Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Heisan!

Ja, du så vel oppdateringen min, så da vet du hvordan det ligger an. Ingenting nytt å melde om i dag heller, annet enn at jeg kan plusse på en dag ekstra, altså er jeg 39+2 uker i dag. Du har kommet deg et stykke på vei du også. Når skal du på UL? Eller er det noe jeg ikke har fått med meg eller rett og slett ikke husker? Sveiper innom forumet her sånn nå og da, men må jo innrømme at fokus er et helt annet sted. Du får ha lykke til videre, kul. Kos deg framover med voksende mage i vårsola. Her er det godt og varmt ute i dag, minner meg om ordentlig påskestemning!!!!

Klemmer fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/98461-kul/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Så koselig å få melding da! Jeg så oppdateringen din ja. Skjønner at du er utålmodig nå. Flott at du har klart å ruge såpass lenge.

Jeg var på UL forrige mandag og så to bankende hjerter! Utrolig følelse. Skal på ny UL til mandag igjen og håper alt er bra og at de vokser. Så får jeg vel oppfølging fra sykehuset tror jeg? Er veldig kvalm hele dagen, så det er nok liv der ennå. Var du kvalm eller har det gått bra i svangerskapet? Ble du sykmeldt tidlig eller? (Bomber deg med spørsmål...)

Ønsker deg igjen masse lykke til med det som snart skal skje, og gleder meg til å høre om de to guttene dine!

Klem kul 7+6

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/98461-kul/#findComment-556023
Del på andre sider

Hei! Så koselig å få melding da! Jeg så oppdateringen din ja. Skjønner at du er utålmodig nå. Flott at du har klart å ruge såpass lenge.

Jeg var på UL forrige mandag og så to bankende hjerter! Utrolig følelse. Skal på ny UL til mandag igjen og håper alt er bra og at de vokser. Så får jeg vel oppfølging fra sykehuset tror jeg? Er veldig kvalm hele dagen, så det er nok liv der ennå. Var du kvalm eller har det gått bra i svangerskapet? Ble du sykmeldt tidlig eller? (Bomber deg med spørsmål...)

Ønsker deg igjen masse lykke til med det som snart skal skje, og gleder meg til å høre om de to guttene dine!

Klem kul 7+6

Hallo igjen!

Så kjekt at du også venter tvillinger, Kul!!!! Det var en fantastisk følelse å se to bankende hjerter, husker det som om det var i går.

Joda, jeg var ganske kvalm fra uke 6-7 til 9-10, så ga det seg faktisk. Hadde også veldig mensenfølelse i magen husker jeg.

Når det gjelder sykemelding, så tror jeg legen vurderer det underveis i svangerskapet. Jeg hadde jo endel blødninger i starten, så jeg ble sykemeldt ganske tidlig. Tror det er vanlig å bli sykemeldt fra uke 22-26. Noen leger sykemelder fra uke 20 også, tror det er veldig individuelt.

Jeg har fått god oppfølging i svangerskapet, omtrent hver 14. dag fram til uke 32, da fikk jeg hver uke.

Lykke til!

Klem fra Trude

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/98461-kul/#findComment-556247
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...