luske Skrevet 31. mars 2003 Skrevet 31. mars 2003 Hei, er nå på 7. rugedag 8. med innsettingsdag). Vet noen hvor lenge egget blir værende i loivmoren (hvis det fortsatt lever) før det begynner å feste seg. Har iallefall forstått at det er først etter at det har festet seg atr Hcg begynner å produseres. Over hvor mange dager går "festingen" da?? Mangt man undrer seg over når man ruger hva?? Har gangske mye murringer i livmoren og håper selvfølgelig at den jobber med noe kjekt der nede:-)) 0 Siter
rymle Skrevet 31. mars 2003 Skrevet 31. mars 2003 På "Min" klinikk sa de at egget ville feste seg 2 - 3 dager etter innsetting. Man skulle ta det med ro disse dagene for at egget skulle ha best mulig sjanse. Er på 12. rugedag i dag og skal ringe klinikken for svar på HCG-prøve i morgen tidlig. Kjempespent og kjenner alt mulig rart for tiden... 0 Siter
jente721365380494 Skrevet 31. mars 2003 Skrevet 31. mars 2003 Hei luske Jeg er på rugedag 5, dag 6 med innsettingsdagen. Jeg fikk beskjed om at egget ville feste seg 6 dager etter innsetting. Jeg kjenner murringer i livmora og stikkinger i brystene. Er så spent om det er positive nyheter eller om det er hormoner fra beh. som gjør at jeg kjenner stikkinger i brystene. Spennende er det iallefall. Dagene er så lange, men det er bare å være toldmodig. Klem fra 0 Siter
Gjest Miranda Skrevet 1. april 2003 Skrevet 1. april 2003 Hei!Krysser fingrene for deg. Her er en side dere kan titte på.Her skriver du inn datoene dine for befruktning-mens, og så kommer det opp festing av egg, og hva som skjer videre uke for uke.kan være morsomt å titte på videre også.Lykke til. http://www.netdoktor.se/testdigselv/fakta/40vaeckor2.htm 0 Siter
nido1365380467 Skrevet 1. april 2003 Skrevet 1. april 2003 Måler du temperaturen hver morgen, vil tempen fra den morgenen egget er festet være 1/2 grad høyere. Denne tempen holder seg svangerskapet ut. Du kan lese det her. http://www.snartgravid.com/html/temp.asp PS: Det stemte på meg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.