Gjest dette passer ikke Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Jeg er skilt og har vært det noen få år. Har kjøpt meg egen leilighet og bil og har en god jobb. Jeg har hatt få enslige venninner selvom det begynner å komme flere nå. Jeg går derfor sjelden eller nesten aldri ut på byen. Som tidsfordriv har jeg vært på spray og mailet med menn. Noen ganger har jeg vært ute og spist middag eller bare tatt en kopp kaffe. Engang ble det litt mere noen få uker. Jeg har bestandig kastet alle mailer med engang fra gifte menn (det er nok av dem), til nå da plutselig dukket det opp en mail fra en gift mann som kommer fra samme land som jeg og har samme morsmål. Han har bare vært her noen få år mens jeg har vært her største delen av livet. Fristelsen ble stor å kommunisere på det språket og ikke mindre da vi oppdaget at vi kommer omtrent fra samme sted og har mye felles. Jeg har truffet han engang og han var oppriktig intressert i meg og ga uttrykk for det. Har sitter jeg med samme interessen og lysten på han og kvalene av å ha innlatt meg for langt på noe i et øyeblikks svakhet. Så langt har dette ikke vært noe annet enn emailer, lange telefoner og noen timer på restaurant og kafe. God klem etterpå sånn som jeg gir mine venner. Jeg merker bare at tankene surrer rundt han og at nå har jeg lyst på han som en mann. Samtidig har jeg alltid hatt det prinsippet at gifte menn holder jeg meg unna, selvom jeg ikke vil eller ønsker fast forhold. Hvorfor er livet så komplisert og vanskelig? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/98761-tiltrukket-av-en-gift-mann/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest redd alle parter får store sår Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Hva med å gjøre det mindre komplisert og vanskelig ved å trekke deg helt, helt unna? Han er gift. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/98761-tiltrukket-av-en-gift-mann/#findComment-558407 Del på andre sider Flere delingsvalg…
gust Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Forsett med å holde deg unna gifte menn. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/98761-tiltrukket-av-en-gift-mann/#findComment-558440 Del på andre sider Flere delingsvalg…
PIPPUS Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Hva med å gjøre det mindre komplisert og vanskelig ved å trekke deg helt, helt unna? Han er gift. Eller hvorfor ikke la det hele være opp til han.... det er han sm er gift og har forpliktelser. MEN !!!!! - ikke tro at han vil forlate sin familie på grunn av deg. Så da bli vel det endelige svaret: vil du unngå å bli såret selv, så hold deg langt unna gifte menn.... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/98761-tiltrukket-av-en-gift-mann/#findComment-559262 Del på andre sider Flere delingsvalg…
naiv Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Hold fingrene av fatet! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/98761-tiltrukket-av-en-gift-mann/#findComment-559267 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zirine Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Jeg har ikke lett for å forelske meg. Hvis jeg hadde møtt på han jeg er sammen med nå, og han på den tiden hadde vært gift - så hadde jeg driti i alt og gått etter han. Gift eller ikke gift - han var og er den rette for meg. Hadde jeg vært av den typen som forelsker meg her og der - og svinser rundt, så hadde jeg holdt fingra av fatet. Du skal være rimelig sikker om du velger å gå etter noen som er i fast forhold. Men som sagt - jeg vet ikke om du skal høre på meg. Jeg er litt umoralsk av meg - også er jeg veldig engasjert av meg 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/98761-tiltrukket-av-en-gift-mann/#findComment-559545 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zirine Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Jeg har ikke lett for å forelske meg. Hvis jeg hadde møtt på han jeg er sammen med nå, og han på den tiden hadde vært gift - så hadde jeg driti i alt og gått etter han. Gift eller ikke gift - han var og er den rette for meg. Hadde jeg vært av den typen som forelsker meg her og der - og svinser rundt, så hadde jeg holdt fingra av fatet. Du skal være rimelig sikker om du velger å gå etter noen som er i fast forhold. Men som sagt - jeg vet ikke om du skal høre på meg. Jeg er litt umoralsk av meg - også er jeg veldig engasjert av meg En ting til - en viktig ting. Ikke innled et seksuelt forhold med han før han er fri og frank. Hvis han ønsker et seksuelt forhold synes jeg du skal stille spørsmål ved at han tar lett på utroskap. Han må velge, sånn er det bare. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/98761-tiltrukket-av-en-gift-mann/#findComment-559547 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dette passer ikke Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 En ting til - en viktig ting. Ikke innled et seksuelt forhold med han før han er fri og frank. Hvis han ønsker et seksuelt forhold synes jeg du skal stille spørsmål ved at han tar lett på utroskap. Han må velge, sånn er det bare. Ingen er forelsket i den forstand at vi kjenner ikke hverandre så godt. Dette er bare sterk tiltrekning, kanskje ikke minst sexuelt. Han er nå gift for andre gang og tar nok lettere på utroskap enn jeg gjør. Jeg har vel ingen tanker om at han er den eneste ene for meg, men jeg tiltrekkes likevel vanvittig av ham. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/98761-tiltrukket-av-en-gift-mann/#findComment-559571 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zirine Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Ingen er forelsket i den forstand at vi kjenner ikke hverandre så godt. Dette er bare sterk tiltrekning, kanskje ikke minst sexuelt. Han er nå gift for andre gang og tar nok lettere på utroskap enn jeg gjør. Jeg har vel ingen tanker om at han er den eneste ene for meg, men jeg tiltrekkes likevel vanvittig av ham. Hvis du kun er tiltrukket seksuelt, så synes jeg du kan fly videre. Det er sikkert mange andre single menn der ute som kan tenne deg. Jeg er kanskje litt umoralsk, men jeg ville ikke gått etter en gift en, med barn, hvis jeg ikke seriøst ville ha han som mer enn en knullepartner. Det å vite at han driter i kone og barn hadde nok vært nok til å slukke ilden .... Jeg liker skikkelige menn - med viljestyrke. Denne fyren burde ha vett nok til å trekke seg unna deg. Jeg føler ikke at du har noe ansvar i forhold til kone og barn, men samtidig så har du andre muligheter du kan benytte deg av. Havet er fullt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/98761-tiltrukket-av-en-gift-mann/#findComment-559587 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Ingen er forelsket i den forstand at vi kjenner ikke hverandre så godt. Dette er bare sterk tiltrekning, kanskje ikke minst sexuelt. Han er nå gift for andre gang og tar nok lettere på utroskap enn jeg gjør. Jeg har vel ingen tanker om at han er den eneste ene for meg, men jeg tiltrekkes likevel vanvittig av ham. Kanskje du skulle prøve bare for å få ham ut av systemet ) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/98761-tiltrukket-av-en-gift-mann/#findComment-559592 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skremt! Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Jeg har ikke lett for å forelske meg. Hvis jeg hadde møtt på han jeg er sammen med nå, og han på den tiden hadde vært gift - så hadde jeg driti i alt og gått etter han. Gift eller ikke gift - han var og er den rette for meg. Hadde jeg vært av den typen som forelsker meg her og der - og svinser rundt, så hadde jeg holdt fingra av fatet. Du skal være rimelig sikker om du velger å gå etter noen som er i fast forhold. Men som sagt - jeg vet ikke om du skal høre på meg. Jeg er litt umoralsk av meg - også er jeg veldig engasjert av meg Fra innlegget over: "Jeg har ikke lett for å forelske meg. Hvis jeg hadde møtt på han jeg er sammen med nå, og han på den tiden hadde vært gift - så hadde jeg driti i alt og gått etter han. Gift eller ikke gift - han var og er den rette for meg." Her lyser det av egoisme! Hva om han var den eneste for kona si?? Hva om de hadde et godt forhold, og du ødela det med din pågåendhet?? Nå vet jeg at dette ikke skjedde, men tankegangen din skremmer meg! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/98761-tiltrukket-av-en-gift-mann/#findComment-559947 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zirine Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Fra innlegget over: "Jeg har ikke lett for å forelske meg. Hvis jeg hadde møtt på han jeg er sammen med nå, og han på den tiden hadde vært gift - så hadde jeg driti i alt og gått etter han. Gift eller ikke gift - han var og er den rette for meg." Her lyser det av egoisme! Hva om han var den eneste for kona si?? Hva om de hadde et godt forhold, og du ødela det med din pågåendhet?? Nå vet jeg at dette ikke skjedde, men tankegangen din skremmer meg! Du må gjerne bli skremt, men jeg er ikke ansvarlig for andre kvinners følelser. Egoisme? Mulig. Jeg hadde aldri latt drømmemannen min gå forbi ... Hadde flere satset på det beste istedenfor det nestbeste - så kanskje flere hadde vært lykkelig. Om han er den eneste riktig for henne, spiller mindre rolle. Det er flust av forhold hvor den ene forguder ektefellen, mens partneren ser på h*n som en venn. Er de de eneste riktige for hverandre og signaliserer det, så er det selvfølgelig noe som skal respekteres. Er de riktig for hverandre, så kommer de til å forbli sammen. Du argumenterer som om det kommer en kvinne inn og "tar" mannen. Jeg er klar over at selvfølgelig kan det sees på denne måten - selv foretrekker jeg å tro at menn fortsatt kan ta selvstendige valg. Hvorfor signerer du ikke med nicket du vanligvis bruker? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/98761-tiltrukket-av-en-gift-mann/#findComment-559971 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dette passer ikke Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Hvis du kun er tiltrukket seksuelt, så synes jeg du kan fly videre. Det er sikkert mange andre single menn der ute som kan tenne deg. Jeg er kanskje litt umoralsk, men jeg ville ikke gått etter en gift en, med barn, hvis jeg ikke seriøst ville ha han som mer enn en knullepartner. Det å vite at han driter i kone og barn hadde nok vært nok til å slukke ilden .... Jeg liker skikkelige menn - med viljestyrke. Denne fyren burde ha vett nok til å trekke seg unna deg. Jeg føler ikke at du har noe ansvar i forhold til kone og barn, men samtidig så har du andre muligheter du kan benytte deg av. Havet er fullt. Han har ikke barn med kona si, men begge to har barn fra før. Jeg har vel egentlig ikke tenkt så mye på barna, hans barn bor i et annet land og hennes bor sammen med dem. Jeg er gammel nok til å forstå at dette er en lek som ingen ser konsekvensene av. Hvem blir lei f.eks., hva er det som driver han til å se på andre kvinner, er han lei sin kone i øyeblikket eller er han i virkeligheten på vei ut av ekteskapet. Jeg leter ikke etter fast partner, men jeg liker ikke å leke med andres og mine følelser. Egentlig synes jeg det er vanskelig å si hva jeg leter etter, sexuell tiltrekning for meg er også tiltrekning til mannen som en venn som det går an å snakke med, le sammen med og ha litt humor. Jeg tenner ikke sexuelt på kjedelige menn. Utseende har lite å si. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/98761-tiltrukket-av-en-gift-mann/#findComment-559989 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zirine Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Han har ikke barn med kona si, men begge to har barn fra før. Jeg har vel egentlig ikke tenkt så mye på barna, hans barn bor i et annet land og hennes bor sammen med dem. Jeg er gammel nok til å forstå at dette er en lek som ingen ser konsekvensene av. Hvem blir lei f.eks., hva er det som driver han til å se på andre kvinner, er han lei sin kone i øyeblikket eller er han i virkeligheten på vei ut av ekteskapet. Jeg leter ikke etter fast partner, men jeg liker ikke å leke med andres og mine følelser. Egentlig synes jeg det er vanskelig å si hva jeg leter etter, sexuell tiltrekning for meg er også tiltrekning til mannen som en venn som det går an å snakke med, le sammen med og ha litt humor. Jeg tenner ikke sexuelt på kjedelige menn. Utseende har lite å si. Jeg tror du må ta deg en prat med han. Finn ut hva han tenker, hva han føler og hvor han står. Elsker han sin kone, så må du backe ut. Sier han at han ikke elsker henne, så må han ta et valg - et selvstendig valg. Det jeg synes er viktig er at han tar et valg basert på det HAN føler er riktig. Du skal ikke være nødt til å love giftemål eller evig samboerskap. Skiller han seg så skal det være fordi det er det riktige for han - ikke pga deg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/98761-tiltrukket-av-en-gift-mann/#findComment-559996 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dette passer ikke Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Jeg tror du må ta deg en prat med han. Finn ut hva han tenker, hva han føler og hvor han står. Elsker han sin kone, så må du backe ut. Sier han at han ikke elsker henne, så må han ta et valg - et selvstendig valg. Det jeg synes er viktig er at han tar et valg basert på det HAN føler er riktig. Du skal ikke være nødt til å love giftemål eller evig samboerskap. Skiller han seg så skal det være fordi det er det riktige for han - ikke pga deg. Han sier selv at ekteskapet ikke fungerer lenger, men han er ikke sikker hva han vil i forhold til det. Han har blitt skilt engang før. Jeg er også skilt etter et langt ekteskap, har hatt andre forhold både i skilsmisseprosessen og etterpå. Jeg vet utmerket godt hvor ubeskrivelig følelsesbelastning skilsmisse er. Jeg er kanskje egentlig på det stadiet nå at jeg nyter beundringen fra menn, og kan på en måte ikke få nok. Jeg er overvektig og fikk nokså ofte hårfine kommentarer på det fra min eksmann. Det å få bekreftet gang på gang at menn finner jeg tiltrekkende på tross av min overvekt er bare fantastisk for min selvtillit. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/98761-tiltrukket-av-en-gift-mann/#findComment-560373 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Han sier selv at ekteskapet ikke fungerer lenger, men han er ikke sikker hva han vil i forhold til det. Han har blitt skilt engang før. Jeg er også skilt etter et langt ekteskap, har hatt andre forhold både i skilsmisseprosessen og etterpå. Jeg vet utmerket godt hvor ubeskrivelig følelsesbelastning skilsmisse er. Jeg er kanskje egentlig på det stadiet nå at jeg nyter beundringen fra menn, og kan på en måte ikke få nok. Jeg er overvektig og fikk nokså ofte hårfine kommentarer på det fra min eksmann. Det å få bekreftet gang på gang at menn finner jeg tiltrekkende på tross av min overvekt er bare fantastisk for min selvtillit. Ikke tro på ham når han snakker om ekteskapet sitt men nyt beundringen og jobb opp selvtilliten. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/98761-tiltrukket-av-en-gift-mann/#findComment-560375 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zirine Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Han sier selv at ekteskapet ikke fungerer lenger, men han er ikke sikker hva han vil i forhold til det. Han har blitt skilt engang før. Jeg er også skilt etter et langt ekteskap, har hatt andre forhold både i skilsmisseprosessen og etterpå. Jeg vet utmerket godt hvor ubeskrivelig følelsesbelastning skilsmisse er. Jeg er kanskje egentlig på det stadiet nå at jeg nyter beundringen fra menn, og kan på en måte ikke få nok. Jeg er overvektig og fikk nokså ofte hårfine kommentarer på det fra min eksmann. Det å få bekreftet gang på gang at menn finner jeg tiltrekkende på tross av min overvekt er bare fantastisk for min selvtillit. Jeg tviler ikke på at du er en flott dame selv om du sier du er overvektig. Denne fyren du har truffet er nok ikke den eneste som synes det - hvis du slipper andre til Pass på at du ikke blir utnyttet og såret. Se deg rundt. Nyt oppmerksomheten og nyt livet - gå ut med andre, møt andre folk. Ikke la han bli den eneste som får sjansen til å gi deg komplimenter! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/98761-tiltrukket-av-en-gift-mann/#findComment-560442 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skremt jeg og Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Du må gjerne bli skremt, men jeg er ikke ansvarlig for andre kvinners følelser. Egoisme? Mulig. Jeg hadde aldri latt drømmemannen min gå forbi ... Hadde flere satset på det beste istedenfor det nestbeste - så kanskje flere hadde vært lykkelig. Om han er den eneste riktig for henne, spiller mindre rolle. Det er flust av forhold hvor den ene forguder ektefellen, mens partneren ser på h*n som en venn. Er de de eneste riktige for hverandre og signaliserer det, så er det selvfølgelig noe som skal respekteres. Er de riktig for hverandre, så kommer de til å forbli sammen. Du argumenterer som om det kommer en kvinne inn og "tar" mannen. Jeg er klar over at selvfølgelig kan det sees på denne måten - selv foretrekker jeg å tro at menn fortsatt kan ta selvstendige valg. Hvorfor signerer du ikke med nicket du vanligvis bruker? Og lenger nede her inne ser jeg du refser noen for "ikke å ta folks følelser på alvor". Hva med følelsene til familien som satt igjen? Det må være greit å ha noen regler for andre og et eget sett til seg selv... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/98761-tiltrukket-av-en-gift-mann/#findComment-560464 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zirine Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Og lenger nede her inne ser jeg du refser noen for "ikke å ta folks følelser på alvor". Hva med følelsene til familien som satt igjen? Det må være greit å ha noen regler for andre og et eget sett til seg selv... Det er lett å skjønne at du har blitt forlatt av mannen din. Det får du ta på egen kappe - eller deg og din manns i fellesskap. Slutt å legge skylden på "alle de andre kvinnene" som du finner truende, for det du gjør er nemlig å redusere mennene til noen viljeløse dotter og oss kvinner til sutrende sjalusibomber. Det du har får du jobbe for - ikke ta som en selvfølge. Du fikk det engang, men mennesker er ikke dine. Du kan ikke eie noen. Jeg tar folks følelser på alvor - de som har noe de ønsker å formidle til meg. Jeg tar ikke alle følelsene til alle i verden på alvor. Hvorfor skulle jeg det? De som har gode ekteskap eller forhold blir sammen. De som ikke har det, får ta noen valg. Det er ikke jeg som tar de for dem. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/98761-tiltrukket-av-en-gift-mann/#findComment-560472 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skremt jeg og Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Det er lett å skjønne at du har blitt forlatt av mannen din. Det får du ta på egen kappe - eller deg og din manns i fellesskap. Slutt å legge skylden på "alle de andre kvinnene" som du finner truende, for det du gjør er nemlig å redusere mennene til noen viljeløse dotter og oss kvinner til sutrende sjalusibomber. Det du har får du jobbe for - ikke ta som en selvfølge. Du fikk det engang, men mennesker er ikke dine. Du kan ikke eie noen. Jeg tar folks følelser på alvor - de som har noe de ønsker å formidle til meg. Jeg tar ikke alle følelsene til alle i verden på alvor. Hvorfor skulle jeg det? De som har gode ekteskap eller forhold blir sammen. De som ikke har det, får ta noen valg. Det er ikke jeg som tar de for dem. Lett å skjønne at jeg har blitt forlatt.. du høres ut som ei overbærende hurpe rett og slett. Jeg er MANN og godt gift på 15 året. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/98761-tiltrukket-av-en-gift-mann/#findComment-560477 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.