Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Brownies
Skrevet

Til både gutter og jenter...

Har dere sex når jenta har mensen?

Personlig er ikke dette noe jeg foretrekker.

Skrevet

Mange jenter blir mer kåte under mensperioden. Dette er på grunn av mer testosteron i kroppen.

Hvorfor vente en hel uke?

Det fins mange bra hjelpemidler: håndklær, våtservietter,dusj!!

tigertrollet
Skrevet

Hehe, med tanke på nicket ditt så kan det virke som om dere benytter et annet hull hver fjerde uke:o)

Personlig liker jeg søl og griseri, men ikke blod på de verste mensdagene jaffal..*grøss*

Skrevet

Ja, klart det. Man blør jo ikke kontinuerlig, og jeg har uansett aldri opplevd at det blir særlig gris, og det er jo likevel bare litt blod. Jeg ser ingen grunn til å vente en uke.

Skrevet

Vi har sex når jeg har mensen. Jeg blør ikke så mye uansett. Litt griseri blir det jo, men er vel verdt det.

Synes ofte at sex er bedre under mensen. Alt er jo litt hovnere og sånn der nede...:-)

Skrevet

Nei uff, det frister ikke, da må det være helt på slutten iallefall. Sambo bryr seg ikke om jeg blør, men jeg syntes selv det er udelikat.

Det hindrer meg derimot ikke å kose med han - på andre måter. Det er deilig allikevel ;)

Skrevet

For meg ville det ikke gjort noe på en av de siste dagene jeg hadde mensen, men - nå er jeg ikke alene i dette forholdet da, så det er ikke kun opp til meg liksom. hehe :)

Skrevet

Hehe, med tanke på nicket ditt så kan det virke som om dere benytter et annet hull hver fjerde uke:o)

Personlig liker jeg søl og griseri, men ikke blod på de verste mensdagene jaffal..*grøss*

*lol*

Skrevet

Klart det er litt ulekkert i enkelte tilfeller,men må man så må man. Trenger jo ikke akkurat stikke inn hele hodet.

Det holder med kølla,og det er jo liksom ikke sånn at den er så kresen.......

Gjest thruma
Skrevet

Tja, nei, egentlig ikke. Kanskje om det er helt i slutten, men helst unngår jeg det.

Gjest vente
Skrevet

Mange jenter blir mer kåte under mensperioden. Dette er på grunn av mer testosteron i kroppen.

Hvorfor vente en hel uke?

Det fins mange bra hjelpemidler: håndklær, våtservietter,dusj!!

Hvorfor ha sex når man har mensen? Kan da godt vente noen dager.

Gjest tante brun
Skrevet

Hvis du ikke foretrekker det, så gjør du ikke det. Følg din egen lyst.

Skrevet

ikke si at dere gutter ALDRI har kjørt brannbil???? :)

Gjest letti_mia
Skrevet

kjipt å vente en hel uke..syns ikke det gjør så mye egentlig: litt ekkelt, men sexen gjør det verdt litt søl=)

Gjest Yunalesca23
Skrevet

ikke si at dere gutter ALDRI har kjørt brannbil???? :)

Nei. Sex er det siste jeg tenker på når jeg har mensen.

Ingen problemer med å vente en uke.

Gjest rødtlys
Skrevet

Har ikke for vane å kjøre på rødt lys... :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...