Gå til innhold

Til alle kvinner: vibrator eller pikk?

Anbefalte innlegg

Gjest en smule bekymret

Jeg har et spørsmål til alle kvinner på dette forumet:

Hvordan vil dere rangere sex med en mann i forhold til å stimulere seg selv med en vibrator?

Håper på seriøse svar. Har tenkt å overraske min samboer med en vibrator, men har selvsagt ikke lyst at den skal ta over rollen min i seksuallivet.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/99093-til-alle-kvinner-vibrator-eller-pikk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Vanskelig å svare på uten at jeg har prøvd deg, men det _kan_ jo tenkes at en vibrator er å foretrekke hvis mannen er komplett udugelig i senga. Det gjelder helt sikkert ikke deg da, det kan jeg aldri forestille meg:-)

Jeg vil tro at de aller, aller fleste foretrekker ekte vare.

Tja... Dette kommer vel litt ann på mannen som sexpartner.

Selv får jeg ofte høre at jentene foretrekker dildoen framfor meg.

Det er ikke rent sjelden at jenta har sagt hun har vondt i hodet, hvor på jeg sovner, for så å våkne opp av during og stønning senere på natta.

Men det er helt ok. Så mange gode dildoer som finnes på markedet om dagen, så kan man rett og slett ikke forvente at man kan utkonkurrere dem alle.

Sex med den man er glad i er selvsagt best, men en vibrator piffer bare opp.

Du vil sikkert like om hun leker litt for deg, det liker iallefall sambo :-)

Så bytter man bare ut vibben med ekte vare, når det er ønskelig. For ingenting kan erstatte den ekte kosen min.

Det er ikke rent sjelden at jenta har sagt hun har vondt i hodet, hvor på jeg sovner, for så å våkne opp av during og stønning senere på natta.

Men det er helt ok. Så mange gode dildoer som finnes på markedet om dagen, så kan man rett og slett ikke forvente at man kan utkonkurrere dem alle.

*lol*

det er godt det ikke bare er jeg som har det problemet...

begynner å bli glad i den vibrerende saken til sambis :-)

Du får foreslå DP da sånn at du får kjenne litt av vibreringen du også. ;-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...