Gå til innhold

Svelg eller ikke

Anbefalte innlegg

petter smart

Jeg håper du svelger for din egen nytelses skyld, ikke bare for å tekke ham.

Er det feil å gjøre noe for den en er glad i, selv om en ikke har noen større interesse for det selv?

Slike holdninger er det verste jeg hører.

Kanskje vi menn skal slutte med forspill også, det er jo tross alt noe vi ofte gjør hovedsaklig for kvinnen?

Fortsetter under...

Er det feil å gjøre noe for den en er glad i, selv om en ikke har noen større interesse for det selv?

Kanskje vi menn skal slutte med forspill også, det er jo tross alt noe vi ofte gjør hovedsaklig for kvinnen?

Er alt annet enn inn-ut etpar minutter _så_ kjedelig?

Gjest tribune

Klønete forspill kan du droppe!

petter smart

Er alt annet enn inn-ut etpar minutter _så_ kjedelig?

Nei, men endeløse forspill der det meste handler om kvinnens nytelse er jo ikke alltid det mannen ønsker. Men vi gjør det fordi vi ønsker at også dere skal ha det godt.

Det må være mulig å gjøre ting under sex som ikke er det en aller helst vil, for å glede den andre.

Annonse

Gjest Daraan

Synes langt fra at det smaker noe bra da men er jo så godt å opphissende å se (ikke minst høre) når man suger frem til og gjennom hele orgasmen hans. Som regel går det både på suging og runking når jeg driver på så da blir det lett til at jeg bare runker han siste stykket imål..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...