Gå til innhold

Analsex og avføring

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ulv I Faarikaal

Her har sikkert Ulv i Faarikaal et godt svar til deg.

Personlig tror jeg ikke det er farlig akkurat..........

Tror ikke det er farlig, til og med barn har spist bæsj uten at det gjør noe. Men fins det virus i kroppen, smitter det lett via bæsj, og finnes det mye levende i den, blir nok ikke magen glad.

Tror ikke det er farlig, til og med barn har spist bæsj uten at det gjør noe. Men fins det virus i kroppen, smitter det lett via bæsj, og finnes det mye levende i den, blir nok ikke magen glad.

Barn(mindre begavede, eller trege) kan spise sin egen avføring - det blir noe annet.

Hørte ei kjerring snakket om sin egen unge som satt og spiste dritt av egen bleie. Full av møkk rundt truten, og ja fy faen sier jeg bare. Passer de ikke på de dumme ungene sine. Like dum mora også, så det var kanskje ikke annet å vente. Gulp.

Å fy, nei nå ble jeg kvalm altså, peller meg vekk........>

Ulv I Faarikaal

Barn(mindre begavede, eller trege) kan spise sin egen avføring - det blir noe annet.

Hørte ei kjerring snakket om sin egen unge som satt og spiste dritt av egen bleie. Full av møkk rundt truten, og ja fy faen sier jeg bare. Passer de ikke på de dumme ungene sine. Like dum mora også, så det var kanskje ikke annet å vente. Gulp.

Å fy, nei nå ble jeg kvalm altså, peller meg vekk........>

Føllene spiser moras møkk for å få tilført de bakteriene som skal hjelpe føllet å fordøye gress.

Haren eter sin egen møkk for å få ut mest mulig næring.

Tispa spiser hvalpenes møkk og piss for å holde rent.

Annonse

Gjest mislykket

Hei!

Det er mye bakterier i avføring. Og det er ingen ting som tyder på at avføring er sunt -- det er en grunn til at kroppen skiller dette ut.

Om du er usikker på faren ved å innta avføring i forbindelse med endetarmsex, foreslår jeg at du tar kontakt med din fastlege. Han/hun vil sikkert kunne gi råd, samt opplyse deg om hvordan du helst bør forholde deg til avføring. Inntil videre vil jeg imidlertid råde deg fra å innta avføring.

Vennlig hilsen

Ulv I Faarikaal

Hei!

Det er mye bakterier i avføring. Og det er ingen ting som tyder på at avføring er sunt -- det er en grunn til at kroppen skiller dette ut.

Om du er usikker på faren ved å innta avføring i forbindelse med endetarmsex, foreslår jeg at du tar kontakt med din fastlege. Han/hun vil sikkert kunne gi råd, samt opplyse deg om hvordan du helst bør forholde deg til avføring. Inntil videre vil jeg imidlertid råde deg fra å innta avføring.

Vennlig hilsen

Du spiser det jo selv, hvorfor fraråde andre da ?

Jeg var faktisk så uheldig at jeg om til å suge pikken som akkurat hadde vært i rompa mi, og da var det uheldigvis bæsj på den. Det var ikke så appetittelig, men jeg ble ikke syk...Jeg er ganske sikker på at jeg svelget litt...Greit å være dritings og på dassen på et utested når sånne ting skjer...hehe...

Jeg var faktisk så uheldig at jeg om til å suge pikken som akkurat hadde vært i rompa mi, og da var det uheldigvis bæsj på den. Det var ikke så appetittelig, men jeg ble ikke syk...Jeg er ganske sikker på at jeg svelget litt...Greit å være dritings og på dassen på et utested når sånne ting skjer...hehe...

Nei faen, nå håper jeg du kødder. Dette kan vel ikke være riktig.

Jeg har sett mye rart her på DOL altså, men dette tar kaka.

Si du tøyser da.

Nei faen, nå håper jeg du kødder. Dette kan vel ikke være riktig.

Jeg har sett mye rart her på DOL altså, men dette tar kaka.

Si du tøyser da.

Nope, jeg er dønn alvorlig...Ganske ekkelt var det, men kunne sikkert vært verre hvis jeg hadde vært edru... :o)

Annonse

Hei!

Vennlig hilsen

Ad. usunt å spise avføring:

Datt tilfeldigvis innom et program på Animal Planet forleden hvor kommentatoren påsto at gorillaer har en hang til å spise sin egen avføring. Hvis gorillaer har denne vanen går jeg ut fra at det ikke er altfor usunt.

Men nei, det var absolutt ikke spesielt appetittelig å se på - for de hadde jo selvsagt festet vanen til filmrullen...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...