Gå til innhold

Tester, tester og tester...

Anbefalte innlegg

Gjest Rosa bleie

Nå er de siste dagene før mensen kommet igjen.

Jeg kjenner etter PMS og lurer på om vi kanskje har vært heldige denne gangen? Håpet stiger alltid før mensen.

-Tenk om vi kunne få være en av de heldige som ble gravid av seg selv helt natrulig?!

Håå!! Det er uutholdelig å vente på mensen, håpløst!

Også ender det alltid med at jeg tar en test 2-3 dager før den dukker opp. Bare for å slippe å pines i uvisshet. Aner ikke hvor mange tester jeg har tatt siste årene, men kan garantert ikke telle dem på 4 hender.

Mannen min synes jeg er hysterisk. OK! Jeg er hysterisk i dagene før mens. Jeg får en slitende og gnagende lengsel etter å være gravid. GRAVID. Et helt rart ord for meg, men så utrolig vanlig og naturlig for de fleste kvinner.

Jeg kan sitte å fantasere om hva jeg vil komme til å føle hvis jeg ble gravid. Først sjokk og tomhet, så en dyp brusing som stiger opp i hodet fra brystet. Vil jeg hyle hysteris i glede el. vil jeg sette meg rett ned på badegulvet å grine? Eller vil fornuften slå inn og ta kontroll, så jeg fattet og rolig avventer gleden? Kanskje jeg begynner å bekymre meg med det samme? Jeg har lest en el. annen plass at gravide som bekymrer seg mye aborterer oftere enn de som har avslappet forhold til graviditeten. Jeg kommer nok til å slite fælt der.

Jeg håper så inderlig at jeg en dag skal få oppleve følelsen av å være gravid. Håper og håper...tester og tester.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/98543-tester-tester-og-tester/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei jeg føler med deg kjenner meg igjeni det du føler. slik er det med meg håper, ønsker og venter. men mitt problem er at jeg mister hele tiden. får hjelp på volvat nå. endelig har en fantastisk spesialist der karin hallmann. anbefales på det sterkeste.

jeg håper virkelig at det gårr bra for dere. ble litt bekymret over det du sa at de som bekymrer seg ofte aborterer. da kommer jeg og til og slite veldig. har mistet fem ganger nå. det er jo ikke så lett når man ønsker noe så fælt og det kommer ikke så naturlig og lett som hos mange andre.

jeg har også brukt utallige testere , tror det er bare slik vi ventende og håpfulle er, jeg klarer heller ikke vente er spent.

men jeg håper virkelig at det går deres veg nå og håper å få høre hvordan det går med deg? ønsker dere allt godt. bare spør hvis det er noe. stoooor kos fra

Jo takk, kjenner den der.... Man føler seg så teit etterpå, når man nok en gang har "kastet bort" en test. Skulle hatt en fin sekk eller en paraply eller noe som takk for alle testene vi har kjøpt av firmaet!

Men dere kommer nok i mål på en eller annen måte dere også - til slutt! Og da er slitet og frustrasjonen og den psykiske påkjenningen forhåpentligvis glemt... i hvertfall lagt bak dere!

Lykke til videre i kampen for å oppnå det dere ønsker dere aller mest!!

Hei på deg!

Huff, den følelsen kjenner jeg igjen så altfor godt!

Selv har jeg hatt noen operasjoner i underlivet - og sjansen for å bli gravid på naturlig måte er så godt som = 0. Og ALLIKEVEL, klarer jeg ikke la være å gire meg opp de siste dagene før mens, for så å få knyttneven rett i trynet.

At jeg aldri lærer!!!

Ønsker deg iallefall masse lykke til, en dag klaffer det for deg også!! Stå på!

Klem ifra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...