Gå til innhold

Anbefalte innlegg

ja, når jeg tenker etter har det faktisk alltid vært etter jeg/vi har drukket.. men ikke såå mye at det skulle bety noe (tror jeg?) har hatt sex dagen etter også, og da er man jo nesten edru..

jeg vet ikke, men jeg blir uansett frustrert :( føler meg dårlig i senga, rett og slett..:(

Ehh.. Halo..

Vi gutter/menn kan ikke ha ("normal") sex når vi har drukket (eller evenuelt tat noen annen drugs).

Det fungerer bare ikke, lemmet blir lammet, å vi får store problemer med å oppfatte at vi faktisk har sex :-)

Men Lysten er der!!

Det eneste som fungerer for meg når jeg har drukket mere en 4-5 pils, er anal eller oral sex (da klarer jeg å fokusere).

Fortsetter under...

Takk for alle svar!

shandy: hvordan vet du at jeg ikke har hatt noe forhold til noen av de jeg har hatt sex med? selv synes jeg ikke jeg har hatt sex med veldig mange.. hvis jeg hadde vært gutt, hadde du nok ikke ment det heller. Og det er det som irriterer meg, jenter har like store behov som gutter når det gjelder sex. Og jeg er så DRITT lei av at jenter skal bli kalt horer av den grunn... det er greit for en gutt å ha sex med 7 jenter, men ikke for en jente å ha sex med 7 gutter? for det er vel det du mener, er det ikke?

hm.., det var alt jeg hadde på hjertet nå:)

Det er faktisk ganske normalt at jenter i en aler av 19 har hatt sex med antall gutter tilsvarende de du har hatt.

Ikke bry deg med slike snerpesvar.

Det er sikkert knipeøvelser som er redningen :-) Slik som det allerede er skrevet her. Ikke ha sex i fylla, det hjelper ikke særlig vet du! :-)

Takk for alle svar!

shandy: hvordan vet du at jeg ikke har hatt noe forhold til noen av de jeg har hatt sex med? selv synes jeg ikke jeg har hatt sex med veldig mange.. hvis jeg hadde vært gutt, hadde du nok ikke ment det heller. Og det er det som irriterer meg, jenter har like store behov som gutter når det gjelder sex. Og jeg er så DRITT lei av at jenter skal bli kalt horer av den grunn... det er greit for en gutt å ha sex med 7 jenter, men ikke for en jente å ha sex med 7 gutter? for det er vel det du mener, er det ikke?

hm.., det var alt jeg hadde på hjertet nå:)

Det er likt, og som jeg påpekte lengre opp i tråden - samme for meg, bare ikke jeg skal være sammen med en som har knulla halve byen.

Jo du har hatt for mange etter alderen din. Men som jeg sier, det er ditt valg og ingenting jeg bryr meg om. Jeg sier bare det jeg mener.

Gjest Annym_83

altså, jeg har alltid trodd jeg har vært trang... men det er mulig jeg ikke er det da, jeg vet ikke.. men hvis jeg har sex med en som er litt "stor", tar det litt tid før jeg får den inn, for å si det sånn, og da er jeg vel heller trang?

Hey! Jeg har omtrent akkurat samme problem, og føler meg helt håpløs i senga. Jeg har hatt sex med 5 gutter (ikke alle har vært one night stands), og en av dem har kommet.. Jeg vet ikke hva jeg gjør galt, og har ikke hatt sex på nesten et år fordi jeg føler meg lite brukbar...

• 2 uker senere...

Det er likt, og som jeg påpekte lengre opp i tråden - samme for meg, bare ikke jeg skal være sammen med en som har knulla halve byen.

Jo du har hatt for mange etter alderen din. Men som jeg sier, det er ditt valg og ingenting jeg bryr meg om. Jeg sier bare det jeg mener.

Vel.. jeg spurte ikke etter din mening om antall sexpartnere jeg har hatt. Jeg stilte ett annet spørsmål, og hvis du ikke har noe svar å gi meg, ser jeg ingen vits i å diskutere med deg, antall sexpartnere jeg har hatt, eller sexlivet mitt generellt.

Hey! Jeg har omtrent akkurat samme problem, og føler meg helt håpløs i senga. Jeg har hatt sex med 5 gutter (ikke alle har vært one night stands), og en av dem har kommet.. Jeg vet ikke hva jeg gjør galt, og har ikke hatt sex på nesten et år fordi jeg føler meg lite brukbar...

Uff, da vet du hvordan det er for meg ;( føler meg som den taperen... av og til har jeg ikke brukt prevensjon når jeg har hatt sex, og så spør venniner meg "dere brukte vel kondom?" og jeg sier nei. "men er du gravid nå da?" jeg trenger faen ikke å bruke prevensjon, for jeg greier ikke å få en gutt til å komme. Jeg er bra patetisk.

• 1 måned senere...

Annonse

Gjest Annym_83

Uff, da vet du hvordan det er for meg ;( føler meg som den taperen... av og til har jeg ikke brukt prevensjon når jeg har hatt sex, og så spør venniner meg "dere brukte vel kondom?" og jeg sier nei. "men er du gravid nå da?" jeg trenger faen ikke å bruke prevensjon, for jeg greier ikke å få en gutt til å komme. Jeg er bra patetisk.

Vet at dette er en gammel tråd, men ja... Jeg kjenner meg helt igjen!

-Dere brukte vel prevensjon??

-Nei

-Tenk om du er gravid da??

-Lite sannsynlig

-Hvorfor det?

-FORDI! Okay! SLutt å mase.

Den samtalen har jeg hatt litt for ofte:/

anonym_1984

Vet at dette er en gammel tråd, men ja... Jeg kjenner meg helt igjen!

-Dere brukte vel prevensjon??

-Nei

-Tenk om du er gravid da??

-Lite sannsynlig

-Hvorfor det?

-FORDI! Okay! SLutt å mase.

Den samtalen har jeg hatt litt for ofte:/

Skjønner ikke noe.. nå går det plutselig:) har greid det 4 ganger nå med han jeg er ilag med. I går kom han 2 ganger, jeg ble så UTROLIG lettet!! :) jeg har prøvd å bevege musklene og underlivet under akten, så godt jeg kan i det siste, og det hjalp! Før lå jeg der bare egentlig..

Tusen takk for alle svar..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...