Gjest uten nick i dag Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Hei, Jeg er nødt for å komme med en advarsel!!! Vi har vært i gjennom flere hormonkurer for noen år siden, og deretter 3 prøverørsforsøk. En eller annen gang i løpet av disse årene med beskjed fra legen: " nå er eggene fine, gå hjem og så skal dere ha samleie i dag, i morgen og i overimorgen", var den noe som sloknet i forholdet vårt. Dette har blitt mest fremtredende fra mannen min sin side. Det er fryktelig når vi plutselig oppdager at det fine samlivet vi hadde for lenge siden, er blitt byttet ut med at vi føler oss som maskiner som skal ha ut de edle dråpene.... Vi hadde siste pr.rørsforsøk for ett år siden - og vi jobber nå med å prøve og være kjærester igjen - få tilbake den lille gnisten... men det er ikke lett, det går opp og ned - det er mange følelser i sving! Så VÆR OBS!!! Vær klar over prisen dere kanskje må betale etter en lang periode med prøving! Hadde jeg visst det jeg vet i dag - så hadde det ikke vært vært det! Ta vare på det gode med å "elske med hverandre" fordi dere er glad i hverandre! Hilsen fra noen som oppdaget dette litt sent... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/98739-v%C3%A6r-obs/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.