Gjest Freia Skrevet 26. mars 2003 Skrevet 26. mars 2003 Ville bare fortelle..... Hadde 3 mislykka ivf forsøk i fjor,siste i nov-des.Trodde at hormonene vart totalt helt i kluss p.g.a mensen kom bare en gang etter dette og at all hormonbehandling hadde forskøvet syklusen min.Tenkte at jeg må bare være tålmodig å vente på at det stabiliserer seg.Tok en graviditets test....Er faktisk blitt GRAVID på naturlig måte!!!!!!Hvem hadde trodd det etter mange mange år med prøving.Skal til lege i dag for å finne ut hvor langt jeg kan ha kommet!!! Så det går ann for alle.Aldri gi opp!!!(har endometriose) 0 Siter
væren-74 Skrevet 26. mars 2003 Skrevet 26. mars 2003 GRATULERER Mvh Gratulerer sååå mye. Lykke til videre! Mvh 0 Siter
kreps71 Skrevet 26. mars 2003 Skrevet 26. mars 2003 Hei Freia! Det er jo helt utrolig!! Gratulerer så mye, og lykke til! Hilsen 0 Siter
Gjest Miranda Skrevet 26. mars 2003 Skrevet 26. mars 2003 Hei! Kjempeflott.Kos deg i tiden fremover.Gratulerer så masse. 0 Siter
Gjest kul Skrevet 26. mars 2003 Skrevet 26. mars 2003 Gratulerer så masse! Så utrolig deilig at dere lyktes da! kos deg videre med voksende mage! Klem kul 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.