Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei, er nå på 7. rugedag 8. med innsettingsdag). Vet noen hvor lenge egget blir værende i loivmoren (hvis det fortsatt lever) før det begynner å feste seg. Har iallefall forstått at det er først etter at det har festet seg atr Hcg begynner å produseres. Over hvor mange dager går "festingen" da?? Mangt man undrer seg over når man ruger hva?? Har gangske mye murringer i livmoren og håper selvfølgelig at den jobber med noe kjekt der nede:-))

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/99143-n%C3%A5r-fester-egget-seg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

På "Min" klinikk sa de at egget ville feste seg 2 - 3 dager etter innsetting. Man skulle ta det med ro disse dagene for at egget skulle ha best mulig sjanse.

Er på 12. rugedag i dag og skal ringe klinikken for svar på HCG-prøve i morgen tidlig. Kjempespent og kjenner alt mulig rart for tiden...

jente721365380494

Hei luske

Jeg er på rugedag 5, dag 6 med innsettingsdagen.

Jeg fikk beskjed om at egget

ville feste seg 6 dager etter innsetting.

Jeg kjenner murringer i livmora og stikkinger i brystene. Er så spent om det er positive nyheter eller om det er hormoner fra beh. som gjør at jeg kjenner stikkinger i brystene. Spennende er det iallefall.

Dagene er så lange, men det er bare å være toldmodig.

Klem fra

Gjest Miranda

Hei!Krysser fingrene for deg.

Her er en side dere kan titte på.Her skriver du inn datoene dine for befruktning-mens, og så kommer det opp festing av egg, og hva som skjer videre uke for uke.kan være morsomt å titte på videre også.Lykke til.

http://www.netdoktor.se/testdigselv/fakta/40vaeckor2.htm

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...