legve Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Hei du ! Jeg har lest innlegget ditt hvor du fortalde at du er gravid med tvillinger, og vil gjerne få gratulere deg sååå mye ! Jeg har også sett to små hjerter på UL, i uke 7+1, de var kjempesmå, 9 og 8 mm. Legen sa at jeg kunne forvente at den minste kunne forsvinne, da den var mindrem hadde mindre fostersekk, og hadde dårligere hjertefrekvens enn den andre. Jeg var såå glad da jeg så liv på UL, at jeg glemte å spørre om jeg ikke skulle ha hatt en ny UL snart, for å se hvordan det utviklet seg videre, så jeg lurte på om du får oppfølging fra ivf klinikken, eller er det via din fastlege? Det virker som om du har god oppfølging, og det er jo bra. Jeg er nå 8+6 uker på vei, har ennå ikke hatt noen symptomer, det høres kanskje helt fjernt ut, men av og til skulle jeg ønske jeg også var litt kvalm... Takk for svar, lykke til videre i svangerskapet =) Klem 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/98501-kul/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.