Fuzzie Skrevet 16. november 2000 Del Skrevet 16. november 2000 Jeg er gift og har 2 barn. Sist min mann og jeg var ute på fest, ble han veldig full. Vi var sammen med et vennepar der jenta var 10 år yngre enn oss(hun er 15). Han satt i sofaen med henne og holdt henne i handa og la ut om hvor mye han hadde lyst på henne og fortalte om sine seksuelle fantasier og at det hadde vært deilig om jeg og henne hadde hatt trekant med han osv....(mens jeg satt i samme rommet og hørte på). På selve festen var de i lag hele tiden og danset tett inntil hverandre, meg kom han aldri og spurte om vi skulle danse, faktisk så overså han meg helt den kvelden... Senere fikk jeg vite at de hadde klint et par ganger men forsikret at det ikke skjedde noe mere enn bare klining.... Må innrømme at jeg reagerte på det.(For meg er det utroskap, men mannen min nekter for at det er utroskap). I tiden etterpå har han ikke gjort noe for å beklage seg, da jeg spurte om hvorfor, sa han at han ikke hadde tenkt på at han måtte be om unnskyldning og han ville bare la det hele gå over av seg selv.... Er dette et slags tegn på at han er lei alt og ikke vil ha meg mere, men samtidig så tørr han ikke være den som tar initativet til å bryte opp? Han sier han er glad i meg og at det er meg han vil bo sammen med, men at han også har lyst på andre når han drikker.Og at jeg bare må godta det for alle mannfolk har lyst på andre......Er det sant??? Jeg synes iallefall dette var veldig sårende, særlig da han ikke ville beklage det....er det bare jeg som er sjalu og tar meg for nær av dette eller.... håper noen der ute kan svare for jeg er rådvill. Jeg kan ikke fortsette et ekteskap hvis han ikke vil ha meg mere... Og jeg er altfor sjalu til å se på at han får lyst på andre når han drikker.... Ps. vil også legge til at han er veldig sjalu selv, og nekter meg å danse eventuelt prate med de han føler seg "usikker" på... Jeg har heller aldri gitt han grunn til å tvile på meg. Dette ble veldig rotete men jeg håper noen kan hjelpe meg.....? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/9900-vil-ikke-ha-meg-mere/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fuzzie Skrevet 16. november 2000 Forfatter Del Skrevet 16. november 2000 Jeg er gift og har 2 barn. Sist min mann og jeg var ute på fest, ble han veldig full. Vi var sammen med et vennepar der jenta var 10 år yngre enn oss(hun er 15). Han satt i sofaen med henne og holdt henne i handa og la ut om hvor mye han hadde lyst på henne og fortalte om sine seksuelle fantasier og at det hadde vært deilig om jeg og henne hadde hatt trekant med han osv....(mens jeg satt i samme rommet og hørte på). På selve festen var de i lag hele tiden og danset tett inntil hverandre, meg kom han aldri og spurte om vi skulle danse, faktisk så overså han meg helt den kvelden... Senere fikk jeg vite at de hadde klint et par ganger men forsikret at det ikke skjedde noe mere enn bare klining.... Må innrømme at jeg reagerte på det.(For meg er det utroskap, men mannen min nekter for at det er utroskap). I tiden etterpå har han ikke gjort noe for å beklage seg, da jeg spurte om hvorfor, sa han at han ikke hadde tenkt på at han måtte be om unnskyldning og han ville bare la det hele gå over av seg selv.... Er dette et slags tegn på at han er lei alt og ikke vil ha meg mere, men samtidig så tørr han ikke være den som tar initativet til å bryte opp? Han sier han er glad i meg og at det er meg han vil bo sammen med, men at han også har lyst på andre når han drikker.Og at jeg bare må godta det for alle mannfolk har lyst på andre......Er det sant??? Jeg synes iallefall dette var veldig sårende, særlig da han ikke ville beklage det....er det bare jeg som er sjalu og tar meg for nær av dette eller.... håper noen der ute kan svare for jeg er rådvill. Jeg kan ikke fortsette et ekteskap hvis han ikke vil ha meg mere... Og jeg er altfor sjalu til å se på at han får lyst på andre når han drikker.... Ps. vil også legge til at han er veldig sjalu selv, og nekter meg å danse eventuelt prate med de han føler seg "usikker" på... Jeg har heller aldri gitt han grunn til å tvile på meg. Dette ble veldig rotete men jeg håper noen kan hjelpe meg.....? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/9900-vil-ikke-ha-meg-mere/#findComment-52342 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Niva Skrevet 16. november 2000 Del Skrevet 16. november 2000 Jeg hadde ikke funnet meg i det. En ting er å kysse en annen,men at han ikke engang ser på det som noe han bør unnskylde ,det er ikke akseptabelt. Det er mulig at mange ,og kanskje tilogmed de fleste får lyst på andre damer,men det er ingen unnskyldning for den type oppførsel.Hadde min mann gjort noe slikt,skulle han fint fått sove i ytterboden,,og ikke fått komme inn igjen før han hadde bedt om unnskyldning og lovet å ikke gjøre noe slikt igjen.Og det er ikke sikkert jeg hadde slått meg tilro med det engang,om han hadde vist de holdningene som din mann viser.Det er ikke noe du må finne deg i,"fordi alle menn er slik".Hvis du gir det inntrykket at du misliker det ,men likevel lar dette forsvinne av seg selv.....da har du store sjanser for at han gjør det igjen.(enten du er der så du kan se det,eller ikke) Utroskap begynner i hjertet og tankene.Og det han gjorde er fryktelig respektløst og æreløst. Du må ikke godta denslags oppførsel.Hverken drikking eller påstander om at han er som alle andre menn,er noen fullgod forklaring. Jeg håper du får ham til å forstå at det er noe du ikke liker,og heller ikke ønsker velkomment i forholdet deres. *Klemmer* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/9900-vil-ikke-ha-meg-mere/#findComment-45478 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Niva Skrevet 16. november 2000 Del Skrevet 16. november 2000 Jeg hadde ikke funnet meg i det. En ting er å kysse en annen,men at han ikke engang ser på det som noe han bør unnskylde ,det er ikke akseptabelt. Det er mulig at mange ,og kanskje tilogmed de fleste får lyst på andre damer,men det er ingen unnskyldning for den type oppførsel.Hadde min mann gjort noe slikt,skulle han fint fått sove i ytterboden,,og ikke fått komme inn igjen før han hadde bedt om unnskyldning og lovet å ikke gjøre noe slikt igjen.Og det er ikke sikkert jeg hadde slått meg tilro med det engang,om han hadde vist de holdningene som din mann viser.Det er ikke noe du må finne deg i,"fordi alle menn er slik".Hvis du gir det inntrykket at du misliker det ,men likevel lar dette forsvinne av seg selv.....da har du store sjanser for at han gjør det igjen.(enten du er der så du kan se det,eller ikke) Utroskap begynner i hjertet og tankene.Og det han gjorde er fryktelig respektløst og æreløst. Du må ikke godta denslags oppførsel.Hverken drikking eller påstander om at han er som alle andre menn,er noen fullgod forklaring. Jeg håper du får ham til å forstå at det er noe du ikke liker,og heller ikke ønsker velkomment i forholdet deres. *Klemmer* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/9900-vil-ikke-ha-meg-mere/#findComment-52354 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anki Skrevet 16. november 2000 Del Skrevet 16. november 2000 eh ...sitter en 25 år gammel mann og legger ut om hva han ønsker å gjøre seksuelt med ei 15 år gammel jente mens kona sitter og hører på? Sorry meg, men han høres jo bare direkte kvalm ut! Og å kline med henne?!? Fy f..., jeg hadde blitt forbanna! Ikke finn deg i dette! Han er tross alt gift med deg. Da har han da ikke noe med andre damer å gjøre! (I hvert fall så lenge dere to ikke har et såkalt "åpent forhold") Jeg ville også sett på det som utroskap om samboeren min hadde kysset/klinet med ei annen jente. Lykke til videre Med vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/9900-vil-ikke-ha-meg-mere/#findComment-45480 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anki Skrevet 16. november 2000 Del Skrevet 16. november 2000 eh ...sitter en 25 år gammel mann og legger ut om hva han ønsker å gjøre seksuelt med ei 15 år gammel jente mens kona sitter og hører på? Sorry meg, men han høres jo bare direkte kvalm ut! Og å kline med henne?!? Fy f..., jeg hadde blitt forbanna! Ikke finn deg i dette! Han er tross alt gift med deg. Da har han da ikke noe med andre damer å gjøre! (I hvert fall så lenge dere to ikke har et såkalt "åpent forhold") Jeg ville også sett på det som utroskap om samboeren min hadde kysset/klinet med ei annen jente. Lykke til videre Med vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/9900-vil-ikke-ha-meg-mere/#findComment-52356 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solveig Vennesland, Familierådgiver Skrevet 16. november 2000 Del Skrevet 16. november 2000 Jeg hadde ikke funnet meg i det. En ting er å kysse en annen,men at han ikke engang ser på det som noe han bør unnskylde ,det er ikke akseptabelt. Det er mulig at mange ,og kanskje tilogmed de fleste får lyst på andre damer,men det er ingen unnskyldning for den type oppførsel.Hadde min mann gjort noe slikt,skulle han fint fått sove i ytterboden,,og ikke fått komme inn igjen før han hadde bedt om unnskyldning og lovet å ikke gjøre noe slikt igjen.Og det er ikke sikkert jeg hadde slått meg tilro med det engang,om han hadde vist de holdningene som din mann viser.Det er ikke noe du må finne deg i,"fordi alle menn er slik".Hvis du gir det inntrykket at du misliker det ,men likevel lar dette forsvinne av seg selv.....da har du store sjanser for at han gjør det igjen.(enten du er der så du kan se det,eller ikke) Utroskap begynner i hjertet og tankene.Og det han gjorde er fryktelig respektløst og æreløst. Du må ikke godta denslags oppførsel.Hverken drikking eller påstander om at han er som alle andre menn,er noen fullgod forklaring. Jeg håper du får ham til å forstå at det er noe du ikke liker,og heller ikke ønsker velkomment i forholdet deres. *Klemmer* Hei "Fuzzie" Synes du har fått god støtte nedenfor her. Du har grunn til å føle deg såret og krenket av din mann etter hans oppførsel på festen. Jeg merket meg mest at han sier at han har lyst på andre jenter når han drikker. Likvel vil han bo med deg. Det er ikke uvanlig, men uakseptabelt og uheldig, at grenser for intimitet og sex legges igjen hjemme når en er på fest. Fylla er ingen unnskyldning, men heller et tegn på selvopptatthet. Jeg håper du ikke finner deg i å godta at mannen din vil ha både i pose og sekk. Her må du vise hva du mener. Klarer du å ta saken opp med han og fortelle han ditt syn. Spør hva han vil gjøre for å unngå slikt på neste fest med fyll? Tror du episoden med 15 åringen er en engangshistorie? Hvis han avviser både diskusjonen og deg, kan du vurdere hva du vil gjøre. Vil du be han om en pause, f.eks. ved å flytte ut for en tid? Jeg tror ikke du taper på å være tydelig. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/9900-vil-ikke-ha-meg-mere/#findComment-45492 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solveig Vennesland, Familierådgiver Skrevet 16. november 2000 Del Skrevet 16. november 2000 Jeg hadde ikke funnet meg i det. En ting er å kysse en annen,men at han ikke engang ser på det som noe han bør unnskylde ,det er ikke akseptabelt. Det er mulig at mange ,og kanskje tilogmed de fleste får lyst på andre damer,men det er ingen unnskyldning for den type oppførsel.Hadde min mann gjort noe slikt,skulle han fint fått sove i ytterboden,,og ikke fått komme inn igjen før han hadde bedt om unnskyldning og lovet å ikke gjøre noe slikt igjen.Og det er ikke sikkert jeg hadde slått meg tilro med det engang,om han hadde vist de holdningene som din mann viser.Det er ikke noe du må finne deg i,"fordi alle menn er slik".Hvis du gir det inntrykket at du misliker det ,men likevel lar dette forsvinne av seg selv.....da har du store sjanser for at han gjør det igjen.(enten du er der så du kan se det,eller ikke) Utroskap begynner i hjertet og tankene.Og det han gjorde er fryktelig respektløst og æreløst. Du må ikke godta denslags oppførsel.Hverken drikking eller påstander om at han er som alle andre menn,er noen fullgod forklaring. Jeg håper du får ham til å forstå at det er noe du ikke liker,og heller ikke ønsker velkomment i forholdet deres. *Klemmer* Hei "Fuzzie" Synes du har fått god støtte nedenfor her. Du har grunn til å føle deg såret og krenket av din mann etter hans oppførsel på festen. Jeg merket meg mest at han sier at han har lyst på andre jenter når han drikker. Likvel vil han bo med deg. Det er ikke uvanlig, men uakseptabelt og uheldig, at grenser for intimitet og sex legges igjen hjemme når en er på fest. Fylla er ingen unnskyldning, men heller et tegn på selvopptatthet. Jeg håper du ikke finner deg i å godta at mannen din vil ha både i pose og sekk. Her må du vise hva du mener. Klarer du å ta saken opp med han og fortelle han ditt syn. Spør hva han vil gjøre for å unngå slikt på neste fest med fyll? Tror du episoden med 15 åringen er en engangshistorie? Hvis han avviser både diskusjonen og deg, kan du vurdere hva du vil gjøre. Vil du be han om en pause, f.eks. ved å flytte ut for en tid? Jeg tror ikke du taper på å være tydelig. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/9900-vil-ikke-ha-meg-mere/#findComment-52368 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hawkwind Skrevet 16. november 2000 Del Skrevet 16. november 2000 Hva er det nå man sier...? "sannheten hører man av barn og fulle folk", eller noe lignende. Beklager å måtte si det, men mannen din høres ut som om han er en førsteklasses drittsekk. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/9900-vil-ikke-ha-meg-mere/#findComment-45581 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hawkwind Skrevet 16. november 2000 Del Skrevet 16. november 2000 Hva er det nå man sier...? "sannheten hører man av barn og fulle folk", eller noe lignende. Beklager å måtte si det, men mannen din høres ut som om han er en førsteklasses drittsekk. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/9900-vil-ikke-ha-meg-mere/#findComment-52457 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.