Gå til innhold

Trange jenter og rask sædavgang

Anbefalte innlegg

Gjest Rubens

Er det bare meg eller er det ekstra følsomt å ha samleie med trange jenter?

Har opplevd noen forsøk med ei trang jente nå hvor jeg knapt nok har kommet innafor før junior har brent av. Selv med kondom synes jeg det blir litt for følsomt. Jeg har ikke hatt samme problemet med jenter som er litt videre.

Noen som har noen tips? F.eks. om stillinger?

Har til og med kjørt junior en runde alene et par timer før samleie, brukt glidekrem for å minske friksjon og jeg er heller ikke superopphisset, likevel så blir det galt. Klemmeteknikken kan hindre selve tømmingen, men etterpå så blir junior såpass slapp at det er vanskelig å fortsette.

Trenger råd og innspill til hva som kan gjøres.

Virker de Durex kondomene med bedøvelse? Noen gutter som har prøvd?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/98514-trange-jenter-og-rask-s%C3%A6davgang/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slikk henne vel og lenge før samleiet, gjerne helt fram til orgasme. Da vil hun normalt være videre. (Men vent med å stikke den inn til orgasmesammentrekningene har gitt seg, hvis du slikker henne helt fram).

Når det gjelder stillinger, bør dere ikke velge bakfra. Vanlig misjonær med hennes ben ytterst er kanskje det beste.

Slikk henne vel og lenge før samleiet, gjerne helt fram til orgasme. Da vil hun normalt være videre. (Men vent med å stikke den inn til orgasmesammentrekningene har gitt seg, hvis du slikker henne helt fram).

Når det gjelder stillinger, bør dere ikke velge bakfra. Vanlig misjonær med hennes ben ytterst er kanskje det beste.

...Og bruk glidemiddel selvom dere ikke trenger det. Det gjør også at friksjonen blir mindre. Jo våtere, jo videre.

• 2 uker senere...

Holy macaroni :)

Du babette, har for detaljerte svar.. fikk meg småkåt.! Fyyy.

neida kult dette.. hehe stå på

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...