Gå til innhold

Anbefalte innlegg

skytte1365380395

Heisann!

Ser det går bra med deg så langt. Nå er iallefall 2 egg inne.Så er det bare den uendelige lange ventetiden. Kjenner meg godt igjen. Jeg tror jeg testet allerede dag 11 og da vistes det en svak strek. Tok ny test 2 dager senere og da var den knallblå.

Jeg satte inn 2 8 cellers egg og fikk 3 6 cellers egg i frysern. Så nå er jeg faktisk 20+4 uker på vei. Lever i en lykkerus om dagen. Tror alt bare er en drøm som snart tar slutt. Men nå begynner magen å strutte og kjenner liv nesten hver dag. Har også vært på ul, det var utrolig opplevelse. Så det føles mer virkelig for oss begge. Jordmor synes det så ut som ei lita tulle. Men var litt liten, så vi fikk tilbud om en ul til hvis vi ville. Det sa vi jo ikke nei takk til. Var litt dårlig i begynnelsen. Trøtt, kvalm, og litt ømme bryster. Men kastet aldri opp, heldigvis.

Må bare si at jeg føler meg virkelig priviligert som får oppleve dette. Får nesten litt dårlig samvittighet når jeg går inn på dette forumet. Men jeg har også vært blant sliterne.

Det blir litt mer spesielt å gå gravid i forhold til mange av venninnene mine som bare plopper ut.

Håper virkelig at det går din vei. Sender masse blått støv og lykkeønsker til deg.

TVI, TVI

Vårklemmer fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/98767-biabia/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...