Så feil kan man ta.

THE END

Du er fader ikke riktig god.

Råflirer :-))

Annonse

Gjest spiller ingen rolle

Nå er jeg så gammel at jeg kunne være din mor. Kan hende at jeg har et annet syn enn unge jenter. Jeg har vært sammen med menn som er omskårne og ikke omskårne. Første gang jeg var sammen med en omskåret mann så tenkte jeg overhodet ikke på det før han begynte å snakke om det selv etter en stund. Jeg burde selvsagt ha forstått at en arabisk muslim er omskåret, men det var bare overhodet ikke i tankene mine. Selvsagt tittet jeg etter at jeg begynte å tenke på det. Det var naturlig å være nysgjerrig, men det hadde eller har overhodet ingen betydning for meg. Sexuelt har det meg bekjent ingen betydning for kvinner.

Derimot blir jeg syk, kvalm, sint, rasende osv. osv. når jeg hører om omskjæring av jenter. Det er en av de groveste lemlestingene som finnes.

• 1 måned senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...