Gå til innhold

Hvorfor kan man bli steril av abort?

Anbefalte innlegg

Gjest drømmer om barn

Hei! Jeg har desverre tatt to kirurgiske aborter for noen år siden. Og ønsker nå barn. Jeg vet at 1 av 1000 som tar abort blir sterile, nå har jeg altså dobbelt så stor sjanse.

Men ejg lurer på hvorfor? Hva er det som bli ødelagt? Den andre aborter gikk ikke som den skulle, de fikk ikke ut alt, men det kom ut av seg selv senere. Var til GU og sjekket etter rester, men det kom ut med neste mens.

det jeg er red for nå er at noe skal ha blitt ødelagt der inne og at jeg er steril. Hva er grunnen til at noen blir sterile etter abort?

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/99275-hvorfor-kan-man-bli-steril-av-abort/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest skam deg!

Med 2 aborter.....Du setter ikke menneskelivet høyt gjør du vel. Etter min mening fortjener du IKKE flere barn. Du dreper dem jo før de blir født. Ingen unskyldning med uønsket graviditet så lenge du ikke ble voldtatt. Det florerer av prevensjon, vi lever i 2003!

Gjest Iznogood

Med 2 aborter.....Du setter ikke menneskelivet høyt gjør du vel. Etter min mening fortjener du IKKE flere barn. Du dreper dem jo før de blir født. Ingen unskyldning med uønsket graviditet så lenge du ikke ble voldtatt. Det florerer av prevensjon, vi lever i 2003!

Du skriver: Du dreper dem jo før de blir født. Ingen unskyldning med uønsket graviditet så lenge du ikke ble voldtatt.

Er et barn mindre verd om det er av en mann som har voldtatt en kvinne?

Da har vi et forskjellig menneskesyn. Jeg mener at alle er like mye verd. Ingen barn velger foreldre.

Gjest papirtiger

Hvem er du til å dømme hvem som fortjener barn og hvem som ikke fortjener det? Syns du skal skamme deg selv.

For å sitere fra Bibelen "la den som er uten synd kaste den første stein".

Gjest drømmer om barn

Hvem faen tror du at du er som kan dømme meg om jeg burde ha barn eller ikke? du aner ikke en dritt om minsitusjon på den tiden jeg tok abort! Føler ikke at jeg skulle trenge å dele det med deg heller, for det har du ikke noe med! Vet du om jeg ble voldtatt? NEI!

Vi lever i 2003 ja, er fult klart over det! Tok aborter for noen år siden skrev jeg!

Herregud, det er folk som deg som gir mennesker i vanskelige sitasjoner enda verre! DU burde skamme deg som tror du har mere rett til å få barn enn meg! For det har aldeles ikke! Etter 6 uker er det ikke noe barn med et lite frø, det verken føler eller tenker noe som helst!

Og jeg tok ikke to aborter for morro skyld, jeg har mine grunner men det har du faen meg ikke noe med! Hespetre!

Annonse

Gjest meget provosert

Med den innstillingen der håper jeg du ikke har unger selv. Noe så intolerant.Verden trenger ikke folk med slike meninger og du er sikkert i stand til å lære det videre.

Du har du ingen ting med hvorfor andre velger abort.

Herregud !

Det florerer med prevensjon ; jada , men kanskje du ikke er så opplyst at en KAN bli gravid med dem også!

Jeg har til og med blitt gravid med hormonspiralen ( som regnes for å være kjempesikker) .

Akkurat da hadde jeg akutt nyresvikt , som gjorde at jeg IKKE kunne ha båret frem det barnet!

Tror du ikke det gjorde vondt , og fortsatt gjør vondt å tenke på ?!!!

Hva vet vel du om grunnene til at hun her har tatt abort !

Fysh....

Tenkte jeg skulle svare isteden for å diskutere om det er rett eller ikke.

noen kvinner får en infeksjon i livmoren etter abort, og den kan lede til sterilitet. Alle infeksjoner av denne typen, om den kommer fra blærekatar, ob eller andre grunner kan lede til sterilitet. Noen ganger fordi egglederne blir tette.

Drittkjerring! Fy, så ekkelt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...