Lise301365380425 Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Jeg har vondt bak venstre øre, smerten er der hele tiden, noen ganger verre, noen ganger bedre. I tillegg er jeg periodevis svimmel, og er spesielt ømfintlig for lys og lyd. Av og til blir jeg kvalm, særlig når jeg er svimmel. Smerten bak øret føles som en klump, og det blir gradvis verre. Tetthet i hodet og i venstre øre merker jeg også. Legene sier det er virus på balansenerven, og at jeg må ta det med ro til det går over. Blodprøver (jern og blodverdier) var i orden, bakterieprøver fra nese og munn var i orden. I tillegg har en spesialist undersøkt meg vha et slags apparat som ble plassert over øynene mine. Jeg synes jeg blir bare dårligere og dårligere. Noen som har erfaring med virus på balansenerven? Kan det være noe annet? Hvor lenge må jeg slite med dette? Bør jeg be om scanning? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/98497-vondt-bak-%C3%B8ret/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.