Gå til innhold

Partnerens sexønsker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• favn

8

• petter smart

6

• Altman

4

• SierDuDet

2

Mest aktive i denne tråden

Ønsker også å høre fra dere som liker dette og holder på med dette.

Jeg trenger råd rundt hele spørsmålet!

wetsex har jeg vært med på, og liker det! vi gjør det ikke ofte men en gang iblant. fisting byr meg imot, både når det gjelder og gi og få. Men for all del; hver sin smak.

Det han ønsker er kanskje litt uvanlig, men ikke verre enn mye annet folk finner på.

Poenget er ikke om du skal si nei, det skal du selvfølgelig dersom du ikke vil være med på dette, men hvordan du sier nei. Ikke framstill han som pervers og ekkel som spør om dette. Si bare at du ikke har sansen for slikt, men at du respekterer hans ønsker.

Noen spesielle grunner til at du ikke vil prøve dette? Er det helt utelukket? Men husk å ikke love å tenke på det eller noe dersom du vet du aldri kommer til å gjøre det. Ellers blir det evinnelig masing framover.

'Det han ønsker er kanskje litt uvanlig, men ikke verre enn mye annet folk finner på.'

Det kan du ikke mene!?? En jævla _knyttneve_ i, ja du vet...!? Jeg mener, det er jo bare ikke mulig uten å ødelegges totalt. Er ikke det sykt og 'verre enn mye annet', så vet ikke jeg... Trodde det var en vanvittig spøk første gang jeg hørte om 'fenomenet'.

Gjest dumma

Det vil du egentlig ikke vite, det er jeg sikker på.

Menneh... det er knyttet neve og kanskje enda mer for alt jeg vet inn i et eller flere av kroppens hulrom 'der nede', på mann eller kvinne.

Sykt? Eh?

Jeg kan ikke forstå at det har noe med sexualitet å gjøre. Hvem kan tenne på dette? Jeg tror nicket mitt passer, jeg var så naiv at jeg viste ikke at dette eksisterte.

Annonse

petter smart

'Det han ønsker er kanskje litt uvanlig, men ikke verre enn mye annet folk finner på.'

Det kan du ikke mene!?? En jævla _knyttneve_ i, ja du vet...!? Jeg mener, det er jo bare ikke mulig uten å ødelegges totalt. Er ikke det sykt og 'verre enn mye annet', så vet ikke jeg... Trodde det var en vanvittig spøk første gang jeg hørte om 'fenomenet'.

En knyttneve i rumpa er uvanlig, og ikke noe jeg kunne tenkt meg. Men noen liker vel slikt også, og jeg synes ikke vi bør fordømme dem. Det er poenget mitt. En skal ikke være med på ting en ikke vil, men en bør ikke fordømme den andre når denne åpner seg opp og deler slike uvanlige ønsker. Ellers dør åpenheten i forholdet.

Er det så mye mer normalt å stikke penis i analen?

Hmm, jeg trodde ikke du var så fordomsfull. Sykt? Jeg forstår ikke at du kan si det.

En knyttneve i rumpa er uvanlig, og ikke noe jeg kunne tenkt meg. Men noen liker vel slikt også, og jeg synes ikke vi bør fordømme dem. Det er poenget mitt. En skal ikke være med på ting en ikke vil, men en bør ikke fordømme den andre når denne åpner seg opp og deler slike uvanlige ønsker. Ellers dør åpenheten i forholdet.

Er det så mye mer normalt å stikke penis i analen?

Nå tenkte jeg på anatomiske fakta, ikke på 'ting' i analen generelt.

Jeg skjønner bare ikke at det går an å stappe en voksen knyttneve opp i skjede eller anal uten å ødelegge sakene for godt.

Hmm, jeg trodde ikke du var så fordomsfull. Sykt? Jeg forstår ikke at du kan si det.

Altman, nå legger jeg godviljen til og sier at du tuller.

Menneh..., for sikkerhets skyld:

At jeg rygger over fenomenet har ikke med fordomsfullhet å gjøre, 'Gjenstander' her eller der er ikke problemet, men STØRRELSEN, mann! Jeg nekter å tro at mennesker med normal anatomi kan utsettes for en knyttneve i en eller begge kroppsåpninger. Det går bare _ikke_ an.

Altman, nå legger jeg godviljen til og sier at du tuller.

Menneh..., for sikkerhets skyld:

At jeg rygger over fenomenet har ikke med fordomsfullhet å gjøre, 'Gjenstander' her eller der er ikke problemet, men STØRRELSEN, mann! Jeg nekter å tro at mennesker med normal anatomi kan utsettes for en knyttneve i en eller begge kroppsåpninger. Det går bare _ikke_ an.

Ok, jeg mente ikke at du var fordomsfull.

Men det er jo fakta at folk driver og putter knyttnever oppi diverse hull. NOE må det jo gi dem

Ok, jeg mente ikke at du var fordomsfull.

Men det er jo fakta at folk driver og putter knyttnever oppi diverse hull. NOE må det jo gi dem

Joda, men... hvordan er det _mulig_, rent fysiologisk? Hvilke kropper har disse menneskene?

Oi, nå tenker jeg vi sier stopp og bare konstaterer at den type viten er for meeeget spesielt interesserte.

Annonse

Joda, men... hvordan er det _mulig_, rent fysiologisk? Hvilke kropper har disse menneskene?

Oi, nå tenker jeg vi sier stopp og bare konstaterer at den type viten er for meeeget spesielt interesserte.

Enig. Nå for tiden tenker jeg bare flytting :) Lørdag er det Halden, gitt.

Enn du da.... når vil du befinne deg på disse kanter?

Enig. Nå for tiden tenker jeg bare flytting :) Lørdag er det Halden, gitt.

Enn du da.... når vil du befinne deg på disse kanter?

Så såvidt at dere er på flyttefot, men hvorfor Halden? Jobb?

Lykke til med flyttekaos og alt sammen :-)

Nytt familietilskudd på sensommeren, et stykke sør for Oslo (vestover), er absolutt grunn til en liten østlandsturné. Men det er jo en stund til...

Så såvidt at dere er på flyttefot, men hvorfor Halden? Jobb?

Lykke til med flyttekaos og alt sammen :-)

Nytt familietilskudd på sensommeren, et stykke sør for Oslo (vestover), er absolutt grunn til en liten østlandsturné. Men det er jo en stund til...

Vi flytter til Halden fordi vi fikk et en-gang-i-livet-tilbud. Huset er fantastisk - til halvparten av markedspris :)

petter smart

Nå tenkte jeg på anatomiske fakta, ikke på 'ting' i analen generelt.

Jeg skjønner bare ikke at det går an å stappe en voksen knyttneve opp i skjede eller anal uten å ødelegge sakene for godt.

Har sett film av folk som putter både hender, føtter og hoder inne skjeder. Det meste er mulig, om en noe uvanlig og sært.

Men om en mann eller kvinne vil ha sine kroppshull ødelagt er vel det deres sak.

Gjest dumma2

Jeg kan ikke forstå at det har noe med sexualitet å gjøre. Hvem kan tenne på dette? Jeg tror nicket mitt passer, jeg var så naiv at jeg viste ikke at dette eksisterte.

Jeg visste det heller ikke. Det er mye sykt vi ikke vet om.. og kanskje ikke burde vite? Hvem tenner på noe så sykt? Og tissing? Hallo...

Gjest dumma

Har sett film av folk som putter både hender, føtter og hoder inne skjeder. Det meste er mulig, om en noe uvanlig og sært.

Men om en mann eller kvinne vil ha sine kroppshull ødelagt er vel det deres sak.

Er det deres sak? Det finnes mennesker som vil ha kuttet av arm eller ben, skal de ha "lov" til det siden de ønsker det

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...