Gå til innhold

hvor lenge har dere sex

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest En kåt en

10-20 min kanskje? han venter ihvertfall til jeg har fått mitt før han kommer.. Sosialt&hyggelig av ham! Vi er samboere, på 5 året.

Tja, når vi først kommer i gang så varer det fra 10 - 30 min. Jeg pleier å la jenta mi få noen orgasmer før jeg setter inn sluttspurten og kommer selv. Er noen som har det.. :D

Noen ganger er det heftig og fort ferdig(2-5min?), andre ganger masse kos med langt "forspill", utholdenhets"trening" for oss begge og kosing etterpå(orgasmer)(1/2-1time?)

Etter 11 års samliv vet vi at jeg må komme først hvis vi begge skal få (noen ganger går det samtidig)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...