Gå til innhold

Fortelle han det eller ikke?

Anbefalte innlegg

Gjest Helle20

Lurer på hva dere syns om dette...

Har akkurat fått ny kjærste, vi har ikke hatt sex enda, men er nok like før nå.

Problemet mitt er at i fjord fikk jeg kjønnsvorter av min eks. Alle har ikke gått bort enda, er fortsatt noen igjen som ikke syns så godt.

Men, skal jeg fortelle han om dette? Føler at jeg burde det fordi han kan jo smitte denne sykdommen videre hvis ikke det blir meg og han. Og jenter kan jo faktisk få livmorhalskreft av hpv viruset som kjønnsvorter kommer av.

Syntes dette er skikkelig ekkelt. Hva hvis ikke han vil ha meg da? Er liksom ikke noe man syns er så veldig kult å fortelle sin helt nye kjærste.

Hva syns dere? fortelle han det eller ikke?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/98803-fortelle-han-det-eller-ikke/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner ikke at du kan tvile en gang, jeg! Skjønner du ikke at det er slik tankegang som du viser nå som SPRER det der videre??? Hvorfor vil du risikere å smitte din nye kjæreste med noe sånt? Hva håper du egentlig å oppnå ved å la være og si noe om det?

*rister på hodet*

Det burde vel være mulig å få vekk de siste kjønnsvortene du har i gjen med behandling? Laser?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...