Gjest aniitaa Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 jeg har noen spørsmål.. jeg har herpes på munnen, eller forkjølelsessår som man så fint sier.. som 60% av norges befolkning har. jeg har nå hatt et opphold på p-pillene i ca 2 år.under dette oppholdet har jeg sjelden hatt herpesutbrudd. kanskje et par ganger i året,å kun små sår. i midten av februar startet jeg med pillene igjen,trinordiol,og 14 dager etterpå kom utbruddet tilbake.varte ca ei uke. utbruddet kom ca ei uke etter mensen. 14 dager etter at jeg hadde starta på brett nr 2,kom igjen !!? prikkinga,blemmene og sårene på samme plass.fortvilende! det jeg lurer på er om det er en sammenheng mellom p-piller og herpesutbrudd!!??må være det.. vet at stress,sol m.m kan medføre utbrudd,men det er ikke grunnen i mitt tilfelle. noen som vet? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/98689-p-piller-og-herpessammenheng/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.