nolte Skrevet 27. mars 2003 Skrevet 27. mars 2003 Sakset fra ordboka: sodomi´ -en (av Sodoma, jf 1. Mos 19) kjønnslig omgang med dyr; pederasti, homoseksualitet ...morsomt å se at homoseksualitet på en måte sidestilles med dyresex i bokmålsordboka.. 0 Siter
Altman Skrevet 27. mars 2003 Skrevet 27. mars 2003 Sakset fra ordboka: sodomi´ -en (av Sodoma, jf 1. Mos 19) kjønnslig omgang med dyr; pederasti, homoseksualitet ...morsomt å se at homoseksualitet på en måte sidestilles med dyresex i bokmålsordboka.. Ja, men det er jo noe dyrisk over homosex. En må blant annet bruke samme stillingen 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 27. mars 2003 Skrevet 27. mars 2003 Sakset fra ordboka: sodomi´ -en (av Sodoma, jf 1. Mos 19) kjønnslig omgang med dyr; pederasti, homoseksualitet ...morsomt å se at homoseksualitet på en måte sidestilles med dyresex i bokmålsordboka.. Det var dødsstraff for sodomi i oldtidens midtøsten. 0 Siter
tigertrollet Skrevet 27. mars 2003 Skrevet 27. mars 2003 Ja, men det er jo noe dyrisk over homosex. En må blant annet bruke samme stillingen Jaha, og det gjør ikke du?! *fnys* 0 Siter
Altman Skrevet 27. mars 2003 Skrevet 27. mars 2003 Jaha, og det gjør ikke du?! *fnys* Ja, men jeg er jo et dyr 0 Siter
tigertrollet Skrevet 27. mars 2003 Skrevet 27. mars 2003 Ja, men jeg er jo et dyr Nei. Og ikke er du homo. 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 27. mars 2003 Skrevet 27. mars 2003 Ja, men jeg er jo et dyr Dyr hverken røyker eller drekker. Lever du som et dyr ? 0 Siter
Altman Skrevet 27. mars 2003 Skrevet 27. mars 2003 Nei. Og ikke er du homo. Det vet ikke du noe om 0 Siter
Altman Skrevet 27. mars 2003 Skrevet 27. mars 2003 Dyr hverken røyker eller drekker. Lever du som et dyr ? Jeg er like hensynsløs 0 Siter
tigertrollet Skrevet 27. mars 2003 Skrevet 27. mars 2003 Det vet ikke du noe om Sant nok. Tok en råsjans:-P 0 Siter
Altman Skrevet 28. mars 2003 Skrevet 28. mars 2003 Sant nok. Tok en råsjans:-P Enn du? Er du homo? Eller har du andre skjulte sider? 0 Siter
tigertrollet Skrevet 28. mars 2003 Skrevet 28. mars 2003 Enn du? Er du homo? Eller har du andre skjulte sider? Mulig. 0 Siter
Gjest mislykket Skrevet 28. mars 2003 Skrevet 28. mars 2003 Sakset fra ordboka: sodomi´ -en (av Sodoma, jf 1. Mos 19) kjønnslig omgang med dyr; pederasti, homoseksualitet ...morsomt å se at homoseksualitet på en måte sidestilles med dyresex i bokmålsordboka.. Hei! Er dette innlegget ment å være selvironisk? Jeg mener -- alle som har litt kunnskap om logikk, vil jo se at din konklusjon IKKE er logisk gyldig. At et ord kan ha to referansepunkter, betyr IKKE (nødvendigvis) at de to referansepunktene blir likestilt. Ja, ja... Vennlig hilsen og lykke til! 0 Siter
olivia1365380270 Skrevet 28. mars 2003 Skrevet 28. mars 2003 Hei! Er dette innlegget ment å være selvironisk? Jeg mener -- alle som har litt kunnskap om logikk, vil jo se at din konklusjon IKKE er logisk gyldig. At et ord kan ha to referansepunkter, betyr IKKE (nødvendigvis) at de to referansepunktene blir likestilt. Ja, ja... Vennlig hilsen og lykke til! Les innlegget!! Han sa: 'på en måte'...........???? 0 Siter
nolte Skrevet 28. mars 2003 Skrevet 28. mars 2003 Hei! Er dette innlegget ment å være selvironisk? Jeg mener -- alle som har litt kunnskap om logikk, vil jo se at din konklusjon IKKE er logisk gyldig. At et ord kan ha to referansepunkter, betyr IKKE (nødvendigvis) at de to referansepunktene blir likestilt. Ja, ja... Vennlig hilsen og lykke til! ...gjeeessssp...du kjeder meg litt... 0 Siter
Gjest snodig Skrevet 28. mars 2003 Skrevet 28. mars 2003 Sakset fra ordboka: sodomi´ -en (av Sodoma, jf 1. Mos 19) kjønnslig omgang med dyr; pederasti, homoseksualitet ...morsomt å se at homoseksualitet på en måte sidestilles med dyresex i bokmålsordboka.. Pederasti...for et ord! He he he... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.