Gå til innhold

Var dette sexpress?

Anbefalte innlegg

Joda, skrev pripne feil, sånne ting skjer aldri deg? Infantilt språk, jasså, hvor?

Hvorfor gidder du å skrive svar, når du ikke har noe å svare i forhold til det det ble spurt om da? For å spre litt hygge?;)

At en forteller morsomme historier på bar er vel neppe overaskende i seg selv? Hva snakker du om på bar? Været?

Veeeldig anonym, ser jeg.

Fortsetter under...

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

7

• favn

6

• SierDuDet

4

• dewey

2

Mest aktive i denne tråden

laguna1365380434

Veeeldig anonym, ser jeg.

Det skar seg visst tidligere i tråden, gitt..Slikt skjer..

Skjønner bare ikke hvorfor du svarer så surt.. Har jeg gjort deg noe? Jentunger,vi? Vi er voksne dødstøffe damer skal jeg si deg...:) Infantilt språk, my ass...

laguna1365380434

Hehe, gjør vel ikke noe. Må flire også :-)

Nei, sexpress, han hadde vel greid å lempe dere ut, hvis han ville.

Var litt teit det der med navnet gitt.. Hadde drukket et par pilser inatt og skulle kort innom dol, og så glemte jeg at jeg hadde byttet nick gitt:).. men, men..

Jeg synes ikke det var press, men det synes altså kompisene..

Gjest QuePasta

Hvis dette hadde vært 2 menn som hadde reist hjem til en venninne og gjort det samme, så skal jeg banne på at 9 av 10 her inne hadde sagt at det var overgrep eller i greseland til overgrep. Og folk ville ha sagt at: du sier at hun ville det, men det sier alle overgripere.

Nå er det pinadø på tide at dere begynner å se på handlingene og ikke hvilket kjønn som utfører dem.

Når det er sagt, så har jeg ingen formening om det var overgrep. Jeg vet ikke hva fyren egentlig mente og syntes annet enn hva du sier. Kanskje var det en drøm som endelig ble oppfylt, kanskje ikke ...

Enig!

Annonse

sexpress: Nope...

men, hadde dette vært to gutter, så hadde de vel blitt tiltalt for voldtekt er jeg redd...

men hadde dere kommet snikende inn til meg, så hadde jeg ikke trengt lang tid på å gni søvnen ut av øynene...

men bare sånn på siden, ble dere fornøyd? siden dere gjorde dette som et resultat av missnøye mener jeg:-)

Gjest ikke nick nå

sexpress: Nope...

men, hadde dette vært to gutter, så hadde de vel blitt tiltalt for voldtekt er jeg redd...

men hadde dere kommet snikende inn til meg, så hadde jeg ikke trengt lang tid på å gni søvnen ut av øynene...

men bare sånn på siden, ble dere fornøyd? siden dere gjorde dette som et resultat av missnøye mener jeg:-)

Vi var fornøyde vi! Og følte oss såå eksprimentelle..:)

En kan jo ikke ha på seg at man ikke prøver ting!

Gjest ikke nick nå

Dette er jo ikke sexpress. Press er det hvis det hadde vært i bytte mot noe annet. F.eks. på en jobb hvor en leder legger an på en ansatt med løfte om litt mer i lønningsposen eller bli tilgodesett i en eller annen sammenheng. Eller mellom en lærer og elev hvor lokkemiddelet er bedre karakterer.

Han kunne ha sagt nei uten å risikert stort, noe som i tilfelle hadde vært århundrets bommert. Det var da fanden så hjeldige enkelte mennesker er:-) Hvorfor er det ikke flere slike kvinner som dere??

Jeg synes også det var voldsomt at mine gode venner plutselig skulle ha så masse skrupler..

De pleier å være morsomme mennesker, så jeg ble overasket over at de plutselig satt der og var moralske og kjedelige..

Flere kvinner som oss? Du får lete bedre da vet du.. På bar, litt sent:-)

Hvis dette hadde vært 2 menn som hadde reist hjem til en venninne og gjort det samme, så skal jeg banne på at 9 av 10 her inne hadde sagt at det var overgrep eller i greseland til overgrep. Og folk ville ha sagt at: du sier at hun ville det, men det sier alle overgripere.

Nå er det pinadø på tide at dere begynner å se på handlingene og ikke hvilket kjønn som utfører dem.

Når det er sagt, så har jeg ingen formening om det var overgrep. Jeg vet ikke hva fyren egentlig mente og syntes annet enn hva du sier. Kanskje var det en drøm som endelig ble oppfylt, kanskje ikke ...

Nakne kvinner på sengekanten er ikke farlig dersom de ikke opptrer truende eller utøver sexpress.

Er du redd for nakne kvinner eller menn ?

Det skar seg visst tidligere i tråden, gitt..Slikt skjer..

Skjønner bare ikke hvorfor du svarer så surt.. Har jeg gjort deg noe? Jentunger,vi? Vi er voksne dødstøffe damer skal jeg si deg...:) Infantilt språk, my ass...

Hvis du bare vil ha svar fra folk som jatter med deg kan du kanskje opplyse om det innledningsvis?

Personlig fant jeg altså historien din verken spesielt stilig eller sjarmerende.

laguna1365380434

Hvis du bare vil ha svar fra folk som jatter med deg kan du kanskje opplyse om det innledningsvis?

Personlig fant jeg altså historien din verken spesielt stilig eller sjarmerende.

Du svarte jo ikke på det jeg spurte om.. Var bare surmaget rundt språket mitt, og slang på noe spydig om hva en snakker om på byen..

Folk må gjerne være uenige med meg, men fortrinnsvis ha noe å mene..

Sånn surmuling er noe av det minst stilige og sjarmerende jeg vet..

Annonse

Gjest ikke nick nå

Prinsipielt er jeg enig med Zirine under her.

Du burde forresten lese Marta Tikkanens "menn kan ikke voldtas", hvis du ikke alt har gjort det.

Ja, jeg ser mulighetene for at jenter slipper unna med mer..

Men nå synes ikke jeg det hadde vært press hvis to gutter hadde spurt heller, en kan da si nei..? Men jeg fikk altså litt tvilern siden vennene mine ikke anså det som uproblematisk.. Ble litt satt ut av den!:)

Skal prøve boka!

Du svarte jo ikke på det jeg spurte om.. Var bare surmaget rundt språket mitt, og slang på noe spydig om hva en snakker om på byen..

Folk må gjerne være uenige med meg, men fortrinnsvis ha noe å mene..

Sånn surmuling er noe av det minst stilige og sjarmerende jeg vet..

Dette går ganske langsomt... jaja.

At to personer nærmest overfaller en tredje og ukjent person i senga si er ganske grovt, for å si det mildt. Jeg skjønner at du ikke har naturlige innebygde sperrer, men derimot lurer på om folk som ikke jubler av slikt er 'pripne supermoralister' *himler*

Godt at du ikke er mann, da hadde du neppe hatt tilgang på pc, men derimot utsikt til gustne murvegger 1,5 meter i alle retninger og lite dasshøl i hjørnet.

At to personer nærmest overfaller en tredje og ukjent person i senga si er ganske grovt, for å si det mildt. Jeg skjønner at du ikke har naturlige innebygde sperrer, men derimot lurer på om folk som ikke jubler av slikt er 'pripne supermoralister' *himler*

Godt at du ikke er mann, da hadde du neppe hatt tilgang på pc, men derimot utsikt til gustne murvegger 1,5 meter i alle retninger og lite dasshøl i hjørnet.

"Godt at du ikke er mann, da hadde du neppe hatt tilgang på pc, men derimot utsikt til gustne murvegger 1,5 meter i alle retninger og lite dasshøl i hjørnet."

Hvorfor det? De vekket da mannen og spurte han om han ville ha sex før det skjedde?

Er dette isåfall et overgrep?

Hvis to menn dunker på døra til en jente, vekker henne, spør om hun vil ha sex, hun sier ja noe som medfører en trekant, så mener du at dette er overgrep?

"Godt at du ikke er mann, da hadde du neppe hatt tilgang på pc, men derimot utsikt til gustne murvegger 1,5 meter i alle retninger og lite dasshøl i hjørnet."

Hvorfor det? De vekket da mannen og spurte han om han ville ha sex før det skjedde?

Er dette isåfall et overgrep?

Hvis to menn dunker på døra til en jente, vekker henne, spør om hun vil ha sex, hun sier ja noe som medfører en trekant, så mener du at dette er overgrep?

Jeg har ikke brukt begrepet overgrep. Men forsøker å spissformulere at når to nakne personer tar seg inn på soverommet til en fremmed og attpåtil temmelig eksplisitt (slik det går fram av hovedinnlegg) jakter på sex, må det jammen meg være lov å stille spørsmålstegn ved disse jentenes standard.

Hva om fyren hadde fått fullstendig noia, ropt opp og jaget dem på dør? Ringt politi? Hadde det vært like akseptabelt da? Hadde ikke-tilhengerne av den type atferd fortsatt blitt titulert som 'pripne supermoralister'? Jeg tviler, som en herværende kar i kulørte striper sier.

Jeg har ikke brukt begrepet overgrep. Men forsøker å spissformulere at når to nakne personer tar seg inn på soverommet til en fremmed og attpåtil temmelig eksplisitt (slik det går fram av hovedinnlegg) jakter på sex, må det jammen meg være lov å stille spørsmålstegn ved disse jentenes standard.

Hva om fyren hadde fått fullstendig noia, ropt opp og jaget dem på dør? Ringt politi? Hadde det vært like akseptabelt da? Hadde ikke-tilhengerne av den type atferd fortsatt blitt titulert som 'pripne supermoralister'? Jeg tviler, som en herværende kar i kulørte striper sier.

Du nevnte ikke overgrep, men snakket om at de kunne vært buret inn om de var gutter...

Tja... Hadde situasjonen vært omvendt og to nakne gutter hadde vandret inn på soverommet til en jente, så hadde hun kanskje blitt vettskremt, men så lenge hun ber dem gå og de går, så har de vel knapt gjort noe ulovlig.

Dog kjenner ikke jeg blotteparagraften så godt, så jeg er litt usikker på om den gjelder i private hjem.

laguna1365380434

"Dette går ganske langsomt... jaja."

Ja det gjør det, og det er ikke min skyld...!:)

"At to personer nærmest overfaller en tredje og ukjent person i senga si er ganske grovt, for å si det mildt."

Hvem har sagt at vi kastet oss over ham? Vi spurte - han hadde full annledning til å si nei.. Skulle vi sendt skriftelig søknad en uke i forveien?

"Jeg skjønner at du ikke har naturlige innebygde sperrer,"

Jeg har sperrer mot mye, men heldigvis ikke mot å utforske sex&nytelse..

"men derimot lurer på om folk som ikke jubler av slikt er 'pripne supermoralister' *himler*"

Himle ivei du, det er en av de kjæreste aktivitene deres..

Hvorfor det? Tror du ikke jenter (og gutter) er i stand til å si nei? Skal folk generelt komme i fengsel for å ha trekant og annen litt kontroversiell sex?

Men, for all del takk for at du tilslutt klarte å hoste opp det du egentlig mener, istedet for å sitte å komme med surmaga anntydninger.

Gjest nei sexpress er dette ikke

Jeg er vel for gammel nå til å finne på sånt, og før i tiden så kom jeg ikke på tanken engang. Men å snakke om sexpress er å dra det litt langt hvis han hadde reell mulighet til å si nei. Mannfolk er og blir mannfolk og jeg vil tro at de fleste drømmer om sånt. Personlig kunne jeg bli skremt og begynt å hyle hvis to nakne menn vekket meg og spurte om jeg ville ha sex.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...