Gjest Solist Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Etter at hun forsvant for to år siden, klarer jeg ikke få orden på livet. Hele tiden tar jeg meg i å tenke på hva vi ville ha gjort dersom hun var her, spekulere på hva hun gjør nå, minnes de gode stundene vi hadde sammen, og gruble på hvorfor hun ikke ville ha noe med meg å gjøre lenger. Jeg skulle så gjerne ha fått livet under kontroll igjen, men jeg finner ikke styrke til å gjøre noe som helst. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/98948-jeg-savner-deg-s%C3%A5nn/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nyah_lita84 Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 selv om du er inne i en vond tid, må du la henne gå. hun har sitt eget liv å ta hånd om. tro meg, om hun har kuttet all kontakt med deg, er det en grunn for det! prøv å finne andre gleder i hverdagen, venner , familie, jobb/skole... om litt vil du nok se at livet ditt er mer enn bare henne.... m.v.h. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/98948-jeg-savner-deg-s%C3%A5nn/#findComment-560698 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solist Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 selv om du er inne i en vond tid, må du la henne gå. hun har sitt eget liv å ta hånd om. tro meg, om hun har kuttet all kontakt med deg, er det en grunn for det! prøv å finne andre gleder i hverdagen, venner , familie, jobb/skole... om litt vil du nok se at livet ditt er mer enn bare henne.... m.v.h. "prøv å finne andre gleder i hverdagen, venner , familie, jobb/skole... om litt vil du nok se at livet ditt er mer enn bare henne...." Vi har ikke kontakt, har ikke hatt det siden bruddet. Uten at det hjelper noe. Det har gått over 2 år nå. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/98948-jeg-savner-deg-s%C3%A5nn/#findComment-560939 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest godt råd Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 "prøv å finne andre gleder i hverdagen, venner , familie, jobb/skole... om litt vil du nok se at livet ditt er mer enn bare henne...." Vi har ikke kontakt, har ikke hatt det siden bruddet. Uten at det hjelper noe. Det har gått over 2 år nå. Hvorfor har dere ikke kontakt? Du forteller ingenting om det. Hvorfor ikke rett og slett ta kontakt, ta det derfra. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/98948-jeg-savner-deg-s%C3%A5nn/#findComment-561263 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nyah_lita84 Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 "prøv å finne andre gleder i hverdagen, venner , familie, jobb/skole... om litt vil du nok se at livet ditt er mer enn bare henne...." Vi har ikke kontakt, har ikke hatt det siden bruddet. Uten at det hjelper noe. Det har gått over 2 år nå. jeg vet at du har det vondt. jeg har vært oppe i akkurat samme situasjon selv, bare at det ikke gikk mer enn et år for meg... når det har tatt så lang tid for deg, så bør du vel vurdere å søke hjelp... medisin og psykolog er to godt brukbare hjelpemidler for din situasjon,vil jeg tro! du kan i allefall ikke gå rundt stort mye lenger å "sørge" over henne.. det er på tide å la det forsvinne... du sliter deg selv ut!! håper dette er til noen som helst hjelp! m.v.h. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/98948-jeg-savner-deg-s%C3%A5nn/#findComment-561440 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ikke undertegnet Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Hvorfor har dere ikke kontakt? Du forteller ingenting om det. Hvorfor ikke rett og slett ta kontakt, ta det derfra. Du søker råd. Jeg har bare en erfaring å bidra med. Jeg var også en "sånn" som deg, og jeg ble så skuffet at jeg understreket at jeg ikke ønsket noen som helst for kontakt i fremtiden, da han brøt med meg. Jeg mente det nok da, men ikke nå i dag. Og i dag vet jeg at jeg elsker vedkommende mann, om mulig mer enn noen gang. Jeg har ikke mot til å ta kontakt, det kommer jeg aldri til å gjøre, mye fordi jeg aner ingenting om det er ny kvinne i livet hans. Men jeg vet at dette likevel må være livets kjærlighet, svaret blir tydeligere og tydeligere for hver dag som går. Intet annet mennske har brakt frem så mye refleksjoner i mitt liv. Bare jeg hører en fugl kvittrer nå på våren, blør hjertet mitt. Så jeg sliter, selv om livet mitt aldri har vært ryddigere, økonomisk, karriæremessig har jeg fått løft siste året,de ting som svevte i luften i vår tid sammen, er nå på plass. Jeg er trygg i dag, og har fått mye mer selvtillit på en del områder. Men jeg mangler det vesentligste, mannen jeg elsket og elsker. Kan hende, har den du har brudt med det likedan, var bare den siden jeg ville vise deg. Jeg kan alldri gi noe annet menneske ekte opprinnelig kjærlighet, og fortviler over å erindre det. Om tiden ikke leger alle sår, får en håpe de kan lindres. Hilsen voksen kvinne. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/98948-jeg-savner-deg-s%C3%A5nn/#findComment-566084 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solist Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Du søker råd. Jeg har bare en erfaring å bidra med. Jeg var også en "sånn" som deg, og jeg ble så skuffet at jeg understreket at jeg ikke ønsket noen som helst for kontakt i fremtiden, da han brøt med meg. Jeg mente det nok da, men ikke nå i dag. Og i dag vet jeg at jeg elsker vedkommende mann, om mulig mer enn noen gang. Jeg har ikke mot til å ta kontakt, det kommer jeg aldri til å gjøre, mye fordi jeg aner ingenting om det er ny kvinne i livet hans. Men jeg vet at dette likevel må være livets kjærlighet, svaret blir tydeligere og tydeligere for hver dag som går. Intet annet mennske har brakt frem så mye refleksjoner i mitt liv. Bare jeg hører en fugl kvittrer nå på våren, blør hjertet mitt. Så jeg sliter, selv om livet mitt aldri har vært ryddigere, økonomisk, karriæremessig har jeg fått løft siste året,de ting som svevte i luften i vår tid sammen, er nå på plass. Jeg er trygg i dag, og har fått mye mer selvtillit på en del områder. Men jeg mangler det vesentligste, mannen jeg elsket og elsker. Kan hende, har den du har brudt med det likedan, var bare den siden jeg ville vise deg. Jeg kan alldri gi noe annet menneske ekte opprinnelig kjærlighet, og fortviler over å erindre det. Om tiden ikke leger alle sår, får en håpe de kan lindres. Hilsen voksen kvinne. Takk for svar, jeg kjenner igjen svært mange av de tankene der. Jeg er imponert over at du har klart å rydde opp i resten av livet, det viser at det lar seg gjøre. For meg flyter alt mer enn noensinne, det jeg hadde av styrke og selvtillit forsvant i bruddet. Lykke til videre! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/98948-jeg-savner-deg-s%C3%A5nn/#findComment-566582 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ikke undertegnet Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Takk for svar, jeg kjenner igjen svært mange av de tankene der. Jeg er imponert over at du har klart å rydde opp i resten av livet, det viser at det lar seg gjøre. For meg flyter alt mer enn noensinne, det jeg hadde av styrke og selvtillit forsvant i bruddet. Lykke til videre! Hei igjen! Jeg tok bruddet på alvor den gangen, og tok tak i meg selv,bl.a. 10 soltimer gjorde susen, jeg kjøpte meg off road sykkel og syklet og trente regelmessig. Kjøpte meg kort i treningsstudio, og slanket meg. Selvtilliten gjorde meg i stand til å ordne opp med skilsmisse, huskjøp og pusse opp inne i huset. Jo mer positivt jeg tenkte, desto mer positivitet tiltrakk jeg meg. Fikk ny jobb, og forutsigbar økonomi.Nye menn fattet interesse, men.. Men.. resten har jeg jo fortalt deg. Jeg savner han sånn. Kan hende din bruddel savner deg også. Jeg er for stolt til å ta kontakt, så vær litt tøffere enn jeg er da!! Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/98948-jeg-savner-deg-s%C3%A5nn/#findComment-566878 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.