Gå til innhold

Blitt forelsket i min elskerinne

Anbefalte innlegg

Idiotisk sier du, men det har nå hendt. Jeg har ramlet for denne jenta, som er blitt min herlige elskerinne og beste venn. Vi har holdt sammen i 3 mnd og treffes flere ganger ukentlig, har sex som oftest men ikke alltid. Jeg vet jo at det er feil, men for meg er hun spesiell, jeg har aldri vært så glad i noen som henne, og jeg vet hun føler det samme. Forholdet er etter hennes utsagn platonisk. Jeg har ikke lagt noe press på henne for å flytte fra mannen sin (de er gift). I starten slet jeg mye med følelsene, men har fått kontroll på dem. Jeg nyter dagene, og har det bra. Men i blant lager hun noen scener, og prøver å skyve meg vekk, men så går det ett døgn, og så er vi venner igjen, Jeg har spurt henne om hun tror på oss i fremtida, men hun vil ikke love meg noe, kan på en måte forstå det. Er jeg utrolig naiv, eller skal jeg vente så lenge jeg føler at hun er den jeg vil ha, selvsagt innenfor rimelig tid?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/99037-blitt-forelsket-i-min-elskerinne/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ikke undertegnet

Tror du bare forspiller tiden. Du sier ikke noe om hvorvidt du selv er gift eller ikke og om du evt. ønsker å bryte ut av ditt ekteskap. Er det slik at hun bare vil ha deg som "tidsfordriv" så kutt henne ut og det bør du si til henne. Det er først og fremst hun selv som er ansvarlig for sitt ekteskap, men du er også medansvarlig dersom du bidrar til at familier splittes. Men av og til er det likevel ikke til å unngå.

Annonse

Gjest malun

For det første: Et platonisk forhold inkluderer _ikke_ sex. Et platonisk forhold er "fra nakken og opp", det vil si at så lenge dere har sex, kan det _ikke_ kalles platonisk.

For det andre: Ja, du er naiv. Det kan tenkes at dama har følelser for deg. Det kan like gjerne tenkes at hun synes du er veldig grei å ha som en beleilig tilkallingshjelp for hennes selvtillit - og sexliv.

Uansett motivet hennes bør du kutte ut (i hvert fall så lenge du er følelsesmessig involvert). Ved å bli, risikerer du å oppfattes som det du oppfører deg som - ei dørmatte. Ved å kutte henne ut, vil du finne ut om hun er interessert i deg eller ikke. Den sjansen bør du ta - for din egen skyld.

Lykke til!

Da må du være mann med stor M til å vise det med ord og handlinger og. Det du virkelig føler for henne og for fremtiden deres. For det må du huske, hun er helt sikkert i en stor dilemma nu?! Så, det er helt sikkert opp til deg og, hva det blir i mellom dere to!

• 2 uker senere...

Måtte le da jeg leste "Forholdet er etter hennes utsagn platonisk. ", etter at du har lagt ut om deres aktive sexliv (et platonisk forhold er uten sex).

Ellers: Dersom du synes det er greit å la deg bli brukt, så for all del. Men egentlig tror jeg du vil få mer ut av å bryte med denne jenta og finne deg en kjæreste som kan være din - og ikke "tilhøre" noen andre...

Annonse

Måtte le da jeg leste "Forholdet er etter hennes utsagn platonisk. ", etter at du har lagt ut om deres aktive sexliv (et platonisk forhold er uten sex).

Ellers: Dersom du synes det er greit å la deg bli brukt, så for all del. Men egentlig tror jeg du vil få mer ut av å bryte med denne jenta og finne deg en kjæreste som kan være din - og ikke "tilhøre" noen andre...

KaVa! Dette spørsmålet var rettet til "usikker".Døm ikke før du vet, hørt det uttrykket?!

KaVa! Dette spørsmålet var rettet til "usikker".Døm ikke før du vet, hørt det uttrykket?!

Hva? skjønner ikke invendingen din. Jeg har da ikke kommentert noens spørsmål til usikker, jeg? Og såvidt jeg kan se, dømmer jeg ikke noen, bare svarer på hva usikker skriver (hun sier jo i praksis at hun bruker han)...

Skjønner ikke kommentaren din.

*forrvirret*

(og hvem har sagt at man ikke har vært i samme situasjon? For alt du vet, så kan det hende at jeg baserer mitt svar på egne erfaringer)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...