Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ser det er mange nye her, så dere kjenner meg sikkert ikke. Jeg var veldig aktiv her inne frem til for ca 1 1/2 år siden under nicket RE.

Jeg hadde tre mislykkede IVF-forsøk på 10 mnd.

Siste gangen fikk vi fryst ned 4 egg, og to av de fikk jeg satt inn den 20.mars.

Legen poengterte at livmorslimhinnen min var veldig veldig tynn. Men nå sitter jeg her på dag 14, har nettopp tatt en hjemmetest som er svakt svakt positiv. Kan jeg tro at det er sant?

Burde den være sterkere positiv nå? En test på dag ti var negativ.

Får forhåpentligvis svar på blodprøve senere i dag.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/99385-1-12-%C3%A5r-siden-sist/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Gratulerer!

En strek er en strek. Kjenner mange som ikke har fått noen strek før det er gått 20 dager etter EL. Så jeg tror dette er veldig bra!!!

Lykke til!

PS Jeg skal teste på fryseforsøk i morgen.

Lykke til med testing i morgen.

Spennende at også du har fryseforsøk :-)

Gjest Freia

Gratulerer!!!

Hadde selv en svak strek-som resulterte i graviditet.Hadde 3 mislykka forsøk på 10 mnd og 4 i frys.Skulle bare vente på at hormonene mine hadde stabilisert seg før vi prøvde fryse forsøket-Vipps!!Jeg ble gravid på egen hånd,noe jeg aldri ville trodd.siste forsøk hadde vi i des.2002.Har faktisk hørt om flere tilfeller,så det går visst ann for alle...

Annonse

Gratulerer så mye ! Det var jammen på tide :o)))) Husker deg godt fra den tiden vi drev med forsøk. Vi fulgtes vel en eller to ganger, tror jeg.

Vi skal i gang med søsken forsøk nå. Vesla er allerede 17 måneder, og en vilter liten krabat. Du kan bare glede deg !

Lykke til videre !

Klem

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...