Gå til innhold

FU : Hor har du nicket ditt ifra?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 61
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Ulv I Faarikaal

7

• Høne I Frikassè

6

• toci

4

• mrxx

4

Alle vet vel hvor Tornerose kommer fra. Jeg er temmelig lei av nicket, men det er det jge har brukt her på DOL i 6 år så jeg føler ikke for å bytte, selv om jeg lenge har ønsket det. Det var bare et helt tilfeldig navn jeg fant på da jeg stilte et spørsmål her en høstkveld i 1997, og så ble det sittende. :-)

toci er satt sammen av bokstaver fra navnet mitt, i allefall navnet mitt da jeg vanket her inne i begynnelsen, i 1997. Nå har jeg giftet meg og skiftet etternavn, så det er ikke HELT korrekt lenger, men skit la gå.

Dessuten er det meningen at det skal sies "tosi" og ikke "toki" som lett kan oppfattes som rar/gal..... hehe..

Annonse

toci er satt sammen av bokstaver fra navnet mitt, i allefall navnet mitt da jeg vanket her inne i begynnelsen, i 1997. Nå har jeg giftet meg og skiftet etternavn, så det er ikke HELT korrekt lenger, men skit la gå.

Dessuten er det meningen at det skal sies "tosi" og ikke "toki" som lett kan oppfattes som rar/gal..... hehe..

Selvsagt heter du toki og ikke toci.Du har alltid hetet toki og kommer alltid til å hete det også:-)

Annonse

Selvsagt heter du toki og ikke toci.Du har alltid hetet toki og kommer alltid til å hete det også:-)

Javel, da..

Tanken om at noen tenkte "toki" slo meg ikke før en eller annen hilste på meg på dol-treff en gang, og sa toki. Jeg holdt på å daue av latter.. Det skal ikke mer til! :o)

Javel, da..

Tanken om at noen tenkte "toki" slo meg ikke før en eller annen hilste på meg på dol-treff en gang, og sa toki. Jeg holdt på å daue av latter.. Det skal ikke mer til! :o)

Det var deg jeg diskuterte med for noen år siden - sant. Du hadde blått hår bla.og masse annet som du forsvarte, og som ikke jeg syntes var særlig pent?

Det var deg jeg diskuterte med for noen år siden - sant. Du hadde blått hår bla.og masse annet som du forsvarte, og som ikke jeg syntes var særlig pent?

Jeg hadde blått hår en gang. Forsvarte jeg det? Jeg forsvarte antagelig min rett til å se "annerledes" ut uten at hvem som helst, hvor som helst dermed skulle ha rett til å fortelle meg at de syns jeg så forjævlig ut.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...