Gå til innhold

FU : Hor har du nicket ditt ifra?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 61
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Ulv I Faarikaal

7

• Høne I Frikassè

6

• toci

4

• mrxx

4

Jeg hadde blått hår en gang. Forsvarte jeg det? Jeg forsvarte antagelig min rett til å se "annerledes" ut uten at hvem som helst, hvor som helst dermed skulle ha rett til å fortelle meg at de syns jeg så forjævlig ut.

Hehe, ja jeg husker det greiene der. Jeg sa ikke du så for jævlig ut, men syntes ikke blått hår var noe særlig, sikkert på en spiss måte, og du tente.

I et senere innlegg - leeeenge etter, påpekte du at. "og til din opplysning, har jeg ikke blått hår lenger"

:-) Må bare le.....

Hehe, ja jeg husker det greiene der. Jeg sa ikke du så for jævlig ut, men syntes ikke blått hår var noe særlig, sikkert på en spiss måte, og du tente.

I et senere innlegg - leeeenge etter, påpekte du at. "og til din opplysning, har jeg ikke blått hår lenger"

:-) Må bare le.....

Det var vel i utgangspunktet jeg som fortalte at når jeg gikk på gaten med det blåe håret mitt, så det ut som om verden mente det var helt ok å fortelle meg at jeg så forjævlig ut.. .det var et morsomt eksperiment! :o)

Ja, det er ikke noe galt med temperamentet mitt. Det er absolutt til stede... Og der har du fått merke noen ganger, rett og slett fordi vi stort sett ikke er enig om en ting i verden!

Gjest Creativiaen

Nicket mitt har jeg fra gammelt av. Først var det Kreativia, men så ble jeg borte herfra en stund, og husker hverken brukernavn eller passord. Så ble jeg til Creativia med 'C'. Så rota jeg det til igjen.

Nå har jeg tatovert brukernavn og passord på skinka, slik at jeg for alltid er Creativiaen.

Grunnen til at jeg har det, er fordi jeg syns jeg var så jævla kreativ at jeg ikke fant på noe bedre. Jeg er "superkjent" på IRC og vet at fler fra IRC er her, derfor ville jeg ikke bruke mitt regular nick her inne. Jeg stiller til tider litt personlige spørsmål etc. Derfor et kreativt nick til en forbanna kreativ sjel.

Så det så.

Annonse

Ulv I Faarikaal

Med tanke på at du må nevne at det kan bli interessant hvis jeg holder det jeg lover... - Insinuerer du _egentlig_ at jeg lyver?

*kverulant*

Jeg kan ikke se at det er mulig, derfor er det interssant om det går an, særlig det med kjøttkverna.

Annonse

Høne I Frikassè

Kanskje den eposten var fra en annen ?

Hehehe, jeg vil tro det. Men hvem er det som sender deg dirty innhold på mail - som attpåtil vil ha med en kjøttkvern på hele sullamitten?

*sjokkert*

Hvor skulle jeg forresten ha fått e-mailadressen din fra? Baklomma?

Hvor i landet bor du egentlig? *blunker*

Ulv I Faarikaal

Hehehe, jeg vil tro det. Men hvem er det som sender deg dirty innhold på mail - som attpåtil vil ha med en kjøttkvern på hele sullamitten?

*sjokkert*

Hvor skulle jeg forresten ha fått e-mailadressen din fra? Baklomma?

Hvor i landet bor du egentlig? *blunker*

Jeg har hjemmeside.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...