Gå til innhold

råd og hjelp... haster

Anbefalte innlegg

Gjest dumme meg

Tror jeg har balla det skikkelig til for meg selv nå!

Fikk noen meldinger på mobilen og en mail om at kjæresten min var utro mot meg. Og jeg ble litt mistenksom, for det var nevnt et jentenavn der. Samme navnet som han nevnte i søvne i en "sex-drøm" eller noe sånt!

Han sa han ikke hadde gjort noe. Så titta jeg på dataen hans og så noe han hadde skrevet med en kompis, der kom hennes navn igjen og "at han hadde noe på gang" med henne og at han skulle gjøre det slutt med meg og litt annet om meg!

Jeg sa dette til han, for jeg fikk skikkelig kvalm følelse for meg selv for at jeg snoka, for jeg har aldri gjort sånn, og aldri trodd jeg kom til å gjøre sånt, men jeg måtte bare finne ut.

Jeg konfronterte han med dette, men han sa det bare var gutte prat. Og egentlig tror jeg han, den skikkelig vonde magefølelsen er borte, selv om det er "vondt" der...

Han sa han tilga meg for at jeg snoka, men jeg kan ikke tilgi meg selv.

Han har sagt han vil prøve litt til, men er veldig usikker på om det funker. Og innen sommeren så drar han bort, for uviss tid. Trenger tid for seg selv og finne seg selv.

Jeg vil gjøre ALT for å rette på det jeg har gjort og at jeg var så dum å tvile på han... Å la noen anonyme meldinger ødelegge...

Men hva skal jeg gjøre...

Noen gode råd... føler at det haster!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/9898-r%C3%A5d-og-hjelp-haster/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest dumme meg

Tror jeg har balla det skikkelig til for meg selv nå!

Fikk noen meldinger på mobilen og en mail om at kjæresten min var utro mot meg. Og jeg ble litt mistenksom, for det var nevnt et jentenavn der. Samme navnet som han nevnte i søvne i en "sex-drøm" eller noe sånt!

Han sa han ikke hadde gjort noe. Så titta jeg på dataen hans og så noe han hadde skrevet med en kompis, der kom hennes navn igjen og "at han hadde noe på gang" med henne og at han skulle gjøre det slutt med meg og litt annet om meg!

Jeg sa dette til han, for jeg fikk skikkelig kvalm følelse for meg selv for at jeg snoka, for jeg har aldri gjort sånn, og aldri trodd jeg kom til å gjøre sånt, men jeg måtte bare finne ut.

Jeg konfronterte han med dette, men han sa det bare var gutte prat. Og egentlig tror jeg han, den skikkelig vonde magefølelsen er borte, selv om det er "vondt" der...

Han sa han tilga meg for at jeg snoka, men jeg kan ikke tilgi meg selv.

Han har sagt han vil prøve litt til, men er veldig usikker på om det funker. Og innen sommeren så drar han bort, for uviss tid. Trenger tid for seg selv og finne seg selv.

Jeg vil gjøre ALT for å rette på det jeg har gjort og at jeg var så dum å tvile på han... Å la noen anonyme meldinger ødelegge...

Men hva skal jeg gjøre...

Noen gode råd... føler at det haster!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/9898-r%C3%A5d-og-hjelp-haster/#findComment-52338
Del på andre sider

Solveig Vennesland, Familierådgiver

Hei "dumme meg"

Jeg synes ikke du har grunn til å bebreide deg, at du ville finne ut av hva som lå bak meldinger om utroskap fra kjæresten din. Tror du ikke de fleste ville ha reagert sånn som deg?

Slik jeg oppfatter at forholdet ditt til kjæresten har utviklet seg, høres det ut som om det holder på å løsne noe. Men jeg tror ikke din snoking på dataen er hovedgrunnen til det. Det er trist og leit når et forhold brister, men er du sikker på at du vil ha han på sikt?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/9898-r%C3%A5d-og-hjelp-haster/#findComment-45484
Del på andre sider

Solveig Vennesland, Familierådgiver

Hei "dumme meg"

Jeg synes ikke du har grunn til å bebreide deg, at du ville finne ut av hva som lå bak meldinger om utroskap fra kjæresten din. Tror du ikke de fleste ville ha reagert sånn som deg?

Slik jeg oppfatter at forholdet ditt til kjæresten har utviklet seg, høres det ut som om det holder på å løsne noe. Men jeg tror ikke din snoking på dataen er hovedgrunnen til det. Det er trist og leit når et forhold brister, men er du sikker på at du vil ha han på sikt?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/9898-r%C3%A5d-og-hjelp-haster/#findComment-52360
Del på andre sider

Gjest dumme meg

Hei "dumme meg"

Jeg vil gjerne ha han på sikt, selv om jeg ikke kan spå fremtida! Jeg elsker han, har aldri følt slik før!

Redd og litt trist....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/9898-r%C3%A5d-og-hjelp-haster/#findComment-45486
Del på andre sider

Gjest dumme meg

Hei "dumme meg"

Jeg vil gjerne ha han på sikt, selv om jeg ikke kan spå fremtida! Jeg elsker han, har aldri følt slik før!

Redd og litt trist....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/9898-r%C3%A5d-og-hjelp-haster/#findComment-52362
Del på andre sider

Annonse

Redd og litt trist....

Hvis han elsker deg også, så tilgir han deg, og forstår hvorfor du gjorde det du gjorde.

Hadde det vaert meg hadde jeg derimot hatt problemer med å tilgi han for å skrive det han gjorde til kompisen sin. Det er å gå bak din rygg, Mer enn du gjorde.

Jenter har så altfor lett å tro at alt er deres skyld, spesielt hvis de er veldig glad i en fyr. Ikke mist selvrespekten og sett noen krav til typen din!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/9898-r%C3%A5d-og-hjelp-haster/#findComment-45609
Del på andre sider

Redd og litt trist....

Hvis han elsker deg også, så tilgir han deg, og forstår hvorfor du gjorde det du gjorde.

Hadde det vaert meg hadde jeg derimot hatt problemer med å tilgi han for å skrive det han gjorde til kompisen sin. Det er å gå bak din rygg, Mer enn du gjorde.

Jenter har så altfor lett å tro at alt er deres skyld, spesielt hvis de er veldig glad i en fyr. Ikke mist selvrespekten og sett noen krav til typen din!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/9898-r%C3%A5d-og-hjelp-haster/#findComment-52485
Del på andre sider

Snill og ærlig mann

Redd og litt trist....

I en slik sak, så fins det vel egentlig ingen facitsvar. Jeg vil likevel si at det virker som om du har litt dårlig selvtillit. Gutter eller menn skal ikke ha sånne gutteting med sine kamerater om at de skal gjøre det slutt eller lignende.

En sier ikke slikt, ihvertfall så skriver man ikke slikt med mindre det er noe bak det.

Jeg ville aldri ha gjort noe tilsvarende selv.

Det er alt for mange bråkjekke gutter ute som bare ser på kvinner som mat.

Mine råd i den grad jeg har forstått situasjonen er:

1. Ikke bebreid deg selv for det du gjorde. Litt snoking er greit. Er man sammen, så skal man ikke ha hemligheter for hverandre. Et forhold skal være basert på gjensidig tillit. Det er han som har sviktet din tillit, ikke motsatt.

2. Det er lett å bortforklare. han kjenner deg kanskje veldig godt. kanskje bedre enn du kjenner han. Jeg ville ikke tatt hans forklaring for bare god fisk, skjønt likevel hvis han var en gentleman og virkelig mente at det ikke var noe,

Hmmmmm

Sett ut fra meg selv, så ville jeg bedt deg med ut på en romantisk middag (kanskje til og med på Mac Donalds Fordi jeg er litt sånn mot strømmen.) og du ville fått en stor bukett med roser eller din favorittblomst på veien hjem igjen. Jeg ville prøvd å få deg til å vite at jeg fortsatt var veldig glad i akkurat deg. Kanskje jeg tross min unge alder er veldig gammeldags, men likevel.

Dette er da hans oppgave, fordi du ferska han.

Er han oppriktig med deg så burde du vite det på magefølelsen.

Lykke til. Jeg vet hvordan du har det.

Morten.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/9898-r%C3%A5d-og-hjelp-haster/#findComment-45959
Del på andre sider

Snill og ærlig mann

Redd og litt trist....

I en slik sak, så fins det vel egentlig ingen facitsvar. Jeg vil likevel si at det virker som om du har litt dårlig selvtillit. Gutter eller menn skal ikke ha sånne gutteting med sine kamerater om at de skal gjøre det slutt eller lignende.

En sier ikke slikt, ihvertfall så skriver man ikke slikt med mindre det er noe bak det.

1. Ikke bebreid deg selv for det du gjorde. Litt snoking er greit. Er man sammen, så skal man ikke ha hemligheter for hverandre. Et forhold skal være basert på gjensidig tillit. Det er han som har sviktet din tillit, ikke motsatt.

2. Det er lett å bortforklare. han kjenner deg kanskje veldig godt. kanskje bedre enn du kjenner han. Jeg ville ikke tatt hans forklaring for bare god fisk, skjønt likevel hvis han var en gentleman og virkelig mente at det ikke var noe,

Hmmmmm

Sett ut fra meg selv, så ville jeg bedt deg med ut på en romantisk middag (kanskje til og med på Mac Donalds Fordi jeg er litt sånn mot strømmen.) og du ville fått en stor bukett med roser eller din favorittblomst på veien hjem igjen. Jeg ville prøvd å få deg til å vite at jeg fortsatt var veldig glad i akkurat deg. Kanskje jeg tross min unge alder er veldig gammeldags, men likevel.

Morten.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/9898-r%C3%A5d-og-hjelp-haster/#findComment-52835
Del på andre sider

Gjest dumme meg

Hmmmmm

Morten.

Takk for innlegget!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/9898-r%C3%A5d-og-hjelp-haster/#findComment-46190
Del på andre sider

Annonse

Gjest dumme meg

Hmmmmm

Morten.

Takk for innlegget!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/9898-r%C3%A5d-og-hjelp-haster/#findComment-53066
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...