Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Altman

7

• nolte

7

• tigertrollet

5

• olivia1365380270

4

Skrevet

Sakset fra ordboka:

sodomi´ -en (av Sodoma, jf 1. Mos 19) kjønnslig omgang med dyr; pederasti, homoseksualitet

...morsomt å se at homoseksualitet på en måte sidestilles med dyresex i bokmålsordboka..

Skrevet

Sakset fra ordboka:

sodomi´ -en (av Sodoma, jf 1. Mos 19) kjønnslig omgang med dyr; pederasti, homoseksualitet

...morsomt å se at homoseksualitet på en måte sidestilles med dyresex i bokmålsordboka..

Ja, men det er jo noe dyrisk over homosex. En må blant annet bruke samme stillingen :)

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Sakset fra ordboka:

Det var dødsstraff for sodomi i oldtidens midtøsten.

tigertrollet
Skrevet

Ja, men det er jo noe dyrisk over homosex. En må blant annet bruke samme stillingen :)

Jaha, og det gjør ikke du?! *fnys*

Skrevet

Jaha, og det gjør ikke du?! *fnys*

Ja, men jeg er jo et dyr

tigertrollet
Skrevet

Ja, men jeg er jo et dyr

Nei. Og ikke er du homo.

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Ja, men jeg er jo et dyr

Dyr hverken røyker eller drekker. Lever du som et dyr ?

Skrevet

Dyr hverken røyker eller drekker. Lever du som et dyr ?

Jeg er like hensynsløs

tigertrollet
Skrevet

Det vet ikke du noe om :)

Sant nok. Tok en råsjans:-P

Skrevet

Sant nok. Tok en råsjans:-P

Enn du? Er du homo? Eller har du andre skjulte sider?

tigertrollet
Skrevet

Enn du? Er du homo? Eller har du andre skjulte sider?

Mulig.

Gjest mislykket
Skrevet

Sakset fra ordboka:

Hei!

Er dette innlegget ment å være selvironisk? Jeg mener -- alle som har litt kunnskap om logikk, vil jo se at din konklusjon IKKE er logisk gyldig. At et ord kan ha to referansepunkter, betyr IKKE (nødvendigvis) at de to referansepunktene blir likestilt.

Ja, ja...

Vennlig hilsen og lykke til!

olivia1365380270
Skrevet

Hei!

Er dette innlegget ment å være selvironisk? Jeg mener -- alle som har litt kunnskap om logikk, vil jo se at din konklusjon IKKE er logisk gyldig. At et ord kan ha to referansepunkter, betyr IKKE (nødvendigvis) at de to referansepunktene blir likestilt.

Ja, ja...

Les innlegget!!

Han sa: 'på en måte'...........????

Skrevet

Hei!

Ja, ja...

...gjeeessssp...du kjeder meg litt...

Gjest snodig
Skrevet

Sakset fra ordboka:

Pederasti...for et ord! He he he...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...