Gå til innhold

Anbefalte innlegg

anonym_1984

..nå har jeg hatt sex med 7 forskjellige gutter, og har ikke greid å få en av dem til å få orgasme under vanlig samleie. Begynner å bli alvorlig bekymret for at noe feiler meg... vi kan holde på i timesvis, men det går bare ikke! hvis vi har oralsex eller jeg ronker en gutt derimot, er det ikke noe problem i det hele tatt, da går det hver gang.. men ikke under vanlig samleie..! har prøvd så å si alle stillinger :\ tilslutt må vi bare avslutte, dette er veldig flaut for meg, og jeg skjønner ikke hva jeg gjør galt :( hadde blitt VELDIG takknemmelig for svar..

klem fra jente19

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/98554-hva-er-galt-med-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

anonym_1984

Var det alkohol med i bildet? Da er det grunnen.... Ellers: Ta det med ro, for stress hjelper ikke! Det trenger ikke alltid ende i en orgasme for at det skal være godt!

ja, når jeg tenker etter har det faktisk alltid vært etter jeg/vi har drukket.. men ikke såå mye at det skulle bety noe (tror jeg?) har hatt sex dagen etter også, og da er man jo nesten edru..

jeg vet ikke, men jeg blir uansett frustrert :( føler meg dårlig i senga, rett og slett..:(

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/98554-hva-er-galt-med-meg/#findComment-556629
Del på andre sider

Gjest ingenting galt

ja, når jeg tenker etter har det faktisk alltid vært etter jeg/vi har drukket.. men ikke såå mye at det skulle bety noe (tror jeg?) har hatt sex dagen etter også, og da er man jo nesten edru..

jeg vet ikke, men jeg blir uansett frustrert :( føler meg dårlig i senga, rett og slett..:(

Ikke tenk at det har med deg å gjøre! Mannen min kan ikke ha sex etter et par øl engang han! (Pga at han blir trøtt.) Så alkoholen har nok skylda.. Og er det med ny partner kan det være litt "vanskelig". Jeg har selv hatt mange one night stands (noe jeg angrer veldig forresten!!), og det er bedre med sex når man er klar i toppen! Lykke til, men husk å ikke stresse:)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/98554-hva-er-galt-med-meg/#findComment-556694
Del på andre sider

Annonse

19 når å sex med 7 forskjellige gutter - det er alt for mange spør du meg.

Kanskje det hadde vært bedre om du hadde holdt deg til en litt lengre, slik at du rakk å bli kjent med gutten.

Men jeg må si det høres rart ut ja, at de ikke kommer inni deg, men når du ronker dem og suger.

Kanskje du har dårlig ånde, så du får be dem prøve å ta deg bakfra neste gang.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/98554-hva-er-galt-med-meg/#findComment-556984
Del på andre sider

Gjest fyllaharnokskylla

Gikk ikke for han jeg var sammen med før, når han hadde drukket. Kunne holde på en eeeeevighet.......

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/98554-hva-er-galt-med-meg/#findComment-557137
Del på andre sider

Gjest Pricilla

prøv denne (den funker ALLTID : ) :

Sitt oppå han som en "frosk" - han på ryggen så klart, altså på huk over han, du har føttene ned i madrassen på hver side an magen hans. Så humper du opp og ned, øker tempoet etterhvert, da går det etter max 2 min! : ) Tar alltidd en på samboern min når jeg synes han er for treig, eller det har gått for meg og jeg egentlig vil slappe av... Fort gjort ferdig gjort! ; )

Og fylla hjelper ikke heller nei...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/98554-hva-er-galt-med-meg/#findComment-557200
Del på andre sider

Gjest Gro Isachsen, Sexpert

Her var det få opplysninger å bygge på for å kunne gi deg et ekstakt svar. Det er godt mulig at du ikke gjør noe galt i det hele tatt eller at guttene du har vært sammen med har drukket alkohol og derfor får problemer med ejakulasjon. Men det er mulig årsaken for eksempel kan være at skjeden blir slapp under samleiet, enten fordi du blir svært våt, eller fordi musklene som ligger rundt skjeden er slappe. Er du svært våt, hjelper det å tørke av skjedesaftene f.eks. med et håndkle under samleiet.

Er det musklene som er årsaken, kan du gjøre noe med det. Her skal du få oppskriften på opptrening av disse musklene. En oppskrift jeg har gitt mange ganger tidligere på forumet og som vil gi deg et godt utgangspunkt for å ha god sex. Opptrening av disse musklene kan være greit å lære for din egen del, uansett om slappe muskler er årsaken til manglende ejakulasjon hos guttene eller ikke:

For å vite hvor du finner musklene som går under betegnelsen PC-muskler, eller elskovsmuskler, er det de musklene du bruker når du kniper av strålen når du tisser. Du bruker disse musklene mer eller mindre bevisst når du har samleie.

Opptrening av musklene skjer etter naturmetoden. Du kniper og slipper, kniper og slipper - når og hvor det måtte passe seg. Du kan trene for eksempel mens du venter på bussen, eller mens du venter på at te-vannet skal koke. Prøv å telle for deg seg. Knip og slipp minst 50 ganger, hver gang du øver.

Når du har prøvd naturmetoden noen ganger kan du begynne med litt mer avanserte øvelser. Tenk deg at du skal presse en imaginær klinkekule - opp igjennom skjeden. Begynn med musklene lengst nede i skjeden. Du kjenner at du kniper til der nede, så strammer du musklene lenger og lenger opp i skjeden, for så å presse slik at «kula» ender opp i bekkenbunnen. Slipp opp og gjenta. Med denne øvelsen oppnår du ikke bare kontroll over en generell stramming i hele skjeden, du lærer samtidig å knipe ulikt, nettopp der du selv ønsker det.

Det finnes også hjelpemidler for opptrening av PC-musklene. Hjelpemidlene kalles vaginalkuler eller vaginalvekter. De finnes i ulike utgaver og med ulik tyngde. Om du bruker slike oppnår du raskere effekt av treningen. Slike kuler får du kjøpt på apotek, via Internett eller for eksempel på Kondomeriet.

Begynn med de letteste kulene. Putt dem inn i skjeden så langt opp du får dem. Poenget med kulene er at du må knipe sammen bekkenmusklene for å få dem til å holde seg i skjeden. Til å begynne med har du kulene i skjeden kun kort tid. Når du klarer å holde kulene inne i 20 sekunder, kan du prøve deg på tyngre utgaver.

Lykke til!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/98554-hva-er-galt-med-meg/#findComment-557268
Del på andre sider

Annonse

Gjest papirtiger

19 når å sex med 7 forskjellige gutter - det er alt for mange spør du meg.

Kanskje det hadde vært bedre om du hadde holdt deg til en litt lengre, slik at du rakk å bli kjent med gutten.

Men jeg må si det høres rart ut ja, at de ikke kommer inni deg, men når du ronker dem og suger.

Kanskje du har dårlig ånde, så du får be dem prøve å ta deg bakfra neste gang.

Hehe, trenger nesten ikke å spørre om alderen din ;)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/98554-hva-er-galt-med-meg/#findComment-557350
Del på andre sider

Den dagen man begynner å bry seg om hvor mange andre jenter har hatt sex med, da er man offisielt ikke ung mer.

Nei, jeg bryr meg da ikke om hvor mange folk ligger med, annet enn at jeg personlig ikke kunne tenkt meg denslags.

Sånn har jeg tenkt siden jeg var ung også, så det er ikke fordi jeg er voksen nå.

Men jøss, hver sin smak, og så lenge jeg ikke skal til køys med en som har hatt pikken inni halve byen, er det ett fett for min del. Tenker ikke på hva andre driver med sånn sett :)

Den forskjellen skjønner du sikkert. Jeg er heller ingen snerpe, og kan da godt se menn som er fine - litt uskyldig flørt osv, men det er nok :)

Syntes nesten synd på dem som ikke har fått æren av å ligge med meg jeg altså - de vet ikke hva de har gått glipp av. (en sinnsvak uttalelse)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/98554-hva-er-galt-med-meg/#findComment-557387
Del på andre sider

Her var det få opplysninger å bygge på for å kunne gi deg et ekstakt svar. Det er godt mulig at du ikke gjør noe galt i det hele tatt eller at guttene du har vært sammen med har drukket alkohol og derfor får problemer med ejakulasjon. Men det er mulig årsaken for eksempel kan være at skjeden blir slapp under samleiet, enten fordi du blir svært våt, eller fordi musklene som ligger rundt skjeden er slappe. Er du svært våt, hjelper det å tørke av skjedesaftene f.eks. med et håndkle under samleiet.

Er det musklene som er årsaken, kan du gjøre noe med det. Her skal du få oppskriften på opptrening av disse musklene. En oppskrift jeg har gitt mange ganger tidligere på forumet og som vil gi deg et godt utgangspunkt for å ha god sex. Opptrening av disse musklene kan være greit å lære for din egen del, uansett om slappe muskler er årsaken til manglende ejakulasjon hos guttene eller ikke:

For å vite hvor du finner musklene som går under betegnelsen PC-muskler, eller elskovsmuskler, er det de musklene du bruker når du kniper av strålen når du tisser. Du bruker disse musklene mer eller mindre bevisst når du har samleie.

Opptrening av musklene skjer etter naturmetoden. Du kniper og slipper, kniper og slipper - når og hvor det måtte passe seg. Du kan trene for eksempel mens du venter på bussen, eller mens du venter på at te-vannet skal koke. Prøv å telle for deg seg. Knip og slipp minst 50 ganger, hver gang du øver.

Når du har prøvd naturmetoden noen ganger kan du begynne med litt mer avanserte øvelser. Tenk deg at du skal presse en imaginær klinkekule - opp igjennom skjeden. Begynn med musklene lengst nede i skjeden. Du kjenner at du kniper til der nede, så strammer du musklene lenger og lenger opp i skjeden, for så å presse slik at «kula» ender opp i bekkenbunnen. Slipp opp og gjenta. Med denne øvelsen oppnår du ikke bare kontroll over en generell stramming i hele skjeden, du lærer samtidig å knipe ulikt, nettopp der du selv ønsker det.

Det finnes også hjelpemidler for opptrening av PC-musklene. Hjelpemidlene kalles vaginalkuler eller vaginalvekter. De finnes i ulike utgaver og med ulik tyngde. Om du bruker slike oppnår du raskere effekt av treningen. Slike kuler får du kjøpt på apotek, via Internett eller for eksempel på Kondomeriet.

Begynn med de letteste kulene. Putt dem inn i skjeden så langt opp du får dem. Poenget med kulene er at du må knipe sammen bekkenmusklene for å få dem til å holde seg i skjeden. Til å begynne med har du kulene i skjeden kun kort tid. Når du klarer å holde kulene inne i 20 sekunder, kan du prøve deg på tyngre utgaver.

Lykke til!

20 sekunder?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/98554-hva-er-galt-med-meg/#findComment-557978
Del på andre sider

anonym_1984

Ikke tenk at det har med deg å gjøre! Mannen min kan ikke ha sex etter et par øl engang han! (Pga at han blir trøtt.) Så alkoholen har nok skylda.. Og er det med ny partner kan det være litt "vanskelig". Jeg har selv hatt mange one night stands (noe jeg angrer veldig forresten!!), og det er bedre med sex når man er klar i toppen! Lykke til, men husk å ikke stresse:)

altså, jeg har alltid trodd jeg har vært trang... men det er mulig jeg ikke er det da, jeg vet ikke.. men hvis jeg har sex med en som er litt "stor", tar det litt tid før jeg får den inn, for å si det sånn, og da er jeg vel heller trang?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/98554-hva-er-galt-med-meg/#findComment-558647
Del på andre sider

anonym_1984

Var det alkohol med i bildet? Da er det grunnen.... Ellers: Ta det med ro, for stress hjelper ikke! Det trenger ikke alltid ende i en orgasme for at det skal være godt!

Takk for alle svar!

shandy: hvordan vet du at jeg ikke har hatt noe forhold til noen av de jeg har hatt sex med? selv synes jeg ikke jeg har hatt sex med veldig mange.. hvis jeg hadde vært gutt, hadde du nok ikke ment det heller. Og det er det som irriterer meg, jenter har like store behov som gutter når det gjelder sex. Og jeg er så DRITT lei av at jenter skal bli kalt horer av den grunn... det er greit for en gutt å ha sex med 7 jenter, men ikke for en jente å ha sex med 7 gutter? for det er vel det du mener, er det ikke?

hm.., det var alt jeg hadde på hjertet nå:)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/98554-hva-er-galt-med-meg/#findComment-558653
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...