Gå til innhold

Når merket dere noe? Rugedag nr?

Anbefalte innlegg

Gjest venter (helst ikke)mensen til helgen

Hvilken dag merket dere noe i magen/bryster?

Jeg har noen ganger stikkinger/smerter (varere 1 - 2 sek) nederst i magen. Ble evt. befruktet forrige lørdag.

vet ikke om det skyldes graviditet, men lurer jo masse. men liker ikke stikkingene! Har mistet før.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/99123-n%C3%A5r-merket-dere-noe-rugedag-nr/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Adina1365380490

Hei!

Jeg har nettopp blitt gravid. Det jeg merka ganske fort var litt ømme pupper, og små vondt i hodet. Etterhvert fikk jeg mensmurringer, som kommer nå og da enda (testet for en uke siden) Men disse symtomene er jo helt individuelle, så det er vanskelig å si noe om deg.

Mvh

Gjest Miranda

Hei! Tror ikke du skal være redd for stikningene. Festesmerter, sa folk til meg.Jeg hadde masse av dem.Vet ikke om det var det, men jeg ble iallefall gravid.(satte inn egg 9.mars) Hadde litt blødninger også, men det gikk bra. Jeg merket ikke noe spesielt egentlig.Fikk litt halsbrann på kveldene etter ei ukes tid etter innseting, ellers ingenting. Mensmurringene var der også, og kommer ennå av og til. ønsker deg lykke til.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...