Gå til innhold

Anbefalte innlegg

shalalalala

eg har vert ilag med typen min en måned å to veke,men eg får ikkje lov å overnatte eller omvendt av foreldrene mine(eg er 17år)..det er ikkje snakk om sex..kor tid dokke syns at folk kan begynne å overnatte?..har dokke nokon ide på kva eg kan gjere?dei bli berre sint å hever stemma når eg nevnar det..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/98489-overnatting/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Først av alt; kor gammel er typen din????? Han bør ikkje vere eldre enn 20,(når du er 17) dersom du kan rekne med velsignelsen av dine foreldre. På den andre side,den seksuelle lavalderen i dette land er 16 år,det betyr at du er gammel nok til å ha sex,ka du nå enn legg i det ordet.Når du seier "overnatting" til dine foreldre,så tenker dei stygge tanker med det samme.Så lenge du er under 18 år,så kan dei bestemma ka får lov til og ikkje.For å komme gjennom "nåløyet" kan du prøve å myke opp dine foreldre på følgande måte: -Ta med deg vennen din heim på besøk,la foreldra dine bli kjent med han.La det bli ein del av kvardagen at han er på besøk heime hos deg.Hemmeligheten er at han blir "godtatt" av dine foreldre.Overnatting etter 1 mnd er vel kanskje i enkelte tilfeller å tru på julenissen,men det er jo heilt individuelt fra foreldre til foreldre ka dei meine.

Fortvil ikkje,om 1 år kan du bestemme det selv.Men ta tiden til hjelp,det haster vel ikkje så jævlig.

-god natt,sov godt-

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/98489-overnatting/#findComment-556293
Del på andre sider

Først av alt; kor gammel er typen din????? Han bør ikkje vere eldre enn 20,(når du er 17) dersom du kan rekne med velsignelsen av dine foreldre. På den andre side,den seksuelle lavalderen i dette land er 16 år,det betyr at du er gammel nok til å ha sex,ka du nå enn legg i det ordet.Når du seier "overnatting" til dine foreldre,så tenker dei stygge tanker med det samme.Så lenge du er under 18 år,så kan dei bestemma ka får lov til og ikkje.For å komme gjennom "nåløyet" kan du prøve å myke opp dine foreldre på følgande måte: -Ta med deg vennen din heim på besøk,la foreldra dine bli kjent med han.La det bli ein del av kvardagen at han er på besøk heime hos deg.Hemmeligheten er at han blir "godtatt" av dine foreldre.Overnatting etter 1 mnd er vel kanskje i enkelte tilfeller å tru på julenissen,men det er jo heilt individuelt fra foreldre til foreldre ka dei meine.

Fortvil ikkje,om 1 år kan du bestemme det selv.Men ta tiden til hjelp,det haster vel ikkje så jævlig.

-god natt,sov godt-

Gjelder det ikke sex? Hva gjelder det da? Selvsagt handler det om sex, de har vel ingen annen grunn til å nekte deg å sove der? Kanskje han har vond seng, eller? :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/98489-overnatting/#findComment-556730
Del på andre sider

Annonse

Gjest sambuca

*LOL* Herregud.... fjortisene fornekter seg aldri...

Vært sammen i en mnd om to uker? Etter mine matematiske kunnskaper betyr vel det at dere har "vært sammen" i to uker... *ler enda mer*

Du....man kan da ikke si at man har "vært sammen med" noen.... i to uker...??

Du skal være glad du har foreldre med vett i hu'et, håper du kan lære noe av de underveis...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/98489-overnatting/#findComment-556933
Del på andre sider

Gjest prust

*LOL* Herregud.... fjortisene fornekter seg aldri...

Vært sammen i en mnd om to uker? Etter mine matematiske kunnskaper betyr vel det at dere har "vært sammen" i to uker... *ler enda mer*

Du....man kan da ikke si at man har "vært sammen med" noen.... i to uker...??

Du skal være glad du har foreldre med vett i hu'et, håper du kan lære noe av de underveis...

For det første mente hun nok én måned OG to uker.

For det andre kan man jo godt si at man har vært sammen i to uker! Hvorfor ikke???!!!

Jeg husker jo veldig godt den dagen jeg ble sammen med han som nå er mannen min - vi har datoen på det! Og da er det jo lett å telle seg fremover!!!!

Når det gjelder spørsmålet til jenta, gjelder vel det aom de fleste sier, at det er foreldrene som bestemmer (selv om det er kjedelig...). Lurt å la de bli ordentlig godt kjent med ham!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/98489-overnatting/#findComment-556948
Del på andre sider

Gjest sambuca

For det første mente hun nok én måned OG to uker.

For det andre kan man jo godt si at man har vært sammen i to uker! Hvorfor ikke???!!!

Jeg husker jo veldig godt den dagen jeg ble sammen med han som nå er mannen min - vi har datoen på det! Og da er det jo lett å telle seg fremover!!!!

Når det gjelder spørsmålet til jenta, gjelder vel det aom de fleste sier, at det er foreldrene som bestemmer (selv om det er kjedelig...). Lurt å la de bli ordentlig godt kjent med ham!

Det er fort gjort å misforstå når folk ikke vet forskjell på og/å.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/98489-overnatting/#findComment-556957
Del på andre sider

Gjest Daraan

-god natt,sov godt-

Riktignok var jeg et år eldre,men mine foreldre godtok typen min straks. Selv om han var SEKSTEN år eldre.

Dette har vel strengt tatt ikke med alder å gjøre, eller hva??? Nei,tingen er å prestentere typen for foreldra og få de til å like han. Lettere å stole på de man kjenner da!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/98489-overnatting/#findComment-558518
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...