Gå til innhold

En eske med kjærlighetsbrev..

Anbefalte innlegg

Gjest kusinen

.. og bilder fant kusinen min i dag i garasjen. Samboeren hennes hadde "gjemt" dem der. Synes dere man skal kaste gamle brev og bilder (eksen i undertøy)? Hun vil han skal kaste alt, som hun har gjort. Jeg ville heller ikke likt det om mannen min hadde en hel eske med kjærlighetsbrev og bilder, men jeg forstår han også. Noen har vanskelig med å kaste ut ting.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/98475-en-eske-med-kj%C3%A6rlighetsbrev/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg får meg heller ikke til å kaste gamle brev - de er jo minner om ting som har vært en del av livet! Har sikkert en masse brev fra ekser liggende en plass også.

Det er jo henne han er sammen med nå, så hun trenger vel ikke være sjalu på noen gamle brev og bilder? Hans eks-kjæreste® er jo likevel en del av hans liv, så han må vel ikke tvinges til å kaste tingene om han ikke vil? :o)

Jeg gidder i alle fall ikke å gå igjennom alle album og foto-bunker for å luke ut bilder av ekser. Det er jo ikke sånn at jeg har dem hengende over senga heller.

Om det er en del av livet hans som han vil beholde, så syns jeg ikke det er nødvendig å lage noe styr av det :o)

Han hadde esken i garasjen...ikke inne under senga..

Jeg har spart på alt jeg har av gamle brev og bilder og minner fra ekskjærester jeg, og ser ikke noe galt i det...jeg tar de frem av og til og mimrer og tenker tilbake med smil og latter...det er en del av mitt liv og har vært med på å gjøre meg til den jeg er i dag, så de er viktige de minnene.....jeg vil ikke utslette meg selv for det jeg har samboer og barn....tror det er viktig å kunne ta frem slike minner i ny og ne og tenke tilbake...

Annonse

petter smart

Tror en må skille litt her, brev og vanlige bilder er en ting, undertøysbilder evt nakenbilder noe annet. Det første er helt greit å beholde, det siste mer tvilsomt. Det er jo tross alt en del av ens fortid, noe den andre må kunne akseptere. Men det blir verre når de gjør som en venninne av meg og henger opp et stort bilde av en x fra 5 år tilbake i stua. Det ble bråk det.

jeg synes ikke man skal tvinge de til å kaste brev el. bilder fra eksene. jeg hadde ikke likt det selv, men dette er noe eksen har fått fra tidligere forhold, og som egentlig ikke har noe med den nye partneren å gjøre.

så la de få velge selv om de vil kaste de.

Alle har vi en historie, som er med på å gjøre oss til den vi er i dag. Selvfølgelig skal man IKKE forlange at partneren kaste gamle minner, uansett om det er kjærlighetsbrev og/eller bilder..... Så lenge han/hun ikke oppbevarer dem under puta for å "sørge over gamledager", kan det vel ikke skade det nye forholdet at de finnes. Isåfall er det ikke mye å bygge framtiden på!

Jeg synes det er en smule sleipt å forlange at partneren skal utslette seg selv og sitt tidligere liv fullstendig, for "Nå er det bare MEG for alle penga!". Er det bare meg det der skurrer litt hos? Hvordan kan man forlange det?

En gammel eske fra tenårene eller en som ikke gubben hadde sett i på ti år, hadde jeg ikke brydd meg om. Det får være måte på urimelighet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...