Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest lorettaa

hei!

snakket med legen idag. han anbefalte loetta,som visstnok skal være en ny type. man legger ikke på seg av denne sa han.den har et meget lavt innhold av hormoner,marvelon f.eks som også hjelper mot vektøkninng,akner og kroppsbehåring, inneholder 4 ganger så mye som loetta.

jeg har søkt på loetta p.p på nettet,men finner ingen treff...!? merkelig..kanskje skrevet feil.har lyst finne ut litt mer om den.vet du hvor jeg kan finne info om den?

begynte med trinordiol i februar,men nå har jeg hatt herpesutbrudd 2 !!? ganger siden da.Type 1,på leppa.fortvilende.men det er svært sannsynlig at det er hormoninnholdet som er årsaken til det. var ellers fornøyd med den.

det er forskjell på monofase og trifase-piller. innholdet av hormoner.. de som bruker monofase-piller har større sjanse for å få små blødninger mellom menstr.

og- hvis man skal utsette mensen,kan man hvis man bruker monofase,(f.eks loetta,marvelon,yasmin,follimin,mikrogynon) starte direkte på nytt brett når man er ferdig med et,uten opphold. men med trifase- må man fortsette med enten gule eller hvite (altså midt i brettet)for så å kaste resten fordi hormon-inneholdet ikke er det samme.

dette er noe av det jeg foretrekker ved valg av p.p! =)

mvh

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/99120-hvilken-p-pille/#findComment-560959
Del på andre sider

hei!

snakket med legen idag. han anbefalte loetta,som visstnok skal være en ny type. man legger ikke på seg av denne sa han.den har et meget lavt innhold av hormoner,marvelon f.eks som også hjelper mot vektøkninng,akner og kroppsbehåring, inneholder 4 ganger så mye som loetta.

jeg har søkt på loetta p.p på nettet,men finner ingen treff...!? merkelig..kanskje skrevet feil.har lyst finne ut litt mer om den.vet du hvor jeg kan finne info om den?

begynte med trinordiol i februar,men nå har jeg hatt herpesutbrudd 2 !!? ganger siden da.Type 1,på leppa.fortvilende.men det er svært sannsynlig at det er hormoninnholdet som er årsaken til det. var ellers fornøyd med den.

det er forskjell på monofase og trifase-piller. innholdet av hormoner.. de som bruker monofase-piller har større sjanse for å få små blødninger mellom menstr.

og- hvis man skal utsette mensen,kan man hvis man bruker monofase,(f.eks loetta,marvelon,yasmin,follimin,mikrogynon) starte direkte på nytt brett når man er ferdig med et,uten opphold. men med trifase- må man fortsette med enten gule eller hvite (altså midt i brettet)for så å kaste resten fordi hormon-inneholdet ikke er det samme.

mvh

P-pillen heter Loette, osm jeg har skrevet i et innlegg over.. Jeg bruker denne selv og har litt problemer med å finne stoff om den på nettet jeg også! Men tror det er fordi den er ganske ny..

Jeg er hvertfall superfornøyd med den!

Har ikke fått noen bivirkinger, som vektøkning, kviser el.l. Kun mindre mens! Men dette kan jo selvfølgelig være veldig individuelt, men jeg råder deg til å prøve den ut hvertfall!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/99120-hvilken-p-pille/#findComment-560983
Del på andre sider

hei!

mvh

Hei!

Hmmm... er visst vanskelig å finne svar om loetta-p-pillen. Fant en del om Yasmin hvor det blant annet gir høyere risiko for blodpropp. Ikke vet jeg. Så legen din anbefalte Loetta?

Er selv interessert i en p-pille som ikke gir økt vekt + kviser. Gikk på Triodinol før. Var greit det, men litt humørsvingninger, he he...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/99120-hvilken-p-pille/#findComment-561102
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...