Gå til innhold

Var dette sexpress?

Anbefalte innlegg

Jeg er vel for gammel nå til å finne på sånt, og før i tiden så kom jeg ikke på tanken engang. Men å snakke om sexpress er å dra det litt langt hvis han hadde reell mulighet til å si nei. Mannfolk er og blir mannfolk og jeg vil tro at de fleste drømmer om sånt. Personlig kunne jeg bli skremt og begynt å hyle hvis to nakne menn vekket meg og spurte om jeg ville ha sex.

Jeg hadde nok ikke hylt. :-)

Fortsetter under...

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

7

• favn

6

• SierDuDet

4

• dewey

2

Mest aktive i denne tråden

Blir det ikke litt svrt/hvitt å si at de enten er prippne supermoralister eller at de har rett?

Mange ville opplevd en slik situasjon som ubehagelig, og mange ville hatt store betenkligheter med å gjøre noe slikt nettopp på grunn av dette. En er da vel ikke prippen av den grunn?

Folk er forskjellig, og nettopp det er jo noe av moroa med å leve.

Ja, jeg ser mulighetene for at jenter slipper unna med mer..

Men nå synes ikke jeg det hadde vært press hvis to gutter hadde spurt heller, en kan da si nei..? Men jeg fikk altså litt tvilern siden vennene mine ikke anså det som uproblematisk.. Ble litt satt ut av den!:)

Skal prøve boka!

Det er ikke alltid BARE å si nei, av den ene eller andre grunnen.

Situasjonen i boken er en annen enn din, hun forgriper seg på en mann for å ydmyke ham, men omverdenens reaksjoner blit ikke som planlagt. Det er en ganske interessant studie i forskjellene på holdningene til menn og kvinners seksualitet, dessuten er boken godt skrevet:-)

Så du MENER faktisk at hvis to mannfolk du sånn delvis kjente lurte de du bodde sammen med til å låse seg inn, kledde seg naken og kom i senga di midt på natta helt uten å spørre deg før der og da hadde du ikke følt det ubehagelig på noen måte?

Hmm... Kanskje noe å prøve neste gang jeg skal drikke. :P

"Dette går ganske langsomt... jaja."

Ja det gjør det, og det er ikke min skyld...!:)

"At to personer nærmest overfaller en tredje og ukjent person i senga si er ganske grovt, for å si det mildt."

Hvem har sagt at vi kastet oss over ham? Vi spurte - han hadde full annledning til å si nei.. Skulle vi sendt skriftelig søknad en uke i forveien?

"Jeg skjønner at du ikke har naturlige innebygde sperrer,"

Jeg har sperrer mot mye, men heldigvis ikke mot å utforske sex&nytelse..

"men derimot lurer på om folk som ikke jubler av slikt er 'pripne supermoralister' *himler*"

Himle ivei du, det er en av de kjæreste aktivitene deres..

"Godt at du ikke er mann, da hadde du neppe hatt tilgang på pc, men derimot utsikt til gustne murvegger 1,5 meter i alle retninger og lite dasshøl i hjørnet."

Hvorfor det? Tror du ikke jenter (og gutter) er i stand til å si nei? Skal folk generelt komme i fengsel for å ha trekant og annen litt kontroversiell sex?

Men, for all del takk for at du tilslutt klarte å hoste opp det du egentlig mener, istedet for å sitte å komme med surmaga anntydninger.

'Men, for all del takk for at du tilslutt klarte å hoste opp det du egentlig mener, istedet for å sitte å komme med surmaga anntydninger.'

Det var fordi jeg så det innlysende i at når to nakne mennesker tar seg inn i et hjem og et soverom med sex som mål med en tredje og fremmed person er dette en grov handling. Men heldigvis setter du ikke presedens.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...