Gå til innhold

Tarzan eller metro?

Anbefalte innlegg

Jeg er kvinne og jeg barberer ikke brystet.

hehe.

Neida, mine preferanser på hvor mye hår menn skal ha har heldigvis variert etter hvor mye han jeg er sammen med har. Da jeg hadde hårete kjøreste, syntes jeg de glatte var helt grusomme. Han jeg har nå er ikke så hårete, så nå syns jeg de hårete brystkassene ser ut som ape på tur.

Vet ikke om jeg ville anbefale _barbering_, men...

Åkke som - menn må beholde overdelen på utenfor stranden/solsengen. Nakne overkropper som drikker pils er _ikke_ sexy.

"Nakne overkropper som drikker pils er _ikke_ sexy."

No ser eg for meg ein naken torso utan hode som drikker pils... Noko å tenkje på når eg legg meg! :-P

Fortsetter under...

Jeg er kvinne og jeg barberer ikke brystet.

hehe.

Neida, mine preferanser på hvor mye hår menn skal ha har heldigvis variert etter hvor mye han jeg er sammen med har. Da jeg hadde hårete kjøreste, syntes jeg de glatte var helt grusomme. Han jeg har nå er ikke så hårete, så nå syns jeg de hårete brystkassene ser ut som ape på tur.

Vet ikke om jeg ville anbefale _barbering_, men...

Åkke som - menn må beholde overdelen på utenfor stranden/solsengen. Nakne overkropper som drikker pils er _ikke_ sexy.

Sånne med beina på bordet, bar overkropp, pilsflaske i hånda og fotballkamp på tv. Den kombinasjonen er for mye altså. Huff

"Nakne overkropper som drikker pils er _ikke_ sexy."

No ser eg for meg ein naken torso utan hode som drikker pils... Noko å tenkje på når eg legg meg! :-P

Jeg tenker litt sånn Aker Brygge.

Svette, ekle overkropper uten klær på i trengsel.

Kle av seg kan de gjøre på stranden eller når de soler seg.

Sånne med beina på bordet, bar overkropp, pilsflaske i hånda og fotballkamp på tv. Den kombinasjonen er for mye altså. Huff

Løsningen på det der var: Ikke ha TV, skaffe seg mann som ikke er opptatt av sport og som ikke er hårete eller kvapsete.

Han liker pils, da, svært godt faktisk, men den nytes helst i nabolaget ditt, som før nevnt (han er der nede nå, kanskje du ser ham:-))

Løsningen på det der var: Ikke ha TV, skaffe seg mann som ikke er opptatt av sport og som ikke er hårete eller kvapsete.

Han liker pils, da, svært godt faktisk, men den nytes helst i nabolaget ditt, som før nevnt (han er der nede nå, kanskje du ser ham:-))

Hver for seg er det greit. Men alle fire tingene på en gang blir litt for mye for meg.

Her har jeg ikke mye utsikt for øyeblikket. På soverommet med dataen og røyken og gardinene trukket for så ingen skal se at jeg synder :o)

Hver for seg er det greit. Men alle fire tingene på en gang blir litt for mye for meg.

Her har jeg ikke mye utsikt for øyeblikket. På soverommet med dataen og røyken og gardinene trukket for så ingen skal se at jeg synder :o)

Enig med deg.

Behold gardinene du, du ser ham ikke fra vinduene dine uansett - han er lenger opp.

Skjønt nå burde han vel komme hjem snart... *streng*

Annonse

Enig med deg.

Behold gardinene du, du ser ham ikke fra vinduene dine uansett - han er lenger opp.

Skjønt nå burde han vel komme hjem snart... *streng*

De fleste stedene stenger ett så han er vel på vei, tenker jeg. Er ikke så mye liv i gata for tiden, det blir nok verre utover sommeren.

Den store skrekken er at alle utestedene her skal stenge kl 1 slik at alle marsjerer og synger nedover gata mellom ett og to og skal videre ned til byen. Mellom tre og fire sover til og med jeg.

Tror ikke det er nødvendig å være noe streng så lenge han er i området her, det går forholdsvis rolig for seg i uka ;o)

De fleste stedene stenger ett så han er vel på vei, tenker jeg. Er ikke så mye liv i gata for tiden, det blir nok verre utover sommeren.

Den store skrekken er at alle utestedene her skal stenge kl 1 slik at alle marsjerer og synger nedover gata mellom ett og to og skal videre ned til byen. Mellom tre og fire sover til og med jeg.

Tror ikke det er nødvendig å være noe streng så lenge han er i området her, det går forholdsvis rolig for seg i uka ;o)

Han kommer jo ikke nødvendigvis hjemover ett selv om det stenger ett:-) I dag morges var han ikke veldig snakkesalig og bestilte urtete på kaffebar, så jeg regner med at det gikk for seg til de små timer:-)

Jeg er ikke så streng, altså. Han er voksen tross alt, og ikke mitt ansvar:-)

Han kommer jo ikke nødvendigvis hjemover ett selv om det stenger ett:-) I dag morges var han ikke veldig snakkesalig og bestilte urtete på kaffebar, så jeg regner med at det gikk for seg til de små timer:-)

Jeg er ikke så streng, altså. Han er voksen tross alt, og ikke mitt ansvar:-)

Det synes jeg er en riktig innstilling og tjener dere sikkert best :o)

Er han like grei? "nysgjerrig"

Det synes jeg er en riktig innstilling og tjener dere sikkert best :o)

Er han like grei? "nysgjerrig"

Han sier ingenting om når jeg kommer og går, med mindre jeg bryter avtaler vi har gjort - om det er det du mener med grei.

Ja, egentlig er han en grei fyr sånn stort sett heldigvis:-)

(Men nå er jeg inne i en periode der jeg er veldig fornøyd med ham da:-))

Han sier ingenting om når jeg kommer og går, med mindre jeg bryter avtaler vi har gjort - om det er det du mener med grei.

Ja, egentlig er han en grei fyr sånn stort sett heldigvis:-)

(Men nå er jeg inne i en periode der jeg er veldig fornøyd med ham da:-))

Det er akkurat hva jeg mener med grei. Bryte avtaler er ikke noe ok uansett.

Da skjønner jeg veldig godt hvorfor du er veldig fornøyd akkurat nå.:o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...