Gå til innhold

Anbefalte innlegg

kjære alle der ute.Jeg er så lei akkurat nå. En veninne har akkurat født og flere veninner rundt meg er akkurat blitt gravide. Hvorfor blir jeg så lei meg? jeg burde jo heller bli glad på deres vegne.Det er nesten så jeg blir sjalu, men jeg tør nesten ikke si ordet fordi jeg ønsker alle å kunne få barn, men hvorfor får jeg det ikke selv.

Jeg er så utolmodig, så selv om vi er i gang med forsøk (snart)så vil jeg være gravid nå!!!!!!

jeg blir helt gal. har bare lyst å sette meg ned å grine og trøste meg med masse sjokolade.

Verden er så urettferdig!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/99170-noen-tanker-p%C3%A5-en-mandagskveld/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har det på akkurat samme måten selv... Vi var et av de første parene i vennegjengen som planla å prøve å få barn. Etter et par år uten noe lykketreff for vår del, så har alle våre venner fått barn (og da mener jeg faktisk ALLE). 3 av mine venninner har til og med gått på p-pillen når de har blitt gravide! Føler det såå urettferdig!! Men snart skal vi i gang med vårt første prøverørsforsøk. Gleder oss - endelig skal det kanskje bli vår tur!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...