Gå til innhold

Vær OBS!!!

Anbefalte innlegg

Gjest uten nick i dag

Hei,

Jeg er nødt for å komme med en advarsel!!!

Vi har vært i gjennom flere hormonkurer for noen år siden, og deretter 3 prøverørsforsøk. En eller annen gang i løpet av disse årene med beskjed fra legen: " nå er eggene fine, gå hjem og så skal dere ha samleie i dag, i morgen og i overimorgen", var den noe som sloknet i forholdet vårt. Dette har blitt mest fremtredende fra mannen min sin side. Det er fryktelig når vi plutselig oppdager at det fine samlivet vi hadde for lenge siden, er blitt byttet ut med at vi føler oss som maskiner som skal ha ut de edle dråpene....

Vi hadde siste pr.rørsforsøk for ett år siden - og vi jobber nå med å prøve og være kjærester igjen - få tilbake den lille gnisten... men det er ikke lett, det går opp og ned - det er mange følelser i sving!

Så VÆR OBS!!!

Vær klar over prisen dere kanskje må betale etter en lang periode med prøving! Hadde jeg visst det jeg vet i dag - så hadde det ikke vært vært det!

Ta vare på det gode med å "elske med hverandre" fordi dere er glad i hverandre!

Hilsen fra noen som oppdaget dette litt sent...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/98739-v%C3%A6r-obs/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...