Gå til innhold

NorLevo

Anbefalte innlegg

anonymkvinne1365380498

NorLevo

Kjæresten og jeg hadde et lite uhell i helgen, noe som førte til at jeg tok NorLevo kriseprevensjon ca. halvannet døgn senere. Jeg har forstått det slik at man skal få en slags menstruasjonsblødning etter bruk av kriseprevensjon, men hos meg skjedde ingenting. (Jeg følte meg kanskje litt sliten og uvel etter å ha tatt kuren, men dette kan også ha vært "hypokonderfakter".) Er det normalt at det ikke oppstår blødning? Hva kan det bety? Er NorLevo der kanskje annerledes enn annen kriseprevensjon? (Nytt produkt, er det ikke?)

Jeg er ikke over tiden enda, burde få mensen denne uken eller neste. Men jeg er ganske nervøs... (Mensen kan også komme senere etter bruk av kriseprevensjon?) Noen råd? Takknemmelig for svar!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/99403-norlevo/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også tatt denne kriseprevensjonen en gang, da var jeg ikke helt sikker på om p-pillen hadde virket (tok den akkurat 12 timer for sent!). Sannsynligvis hadde den det, jeg fikk ingen blødning eller noe..

Jeg fikk heller ingen blødning av NorLevo, tror ikke det er normalt.. Jeg leste hvertfall ingenting på det i brosjyren jeg fikk med da jeg kjøpte de! Det stod bare at mensen kunne komme noen dager senere enn ventet etter at man hadde brukt NorLevo (jeg fikk mensen som normalt)..

Håper du fikk svar!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/99403-norlevo/#findComment-562679
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...