Gå til innhold

Til alle kvinner: Størrelse på vibrator

Anbefalte innlegg

Gjest en smule bekymret

Jeg skrev tidligere i dag et innlegg der jeg spurte om hvordan dere kvinner vurderte sex med en mann i forhold til å bruke vibrator. Jeg takker for god respons.

Når jeg nå skal kjøpe en vibrator til min kjære, kommer neste spørsmål: Hvor stor bør den være?

Jeg har tenkt at den ikke bør være større enn pikken min: Er dette fornuftig tenkt eller er det ikke så viktig? Jeg vil jo ikke at skjeden hennes skal tilpasse seg vibratoren og at penisen min skal føles liten for henne.

Fortsetter under...

Ja, akkurat det med at den er mindre enn din egen er nok for mange menn ganske relevant.

Men her røyk jeg også på et ganske stort problem når jeg skulle gå til innkjøp av dildo, og det var rett og slett at det åpenbart er begrenset hvor små plastdingster man kan få tak i.

Den skal vel ikke inni? Så størrelsen trenger ikke være så stor. Den skal vel bare røre klitoris rekner jeg med?

Kjøp vibrator. Ikke dildo.

De fleste er i one-size kan du si. De er på størrelse med en gjennomsnittelig pikk. For spesielt interesserte fins det XL- dildoer.

Ikke vær nervøs for at vibratoren tar din plass. Det er ganske mye DU kan gjøre som ikke en vibrator kan.

Gjest Goldis

Ja, akkurat det med at den er mindre enn din egen er nok for mange menn ganske relevant.

Men her røyk jeg også på et ganske stort problem når jeg skulle gå til innkjøp av dildo, og det var rett og slett at det åpenbart er begrenset hvor små plastdingster man kan få tak i.

;-)

Annonse

petter smart

Kjøp vibrator. Ikke dildo.

De fleste er i one-size kan du si. De er på størrelse med en gjennomsnittelig pikk. For spesielt interesserte fins det XL- dildoer.

Ikke vær nervøs for at vibratoren tar din plass. Det er ganske mye DU kan gjøre som ikke en vibrator kan.

Klippe plenen og ta oppvasken?

Gjest soleil, sexpert

Klippe plenen og ta oppvasken?

Ja, kjekt om han klipper plenen og tar oppvasken. :)

Skulle likt å sett en vibrator som hadde klart det ;)

Sånn mer sexrelatert kan en mann kose, holde rundt, slikke, kysse, massere, daske.

En vibbis kan bare å vibrere. Dessuten er den kald.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...