Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg er en jente i midten av 20 aarene som har naa hatt kjaerste i ca. 6 mnd. Jeg synes sex er en veldig viktig liv av et samliv, men har problemer med aa ta initiativet til sex (ikke pga at jeg ikke har lyst) - noen gode forslag?

Skrevet

Eit forslag: Ta initiativ! Hopp i det. Du kan ikkje gjera noko feil!

Skrevet

Hvorfor er du redd for det? Herregud, kast deg over ham! Han vil sikkert bli kjempeglad, eller hva tror du?

Skrevet

Det er vel bare å si du vil ha pikk det, så får du nok ! :-)

Skrevet

Han blir høyst sannsynlig kjempeglad om du tar initiativet. Så du behøver ikke å bekymre deg for det.

Begynn gjerne med å kose litt med ham, så kan du jo hinte litt ved å si at du er litt kåt. Kanskje du kan berøre penis uten på buksa - da merker du fort om han er interessert...

Eller du kan være mer direkte og begynne å kneppe opp buksa. Gi oralsex og samtidig vise eller fortelle at du er kåt.

Hvis du synes det er flaut, kan du jo late som om du er en skuespiller som har en rolle. Du skal spille en femme fatal og forføre helten i filmen!

Lykke til.

Gjest mislykket
Skrevet

Kjaere venn,

jeg haaper du finner en loesning paa ditt problem. I utgangspunktet kan du jo proeve med aa si til din oenskede partner: jeg vil elske med deg...

Vennlig hilsen

Forvalteren
Skrevet

Er du gift ? hvis ikke så gift deg først.

-Så kan du smyge deg inntil ham og hviske deilige ord i øret hans. Alle menn liker damer som tar initiativ..

Skrevet

Er du gift ? hvis ikke så gift deg først.

-Så kan du smyge deg inntil ham og hviske deilige ord i øret hans. Alle menn liker damer som tar initiativ..

*ler*

Forvalteren
Skrevet

*ler*

-Ler ?

Jo...jeg er vel litt håpløs gammeldags....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...