Gjest Tilla2 Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Har vært sammen med en mann i nær 2 mnd. Vi er begge i 30-årene, og starten var fantastisk. Jeg følte han var så betatt, masse sms'er, snakk om fremtid - mange positive kommentarer og oppriktig interesse fra hans side. Vi har ganske ulik bakgrunn - selv om vi går veld bra overens - i tillegg til at han mistet jobben for noen måneder siden og ikke har fått en ny. Det førte til en liten konfrontasjon - og etter det føler jeg tar initiativet til sms'er (han svarer, men...), gløden hans er mer borte - og i helgen klarte han til og med å svare at "jeg håper ikke det" da jeg spurte (på spøk) om jeg var årsaken til hans påståtte energiløshet ... Ellers var han normal i helgen - men det er ikke den samme driven og initiativet. Jeg har vondt i magen og sov dårlig i natt. Bør jeg spørre han direkte - eller la han få litt tid for seg selv til å tenke? Trekke meg unna? Han sier jeg tenker for mye - men jeg har erfart dette før; veldig engasjement, dabber litt av - før de plutselig trekker seg. Muligens er jeg ikke gjort for forhold ... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/99088-f%C3%B8lelsene-dabber-av/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
soleil Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Å miste jobben og gå arbeidsledig kan være en stor belastning. Kan hende han er nedfor på grunn av det. Det som stod i den sms'n er verdt å ta opp med han. Hva vil han egentlig? Hva føler han for deg? Og hva med deg? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/99088-f%C3%B8lelsene-dabber-av/#findComment-561015 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solveig Vennesland, Familierådgiver Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Hei! Det er dessverre mange som trekker seg når de første intense følelsene daler i forholdet. Det er vanlig. Når forelskelsesfølelsene dabber av, kommer andre trekk frem hos personen. Og hvis man da ser trekk og sider ved personen som man ikke liker, og som man ikke kjenner igjen fra eget liv, så kan man bli usikker og miste lysten på noe mer. Parforhold er mer enn forelskelse og følelser. Men det tar det tid å få tak i og utvikle sammen. Slik du beskriver din mann, høres det ut til at han tilhører den gruppen som raskt trekker seg når forelskelsen daler. Han tør ikke gå videre. Men hans vegring kan kanskje også skyldes at han for tiden er nedfor pga mangel på jobb og frustrasjon av den grunn. Spør han og ta en prat om det, og kjenn selv etter om du vil ha en partner som ikke vil bli mer kjent med deg enn som så. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/99088-f%C3%B8lelsene-dabber-av/#findComment-562409 Del på andre sider Flere delingsvalg…
G26 Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Jeg har selv vært arbeidsledig i ca 2 år nå. Jeg kjenner selv at jeg har mindre energi enn før. Jeg er ikke mindre forelsket i min samboer nå enn før, men jeg føler meg ganske hjelpesløs og enrgiløs. Min samboer jobber og innimellom når hun reiser på jobb og jeg sitter igjen alene uten å ha noe å gå til så blir jeg til tider veldig deprimert. Må innrømme at tanken om selvmord har streifet meg fordi jeg føler at det er ingen lys i tunellen. Men så har jeg også alltid vært en sta jævel og jeg klarer alltid å finne noe som gjør livet verdt å leve igjen. Dette kan kanskje ikke sammenlignes da jeg har vært arbeidsledig i å lang tid men det kan være noe likhetstrekk synes jeg. Og det med SMS'n trenger ikke bety noe. Jeg er kjempe flink til å ringe og sånt når jeg har akkurat begynt på et forhold, men etter en stund dabber dette av hos meg. Men ikke fordi jeg er mindre forelsket, men fordi jeg hater å snakke i telefon. *glizerLitt* Håper det ordner seg for deg og at du helle prøver å finne en måte å snakke med han på. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/99088-f%C3%B8lelsene-dabber-av/#findComment-573448 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.